quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:40 schreef Renesite het volgende:Oe hoe gaaf

!
Maar je vermoordt me waarschijnlijk: maar die serre vind ik echt totaal niet mooi wanneer je er een keuken inzet

!
De huidige keuken heeft bovenkasten, die hangen dan zo enorm vrij...
We gaan dan ook alleen voor de onderkasten :-). Het grote werkblad valt in de oorspronkelijke bouw en loopt parallel aan het begin van de serre. Wij vind het juist heerlijk om zoveel licht in dit deel van het huis te hebben.
Ik ben vandaag verliefd geworden.... op een keuken!
Meet de
Karakter Keuken:
![]()
![]()
Hij wordt voor ons uitgetekend en doorgerekend. We hebben geen idee waar het op uit gaat komen

. Dus voor hetzelfde geld een megadesillusie

. Maar als het budgettair enigszins kan dan wordt het een keuken met massief houten frontjes. Dan is die hele 'zou het erg verkleuren in de serre?'-issue ook niet zo interessant, want massief hout kun je gewoon een beetje opschuren of opnieuw in de olie of was zetten.
We zien deze combi wel liever met een donker(der) betonnen blad dan in deze uitvoering, 2 laden i.p.v. en ietsje strakkere grepen. Maar jemig, wat vind ik deze keuken leuk!
Voor de slaapkamer vind ik deze wallpaper van
Eijffinger/PIP Studio geweldig:
![]()
Liefst deze,
![]()
...maar die krijg ik er helaas niet door... Ik heb al wel de toezegging gekregen dat ie in een eventuele kinderkamer wel welkom is

.