quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Muziekjes!heeft iemand nog iets leuks waar ik goed op kan typen?
Ieder zijn ding toch. Het mijne is metal. Voor jou is het weer iets anders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat red ik niet eens met bier. Dan moet ik aan de wodka of whiskey, om dat nog een beetje te kunnen trekken.
Alle soorten metal zijn leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat voor metal.. Maar dat grunt metal gaat mij meestal ook net iets te ver.
geen flauw idee eigenlijk! Weet wel dat ik gek ben op soundtracks van filmsquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, tijdelijke productiewerk.
[..]
Alone in the dark is toch een computerspel waar een film van gemaakt is?
Gaat wel. Leuk om te draaien na een concert ofzo verder niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Niet al te beste kwaliteit, maargoedWel een leuk nummer. De rest van hun is ook wel leuk trouwens
Kwestie van smaak hequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch. Het mijne is metal. Voor jou is het weer iets anders.
[..]
Alle soorten metal zijn leuk.
Luister je ook naar streams?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch. Het mijne is metal. Voor jou is het weer iets anders.
[..]
Alle soorten metal zijn leuk.
quote:
De soundtrack van de film Alone in the dark is gewoon een verzamel CD vol met metal dus waarschijnlijk ken je hem dan niet die soundtrack. En trouwens de film is slecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef Thrar het volgende:
[..]
geen flauw idee eigenlijk! Weet wel dat ik gek ben op soundtracks van filmsMet "normale" muziek heb ik het niet zo eigenlijk.
En dan nog wel een heel luxe student, met je eigen gloednieuwe (nou ja, dat was die) autootje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet vies van werken, maar ik vind het prima dat ik nog student ben
Oh lekker is dat :squote:Op woensdag 11 februari 2009 15:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Wasikweer!
M'n ex-huisgenoot is zo vriendelijk geweest om het internetcontract op te zeggen, dus nu zit ik ineens zonder
Nouja, dan maar vanuit school, en ff een nieuw contract regelen
Nee, luister eigenlijk alleen maar naar CD via mij stereo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Luister je ook naar streams?
Zo ja, de 3 kanalen van Chronix (Agression, Metal & Grit) eens opzoeken. En natuurlijk de Nederlandse zender. Kink Aardschok
Jaaaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:19 schreef Howl het volgende:
[..]
En dan nog wel een heel luxe student, met je eigen gloednieuwe (nou ja, dat was die) autootje.
Power metal. Ja dat is wel leuk.quote:
Sonataquote:
Je houdt wel véél tijd over ineens, dát dan weer welquote:
Minpunten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben overigens ook géén metal fan
Ach ik luister alles, behalve die slager muziek enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben overigens ook géén metal fan
Mja dat geloof ik!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je houdt wel véél tijd over ineens, dát dan weer wel
Duitse slagers?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ach ik luister alles, behalve die slager muziek enzo
Dragonforce. Ja dat is leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sonata![]()
Moet je ook eens zoeken naar Manticora of Dragonforce
Manticora ken ik nog niet dank je! Dragonforce heb ik natuuuurlijk allang!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sonata![]()
Moet je ook eens zoeken naar Manticora of Dragonforce
Oeps...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even een van mn nachtelijke escapades bij wijze van tvp.
Ik lag lekker rustig te slapen en dromen vannacht, toen ik opeens wakker werd van een geluid uit de kamer van mijn jongste dochter.
dus stond ik, nog wankelend op mn benen op en liep die richting uit.
Tot! Ik keihard tegen de deur aan liep en bloed proefde![]()
(normaal doe ik de deur van mn kamer altijd dicht, had m open laten staan)
Duitse niet, maar Nederlands ook niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja dat geloof ik!
[..]
Duitse slagers?
Live kunnen ze hun eigen tempo niet eens bijhoudenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dragonforce. Ja dat is leuk.Vooral live.
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lag lekker rustig te slapen en dromen vannacht, toen ik opeens wakker werd van een geluid uit de kamer van mijn jongste dochter.
Auw. Gaat het weer een beetje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oeh!quote:
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Duitse niet, maar Nederlands ook niet.
[..]
Live kunnen ze hun eigen tempo niet eens bijhouden
'When the soulreapers cry' is een leuk nummer van ze, vind ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Manticora ken ik nog niet dank je! Dragonforce heb ik natuuuurlijk allang!!
Kan em niet vindenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
'When the soulreapers cry' is een leuk nummer van ze, vind ik
Tot later!quote:
Heb je msn?quote:
Niet echt, wel gevoelig aan de binnenkant. Je ziet gelukkig niks, maar ik schrok welquote:
Dan neem ik mijn kusje terug en bewaar hem voor Noukquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt, wel gevoelig aan de binnenkant. Je ziet gelukkig niks, maar ik schrok wel
niks met mn neus hoop snuit, was alleen mn onderlip.
Auw!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jup gooi wel ff een PMmtje overquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb je msn?Kan ik 'm je wel doorsturen
Ik heb dat ook ooit gehad jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt, wel gevoelig aan de binnenkant. Je ziet gelukkig niks, maar ik schrok wel
niks met mn neus hoor snuit, was alleen mn onderlip.
Gelukkig maar, ziet er anders ook weer zo raar uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niks met mn neus hoor snuit, was alleen mn onderlip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ojee en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:Moet ik even bellen dat jij heel lief gaat lachen aan de telefoon enzo poeliewoeps!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:Al afgewezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kick'em in the nuts!Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Ja, en dan over de telefoon over hem roddelen. Natuurlijk wel zo hard dat hij het hoort.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik even bellen dat jij heel lief gaat lachen aan de telefoon enzo poeliewoeps!?
Zo hard dat die niet meer kan lopenquote:
Mja, ik hoor liever geen muziek dan slechte. En onder invloed van alcohol/drugs wordt die aversie nog een graadje of twee erger.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:07 schreef automatic_ het volgende:
Dat wil ik wel eens mee maken dan
Zo erg was t gelukkig niet, herinnerde me het ook niet echt toen ik wakker werd. Pas toen ik wat at en dat zeer deed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ooit gehad ja
En gewoon opgestaan en doorgelopen en zo. Bleek later dat ik een tand door mijn lip had en een bloedneus en dat ik het halve huis onder het bloed smeerde
Nog niet keihard, wel meerdere malen eraan herinnert dat hij een vriendin heeft...quote:
Haha, is geen collegaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik even bellen dat jij heel lief gaat lachen aan de telefoon enzo poeliewoeps!?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:ik ben helemaal niet bezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm... Familiekwaaltje dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik hoor liever geen muziek dan slechte. En onder invloed van alcohol/drugs wordt die aversie nog een graadje of twee erger.
Mijn broer heeft dat trouwens ook. Hoe vaak wij niet voortijdig zijn vertrokken bij (house)parties e.d. puur en alleen omdat de muziek ons niet aanstond...
Bij sommige helpt dat nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet keihard, wel meerdere malen eraan herinnert dat hij een vriendin heeft...
quote:
Hier moet ik dan toch echt een stokje voor steken. Hoe fout het ook van die man in kwestie is, dit is ook niet goed! Als jullie als vrouw eens zouden weten hoe pijnlijk het is als de balletjes vanuit de schaamstreek richting de hals geschopt worden, dan zouden jullie niet met zulke dreigementen komen. Ik krijg liever een mes op mijn keel, laat liever mijn arm afhakken dan dat mijn balletjes een rondvlucht door de lucht moeten maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zo hard dat die niet meer kan lopen
Dat heb ik ook. Als de muziek mij niet aanstaat dan ga ik me er dood aan ergeren en dan kan ik het gewoon niet naar mijn zin hebben. Met wie ik ook ben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik hoor liever geen muziek dan slechte. En onder invloed van alcohol/drugs wordt die aversie nog een graadje of twee erger.
Mijn broer heeft dat trouwens ook. Hoe vaak wij niet voortijdig zijn vertrokken bij (house)parties e.d. puur en alleen omdat de muziek ons niet aanstond...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:denk je dat ie serieus is, of wil hij zn ego gestreeld zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
schiet mij maar neer, maar een mesquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier moet ik dan toch echt een stokje voor steken. Hoe fout het ook van die man in kwestie is, dit is ook niet goed! Als jullie als vrouw eens zouden weten hoe pijnlijk het is als de balletjes vanuit de schaamstreek richting de hals geschopt worden, dan zouden jullie niet met zulke dreigementen komen. Ik krijg liever een mes op mijn keel, laat liever mijn arm afhakken dan dat mijn balletjes een rondvlucht door de lucht moeten maken.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier moet ik dan toch echt een stokje voor steken. Hoe fout het ook van die man in kwestie is, dit is ook niet goed! Als jullie als vrouw eens zouden weten hoe pijnlijk het is als de balletjes vanuit de schaamstreek richting de hals geschopt worden, dan zouden jullie niet met zulke dreigementen komen. Ik krijg liever een mes op mijn keel, laat liever mijn arm afhakken dan dat mijn balletjes een rondvlucht door de lucht moeten maken.
Dat blijkt...quote:
Ik denk dat hij serieus is...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk je dat ie serieus is, of wil hij zn ego gestreeld zien?
dit had ik ook, tot ik carnaval ontmoettequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als de muziek mij niet aanstaat dan ga ik me er dood aan ergeren en dan kan ik het gewoon niet naar mijn zin hebben. Met wie ik ook ben.
Maar dan is die dus stiekem toch wel een beetje leuk?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet keihard, wel meerdere malen eraan herinnert dat hij een vriendin heeft...
Vast welquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Familiekwaaltje dusHaha.
Maarre ik hoor het wel als je weer gaat
Haha, misschien een beetje, maar hij is bezet en daaromquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar dan is die dus stiekem toch wel een beetje leuk?
Kijk, dat dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:40 schreef JonKeL het volgende:
Dat heb ik ook. Als de muziek mij niet aanstaat dan ga ik me er dood aan ergeren en dan kan ik het gewoon niet naar mijn zin hebben. Met wie ik ook ben.
Sms - mail. Helaas ben ik dom genoeg te reageren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij zit nu op je werk...
Smst ie je ofzo?
(volg t even niet.)
Eensch, plus al zou hij het uitmaken met zijn vriendin, weet je nooit of hij wel zo trouw is bij jouquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, misschien een beetje, maar hij is bezet en daarom
dan doe je het ook een beetje zelf hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sms - mail. Helaas ben ik dom genoeg te reageren.
Precies..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Eensch, plus al zou hij het uitmaken met zijn vriendin, weet je nooit of hij wel zo trouw is bij jou
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja misschien wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je het ook een beetje zelf hoor
wat zit je hier dan te zeuren!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook.. Tijd terug naar een feestje geweest, bleek dat er hardcore gedraaid werd (was ik van te voren niet van op de hoogte gebracht) was na drie uur weer thuis. Had echt geen behoefte om naar dat achterlijke gebonk te luisterenquote:
Stuur je antwoord dan eens -volledig per ongeluk natuurlijk- naar zijn vriendin.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
okay... hoe komt iemand die jij NIET ziet zitten aan je GSM nummer dan??quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Okee, dan begrijp ik t weer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Stuur je antwoord dan eens -volledig per ongeluk natuurlijk- naar zijn vriendin.
Lol dat had ik precies omgedraaid. Ik dacht dat er hardcore gedraaid werd, maar dat was niet zo. Wat een deceptie was dat. Heb het geprobeerd maar kon er niks van maken die avond. Was dus ook al redelijk vlot weer weg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook.. Tijd terug naar een feestje geweest, bleek dat er hardcore gedraaid werd (was ik van te voren niet van op de hoogte gebracht) was na drie uur weer thuis. Had echt geen behoefte om naar dat achterlijke gebonk te luisteren
Ja als ik van te voren had geweten dat het hardcore was had ik mij misschien nog best kunnen vermaken, maar het is gewoon vervelend als je iets verwacht en het blijkt het totaaaaal niet te zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lol dat had ik precies omgedraaid. Ik dacht dat er hardcore gedraaid werd, maar dat was niet zo. Wat een deceptie was dat. Heb het geprobeerd maar kon er niks van maken die avond. Was dus ook al redelijk vlot weer weg.
Waarom?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Stuur je antwoord dan eens -volledig per ongeluk natuurlijk- naar zijn vriendin.
Het is een ex-collega..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
okay... hoe komt iemand die jij NIET ziet zitten aan je GSM nummer dan??
Okidoki! Ik zal dan nuchter blijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Vast wel
Als we gaan stappen bedoel je? Is goed hoor.
Ja klopt. Ik ging naar dat feestje met het idee, ff helemaal los gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja als ik van te voren had geweten dat het hardcore was had ik mij misschien nog best kunnen vermaken, maar het is gewoon vervelend als je iets verwacht en het blijkt het totaaaaal niet te zijn
ah ja dat verklaard een hoopquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:47 schreef Red_Cat het volgende:
Dat heb ik idd ook.. Tijd terug naar een feestje geweest, bleek dat er hardcore gedraaid werd (was ik van te voren niet van op de hoogte gebracht) was na drie uur weer thuis. Had echt geen behoefte om naar dat achterlijke gebonk te luisteren
\quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, dan begrijp ik t weer.
wat stuurt ie zoal? Ik ga eens Ripley doen.
Dat ben ik doorgaans ook wel hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:53 schreef automatic_ het volgende:
Okidoki! Ik zal dan nuchter blijven
Ja, maar ik moet nog naar huis rijden danquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ben ik doorgaans ook wel hoor
En straalbezopen zijn hou ik sowieso niet van.
Ja kon niet meer zonderquote:
Gezellig! Wat voor iets?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeeej, vanavond naar een concertje toe!
Dus schrap al die pannenkoeken maar!
Ik ook jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
Vanavond weeeer uit eten
3e avond op een rij
Nou ja scheelt opruimen hier
Ja zoveel heb ik niet gemist geloof ikquote:
Had je dat verwacht dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja zoveel heb ik niet gemist geloof ik
Ach, er is alleen iemand "definitief" vertrokken, maar daar zijn we niet zo rouwig omquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
WIE WIE WIE?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, er is alleen iemand "definitief" vertrokken, maar daar zijn we niet zo rouwig om
en verder zijn er een paar mensen aan het daten / single af
Lekker!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
Vanavond weeeer uit eten
3e avond op een rij
Nou ja scheelt opruimen hier
Concretiseer je vraag evenquote:
Jawel, wij hebben immers nog niet gedate.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:03 schreef Red_Cat het volgende:
Wie is de Chef.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat ik gisteren vroeg (geen idee of je een reacite had gegeven, maar ikheb geen zin om het terug te zoeken):
Je vindt koken toch zo leuk? Waarom doe je dan niet mee met zo'n programma als Smaken Verschillen ofzo?
a) omdat ik niet zo nodig op tv hoef hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker!
Wat ik gisteren vroeg (geen idee of je een reacite had gegeven, maar ikheb geen zin om het terug te zoeken):
Je vindt koken toch zo leuk? Waarom doe je dan niet mee met zo'n programma als Smaken Verschillen ofzo?
Dat kan ook inderdaadquote:
Ooo oke, ik snap hetquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
a) omdat ik niet zo nodig op tv hoef haha
en b) ik ben vega en ik vind het vervelend om dat aan andere "op te dringen" dat ze voor mij vega moeten koken en zo
quote:
Oké dan. Ben je dus weer een beetje opgelucht nu?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef MNR het volgende:
Mijn bezette collega trok net een heel vervelend gezicht toen hij me uithoorde over afgelopen vrijdag (weeste stappen) en als antwoord "ja" kreeg toen hij vroeg of er de volgende morgen iemand naast me lag. Was zichtbaar dat hij het echt niet leuk vond.
Was een paar minuten (andere collega's vroegen door) ook duidelijk dat ik naast mijn vriendin wakker werd in bed. Weet ik in ieder geval dat ik hem iets doe.
Verder heb ik niets aan de informatie, maar de volgende keer worden dit soort gesprekken niet meer gevoerd. Ik ben in ieder geval blij dat ik zelf alweer lekker rustig ben.
Back in control![]()
(nou ja, garandeer niets over komende week, maar maandag en woensdag een date, jahoe)
Ik snap je niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
Ooo je hebt al een date! Ik dacht al; niet leuk om te merken dat hij het niet leuk vond, want daar ga je alleen maar van balen.
Veel plezier alvast
Nee eigenlijk nietquote:
Gewoon meer afspraakjes met meerdere mannen maken Nouk, dan voel je je niet zo afhankelijk. Een afspraakje heb ik zelf gemaakt, de ander is naar me toegekomenquote:
Opgelucht dat het hem wat deed: jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké dan. Ben je dus weer een beetje opgelucht nu?
(Oh, spannend)
Oeh!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, wij hebben immers nog niet gedate.
Als je nou goed in rijmen bent kan je er achter komenquote:
Dat is mooi. Weer een last van je schouders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:25 schreef MNR het volgende:
Opgelucht dat het hem wat deed: ja
Opgelucht dat ik me niet meer zo afhankelijk voel en 2 dates heb: ook ja
En hoest met jouw date leven Technootje?
Concrete plannen nog niet, maar daar kan aan gewerkt worden natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:26 schreef Red_Cat het volgende:
Oeh!Waren daar al concrete plannen voor gemaakt dan?
Jij zendt ook dubbele signalen he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is mooi. Weer een last van je schouders.
Mijn dates staan op een laag pitje. Alle geruchten die je hier leest zijn niet waar.
Hoewel...
[..]
Concrete plannen nog niet, maar daar kan aan gewerkt worden natuurlijk.
Date? Wanneer dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Opgelucht dat het hem wat deed: ja
Opgelucht dat ik me niet meer zo afhankelijk voel en 2 dates heb: ook ja
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon meer afspraakjes met meerdere mannen maken Nouk, dan voel je je niet zo afhankelijk. Een afspraakje heb ik zelf gemaakt, de ander is naar me toegekomen
Ik voel me niet afhankelijk van hem.. Dat zou toch wel knap stom zijn, omdat ik dondersgoed weet dat hij bezet is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon meer afspraakjes met meerdere mannen maken Nouk, dan voel je je niet zo afhankelijk. Een afspraakje heb ik zelf gemaakt, de ander is naar me toegekomen
oh leuk gaan wij dan een keertje samen koken? ik eet ook veel vegaquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
a) omdat ik niet zo nodig op tv hoef haha
en b) ik ben vega en ik vind het vervelend om dat aan andere "op te dringen" dat ze voor mij vega moeten koken en zo
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is mooi. Weer een last van je schouders.
Mijn dates staan op een laag pitje. Alle geruchten die je hier leest zijn niet waar.
Hoewel...
[..]
Concrete plannen nog niet, maar daar kan aan gewerkt worden natuurlijk.
ik meet nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh leuk gaan wij dan een keertje samen koken? ik eet ook veel vegakan alleen niet zo goed vega koken
quote:
Vrouw-Vrouw meeten is anders hèquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik meet nietal dat drama hier dat er van komt
Maar ik kan je wel eens wat recepten pmmen
Hehe, volgende week maandag en volgende week woendagquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Date? Wanneer dan?
Ik heb niks in mijn agenda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
ok, jammer, maar begrijpelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik meet nietal dat drama hier dat er van komt
Maar ik kan je wel eens wat recepten pmmen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, volgende week maandag en volgende week woendag
jij bent veel te eigenwijs om mee te date
Hoor wie het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me niet afhankelijk van hem.. Dat zou toch wel knap stom zijn, omdat ik dondersgoed weet dat hij bezet is.
You're never fully dressed until you wear a smile![]()
haha , nee het zou dan geen date zijn, ik date maar met 1 persoon tegelijk hequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vrouw-Vrouw meeten is anders hè![]()
[oke, ligt aan de vrouw... hehe]
en ook niet met vrouwenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoor wie het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zeker een goed uitziende vent. Pak het in je voordeel Techquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, jong *kuch* en single.. dan moet je toch wat?
![]()
Hahaha, nee volgens mij zijn Sedan en ik gewoon op elkaar gesteld. Of niet Sedannetje?quote:
Ik vind hem gewoon tof
Ja dat was ook de bedoeling ^^quote:
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, nee volgens mij zijn Sedan en ik gewoon op elkaar gesteld. Of niet Sedannetje?
Ik vind hem gewoon tof
cool!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
krijg honger van al dat gelul over koken
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.![]()
ik heb ook honger, alleen te lui om een boterham te maken. die brownie vulde ook al nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Heel netjes van jequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha , nee het zou dan geen date zijn, ik date maar met 1 persoon tegelijk he
en ook niet met vrouwen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
quote:zou ook wel grappig zijn denk ik, dat ik dan hier in het forum een date zou gaan regelen en kwaak die leest lekker mee en die denkt:
![]()
![]()
asjemenou?!?!
hihiSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
goeroeoeoe! 17 uur is goed hoor. begint cue dr feestje dan al om 7 uur?quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank je wel. Ben ook wel een beetje nieuwsgierig hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:38 schreef MNR het volgende:
Je bent zeker een goed uitziende vent. Pak het in je voordeel Tech![]()
![]()
![]()
Haha, ja echt.quote:How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?![]()
Stuur je zo wel een fotoquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dank je wel. Ben ook wel een beetje nieuwsgierig hoe jij eruit ziet.
ho, wordt er wel even bij mij gemeld als er daadwerkelijk gedate wordt?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.![]()
techno is al zn 2e date aan het regelen. heeft ook cue nog toch?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat zou een beetje lullig zijn jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]zou ook wel grappig zijn denk ik, dat ik dan hier in het forum een date zou gaan regelen en kwaak die leest lekker mee en die denkt:
![]()
![]()
asjemenou?!?!
hihiOjeetje!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:47 schreef Thrar het volgende:
* Thrar heeft zonet de tondeuse over z'n hoofd gehaald en een heerlijke warme douche genomen!
Gabbertje![]()
Hmm, eten.. een hapje zou er nu wel ingaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef kwaakvaak het volgende:
![]()
![]()
Hehe.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
ho, wordt er wel even bij mij gemeld als er daadwerkelijk gedate wordt?
Meld jij het dan ook als jij nu eindelijk eens date?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
ho, wordt er wel even bij mij gemeld als er daadwerkelijk gedate wordt?![]()
* Murmeli druifjes eet
ik voel de vitamientjes door mijn lichaam stromen
Goed bezigquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:53 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli druifjes eet
ik voel de vitamientjes door mijn lichaam stromen![]()
Ik heb net een mandarijntje op."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
lekkelquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik heb net een mandarijntje op.
Ik ben een celibataire oude vrijsterquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Meld jij het dan ook als jij nu eindelijk eens date?!
haha, nee joh! Er zit nog 3 mm haar opquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou een beetje lullig zijn ja
[..]
Ojeetje!
Gabbertje![]()
![]()
![]()
Oooo! Dat is nog superrrr veel! ;-)quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Thrar het volgende:
[..]
haha, nee joh! Er zit nog 3 mm haar op
*pakt een liniaal"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Volgens mij wel, en anders zijn we er alvastquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goeroeoeoe! 17 uur is goed hoor. begint cue dr feestje dan al om 7 uur?![]()
![]()
Ik eet koekjjesssssssssssssss!!! Maar ik ben dan ook niets voor niets een cookiemonster.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Yeah right! Jij lust ook wel een lolly op zijn tijd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een celibataire oude vrijster![]()
Hoi!quote:
Ik was ff een beetje klaar met Fok! en zulks.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
Als jij post verwacht ik eigenlijk altijd een up-to-date lijstje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
ho, wordt er wel even bij mij gemeld als er daadwerkelijk gedate wordt?![]()
![]()
Lange vingersquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik eet koekjjesssssssssssssss!!! Maar ik ben dan ook niets voor niets een cookiemonster.![]()
Tiramisu ondertussen op? Want nu is ie echt niet meer goed hoor!![]()
Twijfel tussen andijvie of zuurkool. Ik denk andijvie, hoef ik minder aardappels te schillen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb alleen nog maar soep op. Als we dan toch melden wat we eten.![]()
![]()
Scholiertjes!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lange vingers![]()
Tiramisu ondertussen op? Want nu is ie echt niet meer goed hoor!
Haha, uiteraard. Alhoewel dat bij mij best nog in de koelkast had kunnen staan..
I'm off!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Ik ga vanavond gewoon kei-ongezond de frituurpan aanslingeren.
Fuck Sonja en de schijf van 5![b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Wij eten ook andijviequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Twijfel tussen andijvie of zuurkool. Ik denk andijvie, hoef ik minder aardappels te schillen.
Smakelijk vanavond dan! en bank luierse!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Scholiertjes!!!
Haha, uiteraard. Alhoewel dat bij mij best nog in de koelkast had kunnen staan..
I'm off!![]()
![]()
* kwaakvaak heeft nog steeds honger en niets meer te eten hier..
nog 30 minuten en dan mag ik weg, even kijken of ik iets kan 'scoren' onderweg naar huis
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.![]()
1 frikandel, 1 kroket en 3 frietjes zijn ook 5 verschillende zakenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef Kluts het volgende:
Fuck Sonja en de schijf van 5!
patat + kroket + frikandel + appelmoes en yoki?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef Kluts het volgende:
![]()
![]()
het grote drama hier laatst was toch echt tussen 2 vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vrouw-Vrouw meeten is anders hè![]()
[oke, ligt aan de vrouw... hehe]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
En terecht ook! Als je zelfs op je eten moet gaan lettenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef Kluts het volgende:
Ik schuif alles gewoon naar binnen![]()
![]()
je mag mij wel komen aaienquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak heeft nog steeds honger en niets meer te eten hier..
nog 30 minuten en dan mag ik weg, even kijken of ik iets kan 'scoren' onderweg naar huis
Precies, jij snapt dat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
1 frikandel, 1 kroket en 3 frietjes zijn ook 5 verschillende zaken[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Hey GF.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En terecht ook! Als je zelfs op je eten moet gaan letten
Ik schuif alles gewoon naar binnen
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
I see. Hoest verder dan met je sollicitaties e.d.?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef Kluts het volgende:
Hoi!
Ik was ff een beetje klaar met Fok! en zulks.
Junkfood.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef Kluts het volgende:
![]()
![]()
Uhuh. Daarom zeg ik ook "het ligt eraan welke vrouw je gaat zijn..."quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het grote drama hier laatst was toch echt tussen 2 vrouwen
Dacht dat je hem dan wel snapte
Nee, dat was 1 vrouwquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het grote drama hier laatst was toch echt tussen 2 vrouwende ander was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ga ik ook doen. Frikandel, kaaskroket of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef Kluts het volgende:
Fuck Sonja en de schijf van 5!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Daarom zeg ik ook "het ligt eraan welke vrouw je gaat zijn..."
Dacht dat je hem dan wel snapte![]()
![]()
@goeroe: ok, zijn we lekker vroeg, kunnen we vroeg beginnen
cue: ik zal wel een extra fles wijn voor mij meenemen
Nou nou, waarom dequote:-smile?
Back in business
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Ben je zo'n zuiplap dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef Murmeli het volgende:
@goeroe: ok, zijn we lekker vroeg, kunnen we vroeg beginnen
cue: ik zal wel een extra fles wijn voor mij meenemen![]()
![]()
Met de sollicitaties is het nog steeds hetzelfde. Oftewel, veel solliciteren en dan komt het vanzelf goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
I see. Hoest verder dan met je sollicitaties e.d.?
[..]
Junkfood.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
uhhh nee maar ik drink vaak wel een paar glaasjes wijn. maar niet dronken hoor. (meestal dan)quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Je bent weer lekker duidelijk vandaagquote:
Nog steeds nieuwe geen baan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met de sollicitaties is het nog steeds hetzelfde. Oftewel, veel solliciteren en dan komt het vanzelf goed.Kut zeg
![]()
![]()
Neem maar een emmertje mee in de autoquote:
Och zolang er nog wat uit komt op de reis terugquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uhhh nee maar ik drink vaak wel een paar glaasjes wijn. maar niet dronken hoor. (meestal dan)(mag ook best onzinnig zijn)
![]()
![]()
Ja nogal. Wat dan wel weer een fijne bijkomstigheid is is dat het UWV eindelijk na 4 maanden het met me eens is dat ik recht op WW heb, dus als het goed is krijg ik daar een dezer dagen dan iig wat van. Wat een kutinstelling is dat toch zeg. Weet gelijk weer waarom ik nooit eerder een uitkering heb gehad.quote:
Maar op dit moment is het gewoon een lastige tijd wat dat betreft.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Je bent weer lekker duidelijk vandaag![]()
![]()
Geen idee van wie ze zijn, maar deze zijn nou niet een van de beterequote:
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
jij moest al weg zijn voor ik er wasquote:
ik zal proberen wakkeer te blijven ja. dan kan ik beter een wijntje meenemen voor de terugweg hahaha.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Och zolang er nog wat uit komt op de reis terug(mag ook best onzinnig zijn)
ik val alti zo snel in slaapmaar ik ga mijn best doen hoor. nemen we een paar leuke cdtjes mee. wat voor muziek hou jij van?
Ik heb nu ook een muts op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat de kerst al voorbij was dawgjelief.![]()
![]()
het komt wel weer goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja nogal. Wat dan wel weer een fijne bijkomstigheid is is dat het UWV eindelijk na 4 maanden het met me eens is dat ik recht op WW heb, dus als het goed is krijg ik daar een dezer dagen dan iig wat van. Wat een kutinstelling is dat toch zeg. Weet gelijk weer waarom ik nooit eerder een uitkering heb gehad.
Maar op dit moment is het gewoon een lastige tijd wat dat betreft.
Even doorbijten![]()
![]()
Ik houd alleen maar van goede muziek, dus dat scheeltquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zal proberen wakkeer te blijven ja. dan kan ik beter een wijntje meenemen voor de terugweg hahaha.
ik val alti zo snel in slaapmaar ik ga mijn best doen hoor. nemen we een paar leuke cdtjes mee. wat voor muziek hou jij van?
![]()
7 uur ik weg. naja 5 voor 7 moet ik op de fiets zittenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij moest al weg zijn voor ik er was
quote:
Ja, kom net binnenlopenquote:
Als mensen "Niks, laat maar" zeggen is er altijd watquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij zou reageren?
Maar niks bijzonders hoor. Hoezo?
Dat doorbijten heb ik al een poosje gedaan, en alles komt altijd weer goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het komt wel weer goed
Even doorbijten
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
En ja, OOK mannen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mensen "Niks, laat maar" zeggen is er altijd wat[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
namen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik houd alleen maar van goede muziek, dus dat scheelt
Ja, tuurlijk is er wat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mensen "Niks, laat maar" zeggen is er altijd wat![]()
![]()
hij houdt van frans bauerquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zal proberen wakkeer te blijven ja. dan kan ik beter een wijntje meenemen voor de terugweg hahaha.
Nope. Maar ik heb geen pic, sorry.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook een met zo'n bolletje eraan.![]()
![]()
Mwah, kreeg nog wat mail binnen die even dorogesjoeld moest wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En gelijk een duik op je pc.![]()
Was het dus toch niet zo gezellig daar bij je collega's?![]()
Het was wel gezellig, maar de grote baas van de holding was er ook, dus een ietwat gespannen sfeertje en weinig tijd voor ontspanning
Gooi het in de groep, men wordt te nieuwsgierig. PM, mail enz is ook goedgekeurd.quote:
dit kan doorgestuurd worden.. (grapje he. )
![]()
Aretha Franklin (1)quote:
Bruce Springsteen (1)
Cheap Trick (1)
Children of Bodom (1)
Daft Punk (1)
Danko Jones (1)
Dean Martin (1)
Disturbed (1)
Dr. Dre (1)
Dream Theater (1)
Foo Fighters (1)
Franz Ferdinand (1)
The Guess Who (1)
Guns n Roses (1)
Hello madness (1)
The Hives (1)
Iron Maiden (2)
Jan Akkerman & Curti... (1)
Jimi Hendrix (1)
Joe Satraini (1)
Johnny Cash (1)
Katie Melua (1)
The Killers. (1)
Kings of Leon (1)
Kreator (1)
Led Zeppelin (4)
Machine Head (4)
Manowar (1)
Massive Attack (1)
Metallica (4)
Muse (1)
Nat King Cole (1)
New Cool Collective (1)
Nirvana (1)
Opeth (2)
Ozzy Osbourne (1)
Paradise Lost (1)
Pearl Jam (1)
Pink Floyd (1)
Placebo (1)
Porcupine Tree (1)
Ray Charles (1)
Red Hot Chili Peppers (1)
MorePlayPlay Random Scorpions (1)
MorePlayPlay Random Slipknot (1)
Snow Patrol (2)
Sting (1)
The Strokes (1)
System Of A Down (1)
The Temptations (1)
Tool (1)
We Are The Scientists (1)
The Whitest Boy Alive (1)
The White Stripes (1)
Wouter Hamel (1)![]()
Jullie sjoelen wat af daar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah, kreeg nog wat mail binnen die even dorogesjoeld moest worden![]()
Het was wel gezellig, maar de grote baas van de holding was er ook, dus een ietwat gespannen sfeertje en weinig tijd voor ontspanning![]()
Die bazen zorgen altijd voor spanningdie moesten ze eens op straat zetten.
![]()
Meestal is dat het geval ja. Maar ze zeggen het ook wel eens om gewoon van het gezeik af te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt niet, dan is er gewoon niets...[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
dit ken ik en mag mee. de rest ken ik niet of mag niet mee (meeste ken ik vooral niet (goed))quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Aretha Franklin (1)
Dream Theater (1)
Foo Fighters (1)
Franz Ferdinand (1)
Joe Satraini (1)
Katie Melua (1)
Muse (1)
Pearl Jam (1)
Placebo (1)
Red Hot Chili Peppers (1)
Sting (1)
The Strokes (1)
System Of A Down (1)
We Are The Scientists (1)
The White Stripes (1)
Ik probeerde net je honeurs waar te nemen, maar dat misluktequote:Op woensdag 11 februari 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mensen "Niks, laat maar" zeggen is er altijd wat
compact en kleverig.![]()
Jij kent mij!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meestal is dat het geval ja. Maar ze zeggen het ook wel eens om gewoon van het gezeik af te zijn.![]()
![]()
En de rest leer je gewoon kennen in de autoquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dit ken ik en mag mee. de rest ken ik niet of mag niet mee (meeste ken ik vooral niet (goed))![]()
![]()
![]()
isse goed. je hebt er genoeg leuke dingen tussen staan dat de rest ook wel leuk zal zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En de rest leer gewoon kennen in de auto![]()
mag ik anouk meenemen? die vind ik ook leuk
Dat dan weer niet. Maar mannen zitten gewoon niet bijster ingewikkeld in elkaar. Soms.quote:[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Moet dat? Nou vooruit, maar we gaan er niet te lang naar luisterenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
isse goed. je hebt er genoeg leuke dingen tussen staan dat de rest ook wel leuk zal zijn
mag ik anouk meenemen? die vind ik ook leuk![]()
![]()
En dan zeggen nooit nieuwsgierig te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik probeerde net je honeurs waar te nemen, maar dat mislukte![]()
![]()
Ja, is dat zo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh toeee, het is het beste voor jou.![]()
dan laat maar, ik luister thuis wel naar anoukje danquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Moet dat? Nou vooruit, maar we gaan er niet te lang naar luisteren
Ouderwetse spelletjes zijn soms het leukst tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie sjoelen wat af daar.![]()
Die bazen zorgen altijd voor spanningdie moesten ze eens op straat zetten.
![]()
En ja.. die bazen... Hij is op zich wel relaxed, maar toch
Zeker, lucht altijd op even praten.quote:Flauwekullen en filmpjes of grappige muziekjes luisteren ook.
![]()
![]()
je mag het wel mee nemen van me. Ik kan alleen niet zo heel lang luisteren naar anouk....quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan laat maar, ik luister thuis wel naar anoukje dan![]()
Heb laatst de dvd van haar laatste concerttour gezien. De volgende keer ga ik echt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan laat maar, ik luister thuis wel naar anoukje dan[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
we hebben genoeg overeenkomsten qua muziek dus we gaan lekker dingen luisteren die we beide leuk vinden. laat me maar wat nieuws horenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
je mag het wel mee nemen van me. Ik kan alleen niet zo heel lang luisteren naar anouk....
Okquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we hebben genoeg overeenkomsten qua muziek dus we gaan lekker dingen luisteren die we beide leuk vinden. laat me maar wat nieuws horen![]()
![]()
Oh ja, die ene die op zijn bek ging.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker, lucht altijd op even praten.Flauwekullen en filmpjes of grappige muziekjes luisteren ook.
![]()
![]()
Anouk in gelredome was echtquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb laatst de dvd van haar laatste concerttour gezien. De volgende keer ga ik echt.
![]()
Ondanks mijn zwaar depri bui heb ik genoten die avond
een van mijn tofste avonden van 2008
niet nooit, meestal niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan zeggen nooit nieuwsgierig te zijn.
Maar ik ben er ook niet goed in, anders had ik er wel iets uit gekregen
Sjoelen lijkt me heel leuk om weer eens te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ouderwetse spelletjes zijn soms het leukst toch![]()
En ja.. die bazen... Hij is op zich wel relaxed, maar toch
Idd maar toch... je voelt het toch wel .![]()
Heb t pas nog gedaan en vond er niks aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sjoelen lijkt me heel leuk om weer eens te doen.
Idd maar toch... je voelt het toch wel .
Spijkerpoepen is pas leuk
Ik vind Anouk sowieso tof, en wil nu echt wel naar een concert. Zij heeft gewoon echt een goede stem, live zelfs beter dan op cd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Anouk in gelredome was echt![]()
Ondanks mijn zwaar depri bui heb ik genoten die avond
een van mijn tofste avonden van 2008[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: