abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_234446
De titel van dit topic moet genoeg zeggen lijkt me. Niet om de politieagent uit te hangen, maar om de wildgroei van Willem-topics een beetje in te dammen.
Hier mag je ALLES kwijt over Willem
is dat niet heerlijk?

O ja, om en nabij de 50 dus weer graag een deel twee aanmaken van het topic.

PS. Voor deze ene keer dus crossposts toegestaan, staan in de gesloten topics een aantal goede bijdragen, iedereen is meer dan welkom die hierheen te kopieren. (wat ben ik toch in een gulle bui vandaag)

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 22 December 1999).]

mooi he, alles
pi_234447
Phileine,

Wat vind je er eigenlijk zelf van, al dat gedoe rond Willem?

Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 22 december 1999 @ 00:47:00 #3
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_234448

Volgens mij is alles al gezegd over Willem, ik heb daar ook aan meegedaan

Het enige wat nog gezegd kan worden, moet Willem zelf maar doen.

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 22 december 1999 @ 00:48:00 #4
959 opa
De man met de witte shawl
pi_234449
Het punt is alleen, dat er zoveel al is gezegd over Willem en over de reacties van FOK!KERS op Willen, dat er wel een samenvatting van al die reacties hier als uitgangspunt geplaatst had kunnen worden.

Overigens: ik mis al enkele dagen de postings van Ayla1, aardkind der aardkinderen.
Zij is een verdedigster van Willem en die stem moet gehoord worden. Houdt zij zich stil vanwege het anti-Willem geweld op dit forum , of is (zijn) er (een) andere reden(en) om stilletjes te verdwijnen.

opa

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_234450
Opa (en anderen die dat denken)het zou inderdaad mooi zijn als iemand al die reakties in al die wildgegroeide topics over Willem hier zou willen samenvatten. Ik zou zeggen ga aan de slag...

Overigens denk ik dat je je de moeite kan besparen. Wie een wat mooiere post geplaatst heeft en daar vandaag gelijk een topic voor opende sjort dat hele verhaal vanzelf wel hier naar toe denk ik. Onze vileine meesteres had ons gisteren flink gewaarschuwd. Ze regeert met harde hand en terecht...

Here we are now, entertain us.
pi_234451
Ziet dan niemand dat Willem Ruud heeft genomineerd om te voorkomen dat de stemverdeling 3,3,1,1 zou worden en dat dus allen genomineerd zouden zijn?
In het spel en de liefde is alles geoorloofd.
Eelco
pi_234452
quote:
op 12-22-1999 om 12:48 AM schreef opa het volgende:
Het punt is alleen, dat er zoveel al is gezegd over Willem en over de reacties van FOK!KERS op Willen, dat er wel een samenvatting van al die reacties hier als uitgangspunt geplaatst had kunnen worden.

opa

Oke , samenvatting van Guusje : HET IS EEN EIKEL

woensdag 22 december 1999 @ 01:05:00 #8
959 opa
pi_234453
Voyeur, YEP, je hebt absoluut gelijk, maar ik betreur het, dat de topic van Sunshine: "Willem over 50 jaar?' ook gesloten is. Die ging niet over Willem maar over Sunshine en haar gevoelens over het feit, dat uit alle topics maar weer Willem naar boven kwam. Ik was juist gecharmeerd van haar associatieve reactie hierop.
Daarom wil ik Phileine vragen om het slotje van de topic van Sunshine te verwijderen.

Hoe het met Marijke gaat weten jullie inmiddels.

Groeten opa.

woensdag 22 december 1999 @ 01:11:00 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_234454
Als roddelen het bespreken van andere bekende personen met iemand die je na staat is, met een (lichte) nadruk op onhebbelijkheidjes, mindere daden of karaktertrekken of extravagante kenmerken die niet stroken met wat je common sense je ingeeft dat acceptabel is, heb ik mij er de afgelopen dagen dagelijks, al dan niet luchthartig, aan bezondigd.

Met mijn vader had ik het over een oom, tante, nichtjes, broer en zus zelfs, en met mijn moeder over mijn vader (van wie ze gescheiden is). Met zus en broer nam ik de rest van de familie door, m.u.v mijn ouders.

Ik ben dus net zo'n klootzak als Willem, al weet ik ook dat degenen met/over wie ik roddelde en waarvan ik houd, dit onderling ook te zijner tijd met mij als onderwerp doen, vaak ook uit enige oprechte bezorgdheid. Ik accepteer het, denk er niet aan, en vind dat dit 'roddelen' tot de dingen des levens behoort.
Ook als VOO nog nooit een roddel tussen de bewoners met Willem als onderwerp heeft uitgezonden... is dat niet zeer opmerkelijk?

woensdag 22 december 1999 @ 01:13:00 #10
798 voyeur
bemoeit zich
pi_234455
Opa (en alle anderen met hetzelfde gevoel),
Tuurlijk is het jammer van al die reacties, maar met copy en paste kan je het belangrijkste deel hier naar toe kopieeren en daar op verder gaan. Het fijne van één topic over Willem is juist dat vóór en tegenstanders elkaar ontmoeten hier. Leidt vanzelf weer tot de nuance en de dialoog die FOK! zo onderscheidt van andere fora.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 22 december 1999 @ 01:14:00 #11
959 opa
pi_234456
Guusje. Dat was inderdaad een samenvatting
  woensdag 22 december 1999 @ 01:17:00 #12
959 opa
pi_234457
quote:
op 12-22-1999 om 01:13 AM schreef voyeur het volgende:
Opa (en alle anderen met hetzelfde gevoel),
Tuurlijk is het jammer van al die reacties, maar met copy en paste kan je het belangrijkste deel hier naar toe kopieeren en daar op verder gaan. Het fijne van één topic over Willem is juist dat vóór en tegenstanders elkaar ontmoeten hier. Leidt vanzelf weer tot de nuance en de dialoog die FOK! zo onderscheidt van andere fora.

Verdorie Voyeur ik vind FOK! net als jij een fantastisch forum. Ik zou zelf dat bewerkingsgereedschap wel willen hanteren. Vraag is : Kan dat ook zoder uploaden naar ISP?

opa

pi_234458
quote:
op 12-22-1999 om 01:14 AM schreef opa het volgende:
Guusje. Dat was inderdaad een samenvatting

Yep ik heb gewoon de algemene stemming ff samengevat , persoonlijk heb ik niet zo een grote hekel aan Willem. Het lijkt wel alsof hij de enigste is die het spel speeld zoals het bedoeld was door VOO.De rest zit gewoon hun tijd uit daar.

Ik was eerst voor Maurice : leek me een "goei mannekke" , maar nu hoop ik Bart als 2e keus. bij het begin van het programma kon ik hem wel schieten maar nu je hem beter kent (?) mag ie winnen van me.(Kan die van die 2,5 ton Sjoerd naar de kapper sturen geintje Jumparound

woensdag 22 december 1999 @ 01:56:00 #14
959 opa
pi_234459
H e Guus , dat was niet echt persoonlijk bedoeld, maar het was wel een samenvatting om treurig van te worden. Niet, dat het een treurige samenvatting was. Begrijp je .

Het spijt me wel maar deze gaat omhoog. Niet omdat jij een klootzak bent

opa

† In Memoriam † woensdag 22 december 1999 @ 02:12:00 #15
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_234460
Nog een topic van Willem?

Vooruit dan maar:
Willem een man met een goed hart, het had alleen gekookt achter op zijn rug moeten hangen!

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_234461
Ach wat maken we ons druk om Willempie..hij maakt alleen zichzelf belachelijk en heeft in de laatste weken al zijn kansen vergooid
rather die like a man then live like a coward

pi_234462
En toch wordt je soms zooooo moe van die Willem..En toch heeft VOO weer zooo mooi gemonteerd vannavond...zagen julie dat oog van Willem langs het hoofd van Ruud in bad?..puike t.v. Willempie........Willempie,.....wat ben je toch een slecht mens(in iedergeval als het om 250000 gaat)
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  woensdag 22 december 1999 @ 03:15:00 #18
2250 pasha
love & peace
pi_234463
Ach het is wel duidelijk,
Willem is gewoon een gluiperd. Hij manipuleert, bedriegt en roddelt in de hoop er zelf met 250000 piek vandoor te gaan.
Eigenlijk is hij ontzettend dom....hij is blijkbaar vergeten dat al zijn gemanipuleer gevolgd wordt door tig camera's en dat daarmee zijn kansen verspeeld zijn.
Huilen is te laat
Ben soms een beetje in de war
pi_234464
gek is dat.....BB bewoner zijn en je toch niet helemaal bewust zijn van de cameras en hun publiek..maar om mezelf even tegen te spreken ,ik kreeg vanavond wel een beetje het gevoel dat Willempie z`n jongste dochtertje gebruikte de publieke opinie te bespelen......gek is dat......
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  woensdag 22 december 1999 @ 09:01:00 #20
2004 sunshine
Still shining!
pi_234465
quote:
op 12-22-1999 om 01:05 AM schreef opa het volgende:
Voyeur, YEP, je hebt absoluut gelijk, maar ik betreur het, dat de topic van Sunshine: "Willem over 50 jaar?' ook gesloten is. Die ging niet over Willem maar over Sunshine en haar gevoelens over het feit, dat uit alle topics maar weer Willem naar boven kwam. Ik was juist gecharmeerd van haar associatieve reactie hierop.
Daarom wil ik Phileine vragen om het slotje van de topic van Sunshine te verwijderen.

Hoe het met Marijke gaat weten jullie inmiddels.

Groeten opa.

Lieve Opa,

Phileine zal vandaag mijn Willem-gedicht hier naartoe verplaatsen voor mij. Ik weet nl. niet hoe dat moet ! Dom he?
Lief dat je zo goed begrepen hebt wat ik er mee bedoelde.

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 22 december 1999 @ 09:13:00 #21
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_234466
Ookal is Willem een slecht mens ( wat ik dan nog betwijfel), het is toch heerlijk dat er een bad-guy in de serie zit? Weken waren we aan het waauwelen , zeuren en zeveren over het feit dat de common-sense in de groep zo groot was. ACTIE wilden we. En nu is het dan zover...lopen we te zeiken over het gedrag van Willem. Zonder Willems stemgedrag zou het Fok!forum lang zo leuk niet zijn op dit moment. Dus jullie mogen Willem wel dankbaar zijn, hij houdt jullie van de straat in deze donkere dagen voor kerst!!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 22 december 1999 @ 09:17:00 #22
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_234467
Willem is een Judas die voor een handvol zilverlingen Ruud aan Daphne Dekkers wil uitleveren. Een erger lot lijkt haast niet denkbaar voor Ruud.
Voetbal is oorlog

woensdag 22 december 1999 @ 09:19:00 #23
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_234468
Maurisico,

Tuurlijk is het leuk om je aan iemand te kunnen ergeren, ben ik met je eens ! Voor mij was de eerste Bianca (kippenvel) daarna nam Maurice het van haar over (saaie lul die met alle winden mee waait)maar hoe Willem nu bezig is slaat echt alles ! Hij zou volgens mij een goede zijn geweest in 1940 - 1945 !

Daarom............. je aan iemand ergeren kan leuk zijn en kan mooie televisie opleveren maar alles heeft zijn grenzen ( en daar is Willem wat mij betreft al overheen)

Vrij verstandig, neuk een appel !

woensdag 22 december 1999 @ 09:28:00 #24
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_234469
Bumme,

Als je vergelijkingen maakt houdt ze dan binnen proporties. Willem een goeie in 40-45?
Weet je wel wat je zegt? Alle vergelijkingen met zoiets als een oorlog zijn zeer misplaatst.
En hoe weet je nu of Willem te ver gaat? Alle informatie krijg jij van Voo. Als we dan toch de vergelijking met 40-45 doortrekken, jij "leest " dus de krant van de "vijand" en baseert daar je meningen op. Je kunt je wel ergeren aan Willem, maar besef wel dat Voo uitmaakt wat je wel of niet ziet. Die informatie is dus zeer gekleurd! Pas dus op wat je zegt, laat je niet foppen door Voo!

woensdag 22 december 1999 @ 09:33:00 #25
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_234470
Maurisico,

Het is aan jou hoe je "goede" opvat !!!

Ik schreef dit weloverwogen en zonder iemand te willen kwetsen (m.u.v. Willem.)

Tuurlijk is het zo dat ik mijn mening basseer op de beelden die ik van VOO ( via Internet en tv) te zien krijg dus pas ik mijn mening aan:

" Aan de hand van wat Veronica mij laat zien komt het op mij over dat Willem een goede zal zijn geweest in 1940 - 1945"

pi_234471
Nou Mauriscio, hier wil ik wel even op reageren, of de beelden die VOO uitzend de werkelijkheid nou vertekenen of niet, ik ben er ontzettend van overtuigd dat Willem een vieze, smerige gluiperd is. Gatver de gatver de gatver !!
En dat gisteren dat scheinheilige geklets tegen Ruud over waarom hij Karin NIET heeft genomineerd, wees dan ook zo grote vent om toe te geven dat Willem alleen aan Willem denkt, laat in in godsnaam Nederland door hebben hoe meneertje in elkaar zit, als we mogen bellen voor de laatste drie ben ik in staat 10 keer voor Willem te bellen, ik hoop dat de rest van de Fokkers dat ook doen, en de rest van Nederland ????!!
Groeten Annemarie
pi_234472
quote:
op 12-22-1999 om 03:22 AM schreef dEON het volgende:
gek is dat.....BB bewoner zijn en je toch niet helemaal bewust zijn van de cameras en hun publiek..maar om mezelf even tegen te spreken ,ik kreeg vanavond wel een beetje het gevoel dat Willempie z`n jongste dochtertje gebruikte de publieke opinie te bespelen......gek is dat......

Dit was volgens mij inderdaad het geval. Behalve dit had hij nog een hele smerige streek: Ruud f 10.000,- bieden wanneer hij ('stel, ik zeg stel dat...') zou winnen.
Dit lijkt in eerste instantie onschuldig en erg vriendelijk, maar het tegendeel is waar in deze. Willem weet namelijk dat Ruud populair is buiten het bb-huis, Willem weet ook dat de kijkers hadden verwacht dat hij Ruud niet zou nomineren omdat ze vanaf het prille begin al goede maatjes zijn. Toch heeft hij Ruud genomineerd omdat hij die concurrentie liever kwijt dan rijk is (evenals Bart). Om zijn nominatie goed te praten en zich in te dekken biedt hij Ruud de f 10.000,- voor het geval dat hij zou winnen.
Willem denkt op deze wijze weer een wit voetje te halen bij het publiek! De geniepige rat!

Dit was iets wat Ruud nooit maar dan ook verwacht had. Ruud, zo is wederom gebleken, heeft een gouden hart en ging uit van het motto: 'Echte maten naaien elkaar niet!Als je maten van elkaar bent, dan naai je elkaar niet!'

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  woensdag 22 december 1999 @ 09:51:00 #28
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_234473
Annemarie:

Niet VOOR Willem bellen hoor ! ( de laatste belronde moet je nl. doorgeven wie jij wil dat wint)

woensdag 22 december 1999 @ 09:52:00 #29
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_234474
sunshine
na regen....

Van sunshine - 19 December 1999 @ 13:39. (136)

--------------------------------------------------------------------------------

In het boek Griezelverzen deel 1 van het Griezelgenootschap, kwam ik een gedicht tegen die ik jullie niet wil onthouden. Zelf vind ik hem heel komisch , maar velen zullen het niet kunnen waarderen, ben ik bang! Lees het maar en oordeel zelf. Neem het gedicht alsjeblieft niet te serieus, zo is het echt niet bedoelt!
Het gedicht is geschreven door Paul van Loon:

Vampierblues

Vlak bij de oever van de Zilverrivier.
Waar de bomen in de wind zachtjes kreunen.
Daar zit Willem, een oude vampier.
Diep te zuchten en te steunen.

Zelfs een vampier heeft soms verdriet.
Ook al weten veel mensen dat niet.
Ja, een vampier heeft soms ook verdriet.
Maar de meeste mensen weten dat niet.

Heel lang geleden was Willem nog jong.
Dol op bloed en dol op het leven.
Zijn scherpe tanden en zijn giftige tong.
Liet iedereen gillen en beven.

Elke avond ging Willem op jacht.
Op zoek naar lekkere halzen, nekken en kelen.
Hij was de schrik van de donkere nacht.
Ja, hij kuste en beet er velen.

Maar toen was daar die tandarts uit Sprang.
Een man met moed en grote, sterke handen.
Hij had een glinsterende, zilveren tang.
Daarmee trok hij Willem zijn tanden.

Nu zit Willem droevig bij de rivier.
Zachtjes huilend, met zijn hoofd in zijn handen.
Want wat moet een oude, grijze vampier?
Wat moet hij zonder zijn tanden?

Nooit meer bijten, zucht hij, nooit meer op jacht.
Nooit meer mensen onverwachts bespringen.
Zonder tanden zit hij daar in de nacht.
Hij kan alleen nog maar radeloos zingen.

Ook een vampier heeft soms verdriet.
Ook al weten veel mensen dat niet.
Ja, een vampier heeft soms ook verdriet.
Maar de meeste mensen weten dat niet.
Nee nee, de meesten weten dat niet.
Oh nee, ze weten dat niet.

------------------
"'t Is een bijzonder kind, dat is-ie." (C. Joh. Kieviet)

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 22 december 1999 @ 09:54:00 #30
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_234475
Sunshine, bij deze.........
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_234476
quote:
op 12-22-1999 om 09:28 AM schreef Maurisico het volgende:
Bumme,

Als je vergelijkingen maakt houdt ze dan binnen proporties. Willem een goeie in 40-45?
Weet je wel wat je zegt? Alle vergelijkingen met zoiets als een oorlog zijn zeer misplaatst.
En hoe weet je nu of Willem te ver gaat? Alle informatie krijg jij van Voo. Als we dan toch de vergelijking met 40-45 doortrekken, jij "leest " dus de krant van de "vijand" en baseert daar je meningen op. Je kunt je wel ergeren aan Willem, maar besef wel dat Voo uitmaakt wat je wel of niet ziet. Die informatie is dus zeer gekleurd! Pas dus op wat je zegt, laat je niet foppen door Voo!

Mauri, Je weet hoe ik over Willem denk, daar heb je me al eens een maanreisje voor toegewenst, maaaar Nu ben ik het wel een beetje met je eens, zeker als er om een stelling kracht bij te zetten Gesuggereerd wordt dat Willem het wel goed zou doen als nsber? of zo.
Dit slaat werkelijk nergens op, het gaat hier
psvr om poen en niet om mensenlevens!
Kijk Ruud heeft nu eenmaal andere opvattingen over vriendschap, maatjesgevoel, dan Willem.
Ik blijf toch denken dat Willem op dit moment
een door emoties versufte geest heeft, en dat ie ook wel aardig zijn kan.
Want zelfs zijn gezusters waren onaangenaam verrast door de houding van Willem.

Het zij zo

Ik ben online
pi_234477
[quote]op 12-22-1999 om 09:19 AM schreef Bumme het volgende:
Hij zou volgens mij een goede zijn geweest in 1940 - 1945 !

De heksenjacht is al begonnen, zie ik!? "Kruisigt hem! Kruisigt hem" Zoiets?
Ik sluit mij bij Maurisico aan: OPMERKING MISPLAATST!
We hebben van de oorlog op zijn minst 1 ding kunnen leren: laat je niet misleiden door de massa! Oké, ik heb de oorlog uit de 2e hand (generatie) meegemaakt, maar breek me de bek niet open!

Blijf in godsnaam bij de les en blijf zelfstandig denken.

Niemand is perfect. Wees niemand!

woensdag 22 december 1999 @ 10:23:00 #33
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_234478
Opmerking misplaatst ???

Nogmaals: Het is niet mijn bedoeling geweest om een vergelijking te maken met het leed in de tweede wereldoorlog en een leugenaar uit een tv spelletje !!! Als ik hierin onduidelijk ben geweest dan bij deze sorry aan al diegene die ik met deze opmerking mogelijk heb gekwetst !!

"Willem zou goede vrienden kunnen worden met Heer Olivier" ( is dit beter of krijg ik nu alle oude weduwe van Nederland over mij heen die door deze oplichter zijn opgelicht ?)

Wat ik duidelijk wil maken is dat Willem in mijn ogen een verrader is en die vergelijking maak ik met een verader uit WOII. Is misschien niet juist geweest........

Het gaat om mijn mening en niet om andere voor het hoofd te stoten !

woensdag 22 december 1999 @ 10:23:00 #34
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_234479
Hawkind,
Mooi dat we het hierover eens zijn. Even over dat maanreisje; dat wenstte ik je toe omdat je de opmerking maakte Willem fysiek aan te pakken, vond ik ook erg ongepast, net zo ongepast als de 40-45 opmerking.
FOKKERS BLIJF BIJ DE LES! Denk eerst na voordat je iets post!
pi_234480

Excuses aanvaard

Het enige wat ik jou duidelijk zou willen maken (en wat ik je graag ter overdenking zou willen meegeven) is dat de scheiding tussen 'goed' en 'slecht' (black or white) niet altijd zo duidelijk zichtbaar is.
---------------------------------------------
"Je zegt mij dat de rails in de verte samenkomen, schijn bedriegt je ziet wat er niet is....." (klein orkest)

woensdag 22 december 1999 @ 10:52:00 #36
2004 sunshine
Still shining!
pi_234481
quote:
op 12-22-1999 om 09:54 AM schreef buzzer het volgende:
Sunshine, bij deze.........

Buzzer, dankjewel !

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_234482
Zo, toch eindelijk even een reactie in het Willem topic.

Eigenlijk is Willem de slimste van het spel, hij schakelt zijn concurrenten uit en gaat daarbij over lijken (lees: Ruud).
Hij is vanaf het begin af aan al bezig geweest met het uitschakelen van zijn tegenstanders. Dus eigenlijk is hij slim bezig, hij gaat echt voor het grote geld.

Maar ik vind het ook een kwijlebabbel met z'n slijmgelul bij Ruud en hoop ik ook zeker dat hij NIET gaat winnen.

Toch jammer voor Willem dat hij zich niet bewust is van de VOO camera's die alles kunnen zien. :-)) Bye bye Willem!!
30 december zwaaien we jou uit als je met lege handen het huis uit gaat :-))

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_234483
Thanks Bumme, ahum had ik niet in de gaten, jammer trouwens, ik had graag 10x voor Willem gebeld! Gr. Annemarie
quote:
op 12-22-1999 om 09:51 AM schreef Bumme het volgende:
Annemarie:

Niet VOOR Willem bellen hoor ! ( de laatste belronde moet je nl. doorgeven wie jij wil dat wint)

woensdag 22 december 1999 @ 11:31:00 #39
1169 BigDick
size DOES matter
pi_234484
meningen over willem kan je ook kwijt op zijn fanclub-site in het gastenboek.
Ik geloof dat ze die berichten na afloop aan hem willen overhandigen.
http://www.oogradio.nl/site/gastenboek.html

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 december 1999 @ 11:32:00 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_234485
Is domheid en angst een reden om iemand fysiek letsel toe te wensen? Want imho zijn dat de fouten van W. Hij probeert een spel te winnen, maar heeft niet door dat zijn tactiek averechts werkt. Dat is niet slim.

En wat betreft het verraad van je maten, als je een spelletje risk speelt met je vrienden en je maakt verdragen e.d. kan je die even makkelijk weer breken. Zonder dat je vriendschap daardoor onder druk komt te staan. W ziet het BB gebeuren als een spel. Helaas ziet NL dat niet zo!

En omdat NL niet relativeert en niet in ziet dat dit een spel is moet W hangen, wordt W gezien als een oplichter e.d.. Terwijl hij gewoon een spel speelt.

Ik zou zeggen, leer eerst eens relativeren voordat je iemand leed toe wenst.

Daarnaast, alle mensen die zo keihard op W zitten te schelden, fysiek letsel toe wensen en dergelijke zijn medeverantwoordelijk voor die ene gek die de 'voorstellen' uitvoert. Die mongool zonder hersens die daadwerkelijk agresief wordt denkt dat-ie het grootste recht heeft om dat te doen omdat hij (en geen zij neem ik maar aan) zich gesteund voelt door de vele schelpartijen (beetje -niet helemaal- te vergelijken met de verkrachtingsscene in The Accused). Het hard en ongenuanceerd schelden lopen schelden kan meer kwaad dan je denkt.

En wat de betreft die idioten die WERKELIJK willen dat W fysiek geweld aangedaan wordt: jullie zijn de perfecte kampbeulen, gebrainwashed door de de (VOO) propeganda. DENK TOCH NA!!!!

W is misschien dan wel zeer onsympatiek, maar als iedereen die onsympatiek kan zijn moet hangen dan blijven er weinig mensen over...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_234486
quote:
op 12-22-1999 om 10:23 AM schreef Maurisico het volgende:
Hawkind,
Mooi dat we het hierover eens zijn. Even over dat maanreisje; dat wenstte ik je toe omdat je de opmerking maakte Willem fysiek aan te pakken, vond ik ook erg ongepast, net zo ongepast als de 40-45 opmerking.
FOKKERS BLIJF BIJ DE LES! Denk eerst na voordat je iets post!

Toch denk ik dat je Willem niet zonder geweld
het huis uit krijgt, dus dit is zinnig geweld
voor Wimpies eigen bestwil.
We willen Willem toch niet als hedendaagse kluizenaar in het bb huis achterlaten

Ik ben online
  woensdag 22 december 1999 @ 11:46:00 #42
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_234487
[quote]op 12-22-1999 om 11:32 AM schreef Doc het volgende:

En wat betreft het verraad van je maten, als je een spelletje risk speelt met je vrienden en je maakt verdragen e.d. kan je die even makkelijk weer breken. Zonder dat je vriendschap daardoor onder druk komt te staan. W ziet het BB gebeuren als een spel. Helaas ziet NL dat niet zo!

Het zal best zo zijn dat Willem het BB gebeuren als een spel ziet, maar waarom zegt hij dan niet gewoon tegen Ruud dat ie zooooo graag wil winnen, en dat ie daarom Ruud genomineerd heeft???? Gewoon kansberekening!

Nu gaat ie iets recht lullen dat krom is en hij is gewoon niet eerlijk tegen Ruud, daarom valt nu heel Nederland (beetje overdreven) over hem heen.

Risken, OK, maar vals spelen roept altijd agressie op, zeker als het spel niet met open vizier wordt gespeeld.

Groeten Dark,.....sorry, kon het niet laten

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_234488
Hallo allemaal nemen jullie jezelf even veel te serieus. Waar gaat dit over man, Willem heeft dit zelf over zich afgeroepen omdat hij zo graag die twee en een halve ton wil. eerst zorgt ie dat ruud niet op hem stemt door misbruik te maken van het zachte karakter van die man en vervolgens stemt hij z'n "maatje" weg omdat hij weet dat Bart en Ruud vele malen populairder zijn dan hij.
pi_234489
Hebben jullie in het gastenboek van de fanpagina ook de berichtjes van zijn broer Douwe en Tessa gelezen? Geeft te denken.

wat ik mij trouwens af zit te vragen.... Wie heeft die krant die in het huis is gebracht ook zeer goed gelezen? De kleppen vallen mij van de ogen. Welke berichten stonden er in over Ruud? (en Bart?. Waarop baseerde Willem zijn veronderstellingen van populariteit. Op deze wijze heeft V. heel subtiel (na ja, subtiel? Hoe bedoelt u) het gif bij Willem ingespoten. het was mij wel (al heel lang) duidelijk dat Bart ging winnen. Maar er ergens moest er een kentering komen. Kan iemand mij eens bijpraten over de berichtjes in de telegraaf. En vanaf wanneer is V. al bezig een roddelende Willem neer te zetten? Dat is begonnen bij de hot chair, is het niet?

woensdag 22 december 1999 @ 12:24:00 #45
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_234490
Van de Veronica Site:

Willem vertelt verder over wat Cyrille in de kaarten heeft gelezen:
“Ze heeft me maar één negatief iets verteld. Er zou iemand in mijn
omgeving zijn die jaloers is, die gunt mij bepaalde dingen niet. Daar
moest ik afstand van nemen, zei ze. Ik vroeg of het Tessa was.
‘Nee’, zei ze, ‘die heeft er geen problemen mee. Die is het niet’.

Als we Cyrille moeten geloven is de gehel hetze tegen Willem het werk van slechts 1 persoon. Wil de hufter die hier onder tig verschillende namen allerlei nare dingen over Willem post nu opstaan?

Oei oei oei, ook ik krijg nu medelijden met Willem... Hij heeft geen idee wat er op hem afkomt!

Groetjes, Casey

pi_234491
Heel jammer dat de bewoners niet het Algemeen Dagblad als krant hadden gekregen. In de bijlage (AD Magazine 4 december) stond een mooi artikel over liegen. Tevens stond er een stukje 'HOE HERKEN JE EEN LEUGENAAR(M/V)?' :

- Hij houdt zijn verhaal liever kort.
- Zijn verhaal is vaag, alsof hij zich het gebeuren slechts met moeite herinnert.
- Hij formuleert bij voorkeur ontkennend.
- Zijn verhaal is overdreven chronologisch, kent geen tussenwerpselen als:"Wat ik nog vergeten ben...". Op die manier kan hij zijn leugen gemakkelijker onthouden.
- Hij vreest zich te verraden door een oncontroleerbare reactie en zal proberen zichzelf te beheersen. Dit veroorzaakt een overdreven rustige en mechanische motoriek.
(Aldert Vrij)

Helaas herkende ik toch wel een Willem door deze regels. Verder wil ik graag nog iets kwijt over het gezeik op Willem. Ten eerste dat ik net als heel veel anderen vind dat Willem niet mag winnen en dat hij zeer manipulerend bezig is, vooral ten opzichte van Ruud. Maar ik zie Willem ook als een persoon op televisie en zolang hij daar te zien is vind ik het wel geoorlooft om zijn handelingen te veroordelen. Maar fysiek geweld en veroordelingen(waarover hierboven wat te lezen was) als Willem eenmaal uit het huis is vind ik erg dom. Ik hoop dan ook dat niemand hier zich mee inlaat.
Als laatste wil ik dan zeggen dat ik hoop dat Karin eruit gaat. Als Ruud eruit zou gaan dan zou Bart meteen winnen en dan is die laatste week veel saaier dan wanneer Karin eruit gaat. Ik hoop net als (denk ik) veel anderen dat Ruud Willem op tijd doorheeft en dat de laatste week een mooie finale wordt. Veel plezier...

Toch?

pi_234492
ben het eens met voorgaande
fysiek geweld is belachelijk.
Alle Willem tegenstanders krijgen nog een heel mooi moment namelijk het moment dat "Ze" horen wie er wint dan zien we de verbaasde smoel van Willem DAT moet onze ultieme wraak zijn. Hondert dagen gekonkeld en geroddelt en dan met lege handen staan. daar droom ik van
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 december 1999 @ 12:59:00 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_234493
Dark, W speelt het spel niet slim, maar ook niet vals. Hij breekt geen enkele regel of zo. Ik weet niet of iemand het spel Diplomacy kent, dat is voor een zeer groot deel gebaseerd op gekonkel, deals en vetrouwen en bedrog. W is iemand die in het begin van het spel het aardig zou doen, maar het nooit zou kunnen winnen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 22 december 1999 @ 13:02:00 #49
1017 Rick
FOK!Visitor
pi_234494
Ik vind Willem persoonlijk ook niet bepaald sympathiek maar ik begin toch een soort medelijden met die man te krijgen.
Heel Nederland ziet hem als een soort NSB-er of een Judas..

Gelukkig nieuwjaar, Willem..

woensdag 22 december 1999 @ 13:05:00 #50
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_234495
Hier sluit ik me volledig bij aan Rick !
We zitten nu op 48 posts met een enorme lap tekst dus we gaan door naar deel II (is al klaar)

Deze kan dicht

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 22 December 1999).]

pi_234496
quote:
op 12-22-1999 om 12:59 PM schreef Doc het volgende:
Dark, W speelt het spel niet slim, maar ook niet vals. Hij breekt geen enkele regel of zo. Ik weet niet of iemand het spel Diplomacy kent, dat is voor een zeer groot deel gebaseerd op gekonkel, deals en vetrouwen en bedrog. W is iemand die in het begin van het spel het aardig zou doen, maar het nooit zou kunnen winnen.

Heel knap hoe je geen regels kan breken in een spel zonder regels!

Toch?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')