Zo had ik het nog niet eens bekeken Tommyquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niets mis mee om te laten hangen tijdens het klussenkun je het toch een beetje afsluiten
plus als je nog iets moet afdekken voor schilderen oid dan kun je dat meteen van de muur trekken en dat er mee doen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken Tommy.
Ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor Randstadbegrippen/-budgetten waarschijnlijk wel ;-).
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Susanne81 het volgende:
Wat een ge-wel-dig huis! Gefeliciteerd!
Systeemplafond inderdaad... Zie punt twee in het to do lijstjequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef Forno het volgende:
Ziet er goed uit hoor. De buitengevels zien er leuk en karakteristiek uit. Die serre is ook super.
Ik zou alleen die (kantoor?)plafondplaten uit je woonkamer slopen. Past totaal niet bij de architectuur. Ik zou daar een mooi strak gestuct plafond van maken.
tis toch godgeklaagt he! doet dat huis es ff op wieltjes zetten en naar de 030 binnenstad schuiven!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ow, geen probleem hoor. Wij hebben er 239.000 voor betaald. Ze vroegen er vorig jaar 279.000 voor, zijn een maand geleden naar 249.000 gezakt en wij hebben daar nog 10k af weten te praten.
Goede prijs lijkt me zo ;-).
Nice hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ow, geen probleem hoor. Wij hebben er 239.000 voor betaald. Ze vroegen er vorig jaar 279.000 voor, zijn een maand geleden naar 249.000 gezakt en wij hebben daar nog 10k af weten te praten.
Goede prijs lijkt me zo ;-).
De vloerverwarming gaat er komen, ik had het inderdaad niet genoemd zie ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef NoktetMort het volgende:
Oeh, als je dan toch een nieuwe vloer gaat aanleggen kan ik je vloerverwarming aanraden (of heb ik daar overheen gelezen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |