Misschien zegt dat iets over jou belevingswereld.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
Toch best triest dat het enige wat ik kan verzinnen met döner kebab te maken heeft
So true.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef _Led_ het volgende:
Oh, en ze hebben de acceptatie van homo's door autochtone nederlanders natuurlijk enorm versneld
In de jaren 90 sloegen autochtone nederlanders homo's in elkaar, nu zijn het opeens onze homo's waar ze met hun poten vanaf moeten blijven !
De Nederlandse cultuur bestaat uit de Nederlanders, dus in mijn ogen valt hier weinig over te discussiëren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
Wat voegen Nederlanders toe aan de Nederlandse cultuur?
En die nederlanders zijn zowel de moslims als de christenen als de niet gelovigen in dit land...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:29 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur bestaat uit de Nederlanders, dus in mijn ogen valt hier weinig over te discussiëren.
Definieer Nederlander?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:29 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur bestaat uit de Nederlanders, dus in mijn ogen valt hier weinig over te discussiëren.
Gezellig, ze praten Nederlands, vinden het fijn om zich aan feestdagen zoals oud en nieuw, pasen, carnaval, Koninginnedag etc te houden, vrouwen hebben dezelfde rechten als mannen.quote:
Ik ben geen Nederlander.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Gezellig, ze praten Nederlands, vinden het fijn om zich aan feestdagen zoals oud en nieuw, pasen, carnaval, Koninginnedag etc te houden, vrouwen hebben dezelfde rechten als mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |