abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66682823
Hoeveel per uur?
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:57:36 #202
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66684765
Lol. Bij een haalrit hebben we er een extra klant bij. Hierdoor moet ik eerst naar dorp A gaan. Daarna naar dorp B. Om even later weer naar dorp A te gaan. Daarna, hoe verrassend ga ik via dorp C weer naar dorp B............
Nothing is what it seems
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:57:36 #203
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66684766
Mijn wijsvinger had plotseling last van een spastische beweging............
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 maart 2009 @ 11:59:24 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66684826
Zoiets komt me uit het verleden bekend voor, alhoewel we ook wel eens in Dorp B begonnen en dan ons snel naar dorp A spoedden om daar de eerste klant te bedienen, zodat er een kleine pauze in het rooster ontstond
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66696666
Naar welk nummer moet ik bellen om postbezorger, zaterdagbesteller te worden? Sorry maar ben daar nooit zo goed in.
pi_66697708
0900-postbode
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:47:33 #207
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66699539
0900-wannabejojoortje
Noot noot.
pi_66700054
nee, even serieus
pi_66701191
Denk je echt dat je nog serieus word genomen nadat je meerdere keren dezelfde vraag stelt terwijl die al meerdere keren is beantwoord???
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:14:12 #211
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66701415
Stap 1: Sta op.
Stap 2: Loop/fiets/rijd naar het dichtsbijzijnde TNT - kantoor.
Stap 3: Bel aan.
Stap 4: Zeg: "Hoi! De naam is Droog. Kurk Droog." De ander zal je nu raar aankijken.
Stap 5A: Zeg: "Ik wil hier werken!!" De ander geeft dan twee mogelijke antwoorden, antwoord 1A: "Ja, dat kan" of antwoord 1B: "Nee, we hebben al te veel mensen. Helaas.", als diegene toevallig de teamcoach ( baas ) is. Mocht diegene niet de teamcoach zijn, ga dan door naar stap 5B. Mocht dit juist wel het geval zijn en heeft hij/zij antwoord 1A gegeven: Ga door naar stap 6. Na antwoord 1B mag je naar huis gaan en in een hoekje gaan zitten huilen met je knuffelbeertje.
Stap 5B: Zeg: "Ik wil hier werken!!" De ander zegt: "Loop maar even mee naar binnen. Dan wijs ik je de weg naar de teamcoach." Eenmaal aangekomen bij de teamcoach kun je weer verder gaan met stap 5A.
Stap 6: Stuur mij 500 euro omdat ik je dit >>>>!!!!100% garantie, absoluut werkende actieplan!!!!<<<< heb gegeven.
Nothing is what it seems
pi_66701932
Je bent ook veel te goed voor deze wereld hè Viper86.
pi_66702228
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Viper86 het volgende:
Stap 4: Zeg: "Hoi! De naam is Droog. Kurk Droog." De ander zal je nu raar aankijken.
Stap 5A: Zeg: "Ik wil hier werken!!" De ander geeft dan twee mogelijke antwoorden, antwoord 1A: "Ja, dat kan" of antwoord 1B: "Nee, we hebben al te veel mensen. Helaas.", als diegene toevallig de teamcoach ( baas ) is. Mocht diegene niet de teamcoach zijn, ga dan door naar stap 5B. Mocht dit juist wel het geval zijn en heeft hij/zij antwoord 1A gegeven: Ga door naar stap 6. Na antwoord 1B mag je naar huis gaan en in een hoekje gaan zitten huilen met je knuffelbeertje.
Stap 5B: Zeg: "Ik wil hier werken!!" De ander zegt: "Loop maar even mee naar binnen. Dan wijs ik je de weg naar de teamcoach." Eenmaal aangekomen bij de teamcoach kun je weer verder gaan met stap 5A.
Stap 6: Stuur mij 500 euro omdat ik je dit >>>>!!!!100% garantie, absoluut werkende actieplan!!!!<<<< heb gegeven.
Tnt kantoor is postkantoor?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 maart 2009 @ 19:40:59 #214
Maffe Fries
pi_66702421
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Tnt kantoor is postkantoor?
Nee

Een vestiging vaak op een industrieterrein waar de post gesorteerd wordt.
  Redactie Frontpage woensdag 4 maart 2009 @ 20:15:09 #215
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_66703862
quote:
pi_66712286
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nee

pi_66712873
Vandaag 4,5 wijke gelopen. 3 van vandaag, 1 van vrijdag en nabrengtassen van vorige week donderdag, de eerste keer dat ik me schaamde dat ik de post liep. Op woensdag de radiogidsen van dezelfde week bezorgen.
pi_66714505
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nee

Bij ons zit het toevallig niet op een industrieterrein en toevallig naast het postkantoor.
Maar goed, dat zegt nog niet dat het gelijk is aan het postkantoor.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 maart 2009 @ 00:47:34 #219
Maffe Fries
pi_66714640
Bij ons toevallig ook, maar ik ken vele andere vestigingen die dan wel weer op industrieterreinen zitten en soms nog in woonwijken.
  donderdag 5 maart 2009 @ 01:21:01 #220
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66715268
Bij ons hebben ze het pand van de oude formido doormidden gezaagd, het grootste gedeelte aan een keukencentrum gegeven en het laatste hoekje voor ons overgehouden. Daarbij hebben we dan wel weer het grootste gedeelte van het parkeerterrein in beslag genomen...
Dus zitten we in een vrij kleine hal die zo hoog is als een kleine fabriek.
Nothing is what it seems
pi_66716741
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:45 schreef TokenW het volgende:
Vandaag 4,5 wijke gelopen. 3 van vandaag, 1 van vrijdag en nabrengtassen van vorige week donderdag, de eerste keer dat ik me schaamde dat ik de post liep. Op woensdag de radiogidsen van dezelfde week bezorgen.
Laat me raden, jouw vestiging is net met het VBG van de Toekomst begonnen, waarover we in het MZ Journaal konden lezen dat het allemaal goed en voorspoedig verliep
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2009 @ 13:25:55 #222
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_66725995
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons toevallig ook, maar ik ken vele andere vestigingen die dan wel weer op industrieterreinen zitten en soms nog in woonwijken.
Wij zitten tussen woonwijken en scholen in, met de binnenstad op een paar honderd meter afstand
pi_66727360
quote:
!!
Noot noot.
pi_66748301
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 06:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Laat me raden, jouw vestiging is net met het VBG van de Toekomst begonnen, waarover we in het MZ Journaal konden lezen dat het allemaal goed en voorspoedig verliep
Nee, nog niet eens, dat gebeurd volgende maand pas. In de stad is het verloop van vaste medewerkers nogal hoog. In de komende maand vertrekken er in ons VBG 3 man, dat weer wordt opgevangen door 3 man uit Scheveningen, die natuurlijk in de buurt helemaal niet bekend zijn, de straten moeten leren bij de voorsortering enz. Met dat VBG van de toekomst zal het alleen maar erger worden denk ik. Op zaterdag was het al erg, structureel mensen tekort, maar doordeweeks is het nog erger hier. Er zijn dagen geweest dat er nog 8 wijken stonden. Gewoonweg schandalig, postbezorgers die niet weten hoe ze een kennisgeving moeten uitschrijven omdat de postbezorgersboekjes constant kwijt zijn. En ze nemen werkelijk iedere idioot aan (er zijn ook een heleboel goede postbezorgers, daar niet van). Vindt je post terug met daarop "chein briifenboes". Komt er vandaag 1 naar me toe met het verzoek een pakketje af te schrijven omdat het adres niet bestaat en of ik het af kan schrijven, bestaat dat adres dus wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door TokenW op 05-03-2009 23:02:35 ]
pi_66748557
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
Naar welk nummer moet ik bellen om postbezorger, zaterdagbesteller te worden? Sorry maar ben daar nooit zo goed in.
Aangezien je in de buurt van Wateringen woont, gaarne niet bij de Chroomstraat solliciteren. Mogelijke collega's als jij kunnen me gestolen worden, als je al niet eens een telefoonnummer kan opzoeken.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 00:03:04 #226
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66751014
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef TokenW het volgende:

[..]

Aangezien je in de buurt van Wateringen woont, gaarne niet bij de Chroomstraat solliciteren. Mogelijke collega's als jij kunnen me gestolen worden, als je al niet eens een telefoonnummer kan opzoeken.
Ben je hier wel lid van dan? http://tntchroomstraatdenhaag.hyves.nl/
Ziet er uit als een grote vestiging. Hoeveel werknemers en wijken hebben jullie ongeveer? ( ruwe schatting )
Nothing is what it seems
pi_66752884
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ben je hier wel lid van dan? http://tntchroomstraatdenhaag.hyves.nl/
Ziet er uit als een grote vestiging. Hoeveel werknemers en wijken hebben jullie ongeveer? ( ruwe schatting )
Nee, ben hier geen lid van. De Chroomstraat bestaat uit meerdere VBG's, per 1 oktober jongstlede is mijn VBG (Arnold Spoelplein 53/55) hierbij gevoegd en per 1 februari zijn beide Arnold Spoelplein VBG's samengevoegd. Het nieuwe VBG 51/55 bevat 59 wijken. Doordeweeks worden de wijken klaar gemaakt door 16 postbodes, 1 deeltijdmedewerker en een zaterdagmedewerker en er zijn 2 chauffeurs. Hoeveel postbezorgers en zaterdagbestellers/chauffeurs we hebben weet ik niet. De andere VBG's ken ik verder amper. Dit is ook de vestiging waar een teamcoach werd beschoten door een door hem ontslagen medewerker 2 jaar terug, dus we zitten hier in ieder geval veilig
pi_66764898

Verwachting
In het (noord)oosten (mot)regen, in het zuidwesten wat zon. Vannacht brede opklaringen en mogelijk lichte vorst. Morgen perioden met zon.
vrijdag 06 maart 2009 13.15 uur

Sunshine
Noot noot.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:22:05 #229
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_66766159
*gaat jas alvast wat dunner maken*
pi_66768705
TNT-Bikini aan
Noot noot.
pi_66772385
Jammer dat de wind zo koud aanvoelt.
Tenminste, vandaag dan..
pi_66773172
HAH morgen
deal with it
pi_66774104
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:42 schreef RTB het volgende:
HAH morgen
Ik ga er niet meer om huilen.
Noot noot.
pi_66777727
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:42 schreef RTB het volgende:
HAH morgen
Tot eind april iedere zaterdag toch?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 maart 2009 @ 20:45:26 #235
Maffe Fries
pi_66779388
Geloof het wel. Maak me er niet druk meer om.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:56:16 #236
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_66779880
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:03 schreef TokenW het volgende:

[..]

Wat voor HAH is dat dan?
pi_66780715
bij ons is het C1000, weet niet hoe het op andere plekken zit.
deal with it
pi_66783185
Het wordt mooi weer morgen. Hopen op weinig fijne post, want vorige week was dat echt te gek De machines konden het niet aan
Noot noot.
pi_66787310
Drink nog een biertje daarna ga ik maar slapen. Om 05.00 gaat de wekker weer. Is het zeker dat eind april die c1000 bende ophoudt? Zoja dan is het wel mooi , hoef tot die tijd maar 3 zaterdagen te werken
pi_66807117
Lekker rustig hier voor een zaterdag
pi_66807321
Beste TNT'ers!
Heb onlangs 2ehands wat computer onderdelen aangeschaft, maar tot op heden het pakketje niet mogen ontvangen.
Ik had het geld overgemaakt, pakketje was op de post gegaan, T&T nummer was meegegeven.
Ik heb in de afgelopen dagen het pakketje nog steeds niet mogen ontvangen.
Middels het T&Tnummer dus maar even kijken wat er aan de hand is.
Krijg ik vervolgens deze melding:

en deze:

Vervolgens dus ook contact opgenomen met TNT klantenservice en mijn T&T nummer doorgegeven.
Werd er mij verteld dat ze niets kunnen vertellen over de situatie omtrent het pakketje.
Vervolgens zeggen ze dat er spoedig contact met mij wordt opgenomen. Terwijl ze mijn tel nummer niets eens hebben
Maar goed, ze hadden mijn adres, dus ik zou maar moeten afwachten. Tot op heden niets gehoord.

Weet iemand wat er met het pakketje zou kunnen zijn gebeurd? Wat betekent in de meeste gevallen: "Een incident heeft plaatsgevonden met uw zending'?
Verder is het gewoon verzonden als basis pakket en geen aanvullende verzekeringen ed. Dus als het pakketje uiteindelijk kwijt is geraakt, kan ik dus waarschijnlijk er naar fluiten en zit een financiële compensatie er niet in?

Ik hoop dat iemand duidelijkheid hierin kan verschaffen!
Thnx in advance!

Maart!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2009 @ 20:11:19 #242
Maffe Fries
pi_66807475
De zending kan beschadigd zijn geraakt, maar ja dat is een gok van mij, omdat ik niets van die pakkettenboel afweet. Zit bij de postdivisie en daar was het vandaag rustig
pi_66822040
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef Maart85 het volgende:
Beste TNT'ers!
Heb onlangs 2ehands wat computer onderdelen aangeschaft, maar tot op heden het pakketje niet mogen ontvangen.
Ik had het geld overgemaakt, pakketje was op de post gegaan, T&T nummer was meegegeven.
Ik heb in de afgelopen dagen het pakketje nog steeds niet mogen ontvangen.
Middels het T&Tnummer dus maar even kijken wat er aan de hand is.
Krijg ik vervolgens deze melding:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]

Vervolgens dus ook contact opgenomen met TNT klantenservice en mijn T&T nummer doorgegeven.
Werd er mij verteld dat ze niets kunnen vertellen over de situatie omtrent het pakketje.
Vervolgens zeggen ze dat er spoedig contact met mij wordt opgenomen. Terwijl ze mijn tel nummer niets eens hebben
Maar goed, ze hadden mijn adres, dus ik zou maar moeten afwachten. Tot op heden niets gehoord.

Weet iemand wat er met het pakketje zou kunnen zijn gebeurd? Wat betekent in de meeste gevallen: "Een incident heeft plaatsgevonden met uw zending'?
Verder is het gewoon verzonden als basis pakket en geen aanvullende verzekeringen ed. Dus als het pakketje uiteindelijk kwijt is geraakt, kan ik dus waarschijnlijk er naar fluiten en zit een financiële compensatie er niet in?

Ik hoop dat iemand duidelijkheid hierin kan verschaffen!
Thnx in advance!

Maart!
Wat er met het pakket gebeurd zou kunnen zijn... geen idee.

Wat je verder zegt is dat je als het zoek geraakt is je kunt fluiten naar je pakket en dat een financiele compensatie er niet in zit dan.

In principe moet jij als ontvanger aankloppen bij de afzender. Die heeft een contract afgesloten met TNT Post voor de verzending van het pakket.

Het risico is zover ik weet voor de afzender, dus als ontvanger (en koper van die producten in dit geval) kun jij in ieder geval bij de afzender aankloppen. Verkoop is pas rond namelijk als jij de producten in huis hebt. In dit geval blijft dus de afzender (verkoper) in gebreke. Door toedoen dan wellicht van TNT Post, maar daar heeft de afzender voor gekozen.
  maandag 9 maart 2009 @ 13:58:38 #244
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66858464
quote:
Principeakkoord over nieuwe cao's TNT Post

Postbedrijf TNT heeft met de vakbonden een principeakkoord gesloten over een aantal nieuwe cao's. Dat maakte het bedrijf maandag bekend.

De overeenkomst houdt onder meer in dat de meeste werknemers van TNT Post flink minder gaan verdienen.

De nieuwe cao's leiden tot een kostenbesparing van 125 miljoen euro per jaar. Voor zittende werknemers is een overgangsregeling overeengekomen om het verlies aan inkomen deels te compenseren.

Daarvoor heeft TNT 275 miljoen euro uitgetrokken.
http://www.nu.nl/economie(...)e-caos-tnt-post.html
Nothing is what it seems
  maandag 9 maart 2009 @ 15:53:33 #245
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_66862710
Kan dat wel zomaar? Ik denk dat ik echt op ga doeken daar, dan.
pi_66863788
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:53 schreef MadGuy het volgende:
Kan dat wel zomaar? Ik denk dat ik echt op ga doeken daar, dan.
Tja, mijn vriend zeij dat ze dat niet mogen doen.
Maar goed, ik heb een jaarcontract gekregen, dus in december zou ik er dan toch aan moeten geloven als ik bij TNT wil blijven werken.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:43:46 #247
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66864543
Ik vraag mij af of de zaterdagwerkers hierdoor ook een stuk minder loon krijgen? En hoeveel en vanaf wanneer. Allemaal vragen die bij mij opkomen.... Waarom krijgen we zulke informatie pas veel later en vaak als eerste via via of via de media......

In ieder geval aan de vaste postbodes: Sterkte, wij als zaterdagwerkers leven met jullie mee!
Nothing is what it seems
pi_66864740
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:03 schreef TokenW het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
Geloof het wel. Maak me er niet druk meer om.
Je zit er nu twee jaar aan vast ipv tot eind april (als je C1000 hebt).....
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 maart 2009 @ 16:52:15 #249
Maffe Fries
pi_66864840
Mja, ik stop eind oktober/begin november tot bij de TNT Post, dus dan maakt het niet uit dat het contract twee jaar verlengd is
pi_66865555
dit gaat ook voor de zaterdagswerkers tellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')