Tnt kantoor is postkantoor?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Viper86 het volgende:
Stap 1: Sta op.
Stap 2: Loop/fiets/rijd naar het dichtsbijzijnde TNT - kantoor.
Stap 3: Bel aan.
Stap 4: Zeg: "Hoi! De naam is Droog. Kurk Droog." De ander zal je nu raar aankijken.
Stap 5A: Zeg: "Ik wil hier werken!!" De ander geeft dan twee mogelijke antwoorden, antwoord 1A: "Ja, dat kan" of antwoord 1B: "Nee, we hebben al te veel mensen. Helaas.", als diegene toevallig de teamcoach ( baas ) is. Mocht diegene niet de teamcoach zijn, ga dan door naar stap 5B. Mocht dit juist wel het geval zijn en heeft hij/zij antwoord 1A gegeven: Ga door naar stap 6. Na antwoord 1B mag je naar huis gaan en in een hoekje gaan zitten huilen met je knuffelbeertje.
Stap 5B: Zeg: "Ik wil hier werken!!" De ander zegt: "Loop maar even mee naar binnen. Dan wijs ik je de weg naar de teamcoach." Eenmaal aangekomen bij de teamcoach kun je weer verder gaan met stap 5A.
Stap 6: Stuur mij 500 euro omdat ik je dit >>>>!!!!100% garantie, absoluut werkende actieplan!!!!<<<< heb gegeven.
Neequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Viper86 het volgende:
Stap 4: Zeg: "Hoi! De naam is Droog. Kurk Droog." De ander zal je nu raar aankijken.
Stap 5A: Zeg: "Ik wil hier werken!!" De ander geeft dan twee mogelijke antwoorden, antwoord 1A: "Ja, dat kan" of antwoord 1B: "Nee, we hebben al te veel mensen. Helaas.", als diegene toevallig de teamcoach ( baas ) is. Mocht diegene niet de teamcoach zijn, ga dan door naar stap 5B. Mocht dit juist wel het geval zijn en heeft hij/zij antwoord 1A gegeven: Ga door naar stap 6. Na antwoord 1B mag je naar huis gaan en in een hoekje gaan zitten huilen met je knuffelbeertje.
Stap 5B: Zeg: "Ik wil hier werken!!" De ander zegt: "Loop maar even mee naar binnen. Dan wijs ik je de weg naar de teamcoach." Eenmaal aangekomen bij de teamcoach kun je weer verder gaan met stap 5A.
Stap 6: Stuur mij 500 euro omdat ik je dit >>>>!!!!100% garantie, absoluut werkende actieplan!!!!<<<< heb gegeven.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee![]()
Een vestiging vaak op een industrieterrein waar de post gesorteerd wordt.
Bij ons zit het toevallig niet op een industrieterrein en toevallig naast het postkantoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee![]()
Een vestiging vaak op een industrieterrein waar de post gesorteerd wordt.
Laat me raden, jouw vestiging is net met het VBG van de Toekomst begonnen, waarover we in het MZ Journaal konden lezen dat het allemaal goed en voorspoedig verliepquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:45 schreef TokenW het volgende:
Vandaag 4,5 wijke gelopen. 3 van vandaag, 1 van vrijdag en nabrengtassen van vorige week donderdag, de eerste keer dat ik me schaamde dat ik de post liep. Op woensdag de radiogidsen van dezelfde week bezorgen.
Wij zitten tussen woonwijken en scholen in, met de binnenstad op een paar honderd meter afstandquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons toevallig ook, maar ik ken vele andere vestigingen die dan wel weer op industrieterreinen zitten en soms nog in woonwijken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Viper86 het volgende:
Nee, nog niet eens, dat gebeurd volgende maand pas. In de stad is het verloop van vaste medewerkers nogal hoog. In de komende maand vertrekken er in ons VBG 3 man, dat weer wordt opgevangen door 3 man uit Scheveningen, die natuurlijk in de buurt helemaal niet bekend zijn, de straten moeten leren bij de voorsortering enz. Met dat VBG van de toekomst zal het alleen maar erger worden denk ik. Op zaterdag was het al erg, structureel mensen tekort, maar doordeweeks is het nog erger hier. Er zijn dagen geweest dat er nog 8 wijken stonden. Gewoonweg schandalig, postbezorgers die niet weten hoe ze een kennisgeving moeten uitschrijven omdat de postbezorgersboekjes constant kwijt zijn. En ze nemen werkelijk iedere idioot aan (er zijn ook een heleboel goede postbezorgers, daar niet van). Vindt je post terug met daarop "chein briifenboes". Komt er vandaag 1 naar me toe met het verzoek een pakketje af te schrijven omdat het adres niet bestaat en of ik het af kan schrijven, bestaat dat adres dus wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw vestiging is net met het VBG van de Toekomst begonnen, waarover we in het MZ Journaal konden lezen dat het allemaal goed en voorspoedig verliep
Aangezien je in de buurt van Wateringen woont, gaarne niet bij de Chroomstraat solliciteren. Mogelijke collega's als jij kunnen me gestolen worden, als je al niet eens een telefoonnummer kan opzoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
Naar welk nummer moet ik bellen om postbezorger, zaterdagbesteller te worden? Sorry maar ben daar nooit zo goed in.
Ben je hier wel lid van dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef TokenW het volgende:
[..]
Aangezien je in de buurt van Wateringen woont, gaarne niet bij de Chroomstraat solliciteren. Mogelijke collega's als jij kunnen me gestolen worden, als je al niet eens een telefoonnummer kan opzoeken.
Nee, ben hier geen lid van. De Chroomstraat bestaat uit meerdere VBG's, per 1 oktober jongstlede is mijn VBG (Arnold Spoelplein 53/55) hierbij gevoegd en per 1 februari zijn beide Arnold Spoelplein VBG's samengevoegd. Het nieuwe VBG 51/55 bevat 59 wijken. Doordeweeks worden de wijken klaar gemaakt door 16 postbodes, 1 deeltijdmedewerker en een zaterdagmedewerker en er zijn 2 chauffeurs. Hoeveel postbezorgers en zaterdagbestellers/chauffeurs we hebben weet ik niet. De andere VBG's ken ik verder amper. Dit is ook de vestiging waar een teamcoach werd beschoten door een door hem ontslagen medewerker 2 jaar terug, dus we zitten hier in ieder geval veiligquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ben je hier wel lid van dan?http://tntchroomstraatdenhaag.hyves.nl/
Ziet er uit als een grote vestiging. Hoeveel werknemers en wijken hebben jullie ongeveer? ( ruwe schatting )
Wat er met het pakket gebeurd zou kunnen zijn... geen idee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef Maart85 het volgende:
Beste TNT'ers!
Heb onlangs 2ehands wat computer onderdelen aangeschaft, maar tot op heden het pakketje niet mogen ontvangen.
Ik had het geld overgemaakt, pakketje was op de post gegaan, T&T nummer was meegegeven.
Ik heb in de afgelopen dagen het pakketje nog steeds niet mogen ontvangen.
Middels het T&Tnummer dus maar even kijken wat er aan de hand is.
Krijg ik vervolgens deze melding:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Vervolgens dus ook contact opgenomen met TNT klantenservice en mijn T&T nummer doorgegeven.
Werd er mij verteld dat ze niets kunnen vertellen over de situatie omtrent het pakketje.
Vervolgens zeggen ze dat er spoedig contact met mij wordt opgenomen. Terwijl ze mijn tel nummer niets eens hebben![]()
Maar goed, ze hadden mijn adres, dus ik zou maar moeten afwachten. Tot op heden niets gehoord.
Weet iemand wat er met het pakketje zou kunnen zijn gebeurd? Wat betekent in de meeste gevallen: "Een incident heeft plaatsgevonden met uw zending'?
Verder is het gewoon verzonden als basis pakket en geen aanvullende verzekeringen ed. Dus als het pakketje uiteindelijk kwijt is geraakt, kan ik dus waarschijnlijk er naar fluiten en zit een financiële compensatie er niet in?
Ik hoop dat iemand duidelijkheid hierin kan verschaffen!
Thnx in advance!
Maart!
http://www.nu.nl/economie(...)e-caos-tnt-post.htmlquote:Principeakkoord over nieuwe cao's TNT Post
Postbedrijf TNT heeft met de vakbonden een principeakkoord gesloten over een aantal nieuwe cao's. Dat maakte het bedrijf maandag bekend.
De overeenkomst houdt onder meer in dat de meeste werknemers van TNT Post flink minder gaan verdienen.
De nieuwe cao's leiden tot een kostenbesparing van 125 miljoen euro per jaar. Voor zittende werknemers is een overgangsregeling overeengekomen om het verlies aan inkomen deels te compenseren.
Daarvoor heeft TNT 275 miljoen euro uitgetrokken.
Tja, mijn vriend zeij dat ze dat niet mogen doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:53 schreef MadGuy het volgende:
Kan dat wel zomaar? Ik denk dat ik echt op ga doeken daar, dan.
quote:
Je zit er nu twee jaar aan vast ipv tot eind april (als je C1000 hebt).....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
Geloof het wel. Maak me er niet druk meer om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |