abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_234446
De titel van dit topic moet genoeg zeggen lijkt me. Niet om de politieagent uit te hangen, maar om de wildgroei van Willem-topics een beetje in te dammen.
Hier mag je ALLES kwijt over Willem
is dat niet heerlijk?

O ja, om en nabij de 50 dus weer graag een deel twee aanmaken van het topic.

PS. Voor deze ene keer dus crossposts toegestaan, staan in de gesloten topics een aantal goede bijdragen, iedereen is meer dan welkom die hierheen te kopieren. (wat ben ik toch in een gulle bui vandaag)

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 22 December 1999).]

mooi he, alles
pi_234447
Phileine,

Wat vind je er eigenlijk zelf van, al dat gedoe rond Willem?

Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 22 december 1999 @ 00:47:00 #3
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_234448

Volgens mij is alles al gezegd over Willem, ik heb daar ook aan meegedaan

Het enige wat nog gezegd kan worden, moet Willem zelf maar doen.

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 22 december 1999 @ 00:48:00 #4
959 opa
De man met de witte shawl
pi_234449
Het punt is alleen, dat er zoveel al is gezegd over Willem en over de reacties van FOK!KERS op Willen, dat er wel een samenvatting van al die reacties hier als uitgangspunt geplaatst had kunnen worden.

Overigens: ik mis al enkele dagen de postings van Ayla1, aardkind der aardkinderen.
Zij is een verdedigster van Willem en die stem moet gehoord worden. Houdt zij zich stil vanwege het anti-Willem geweld op dit forum , of is (zijn) er (een) andere reden(en) om stilletjes te verdwijnen.

opa

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_234450
Opa (en anderen die dat denken)het zou inderdaad mooi zijn als iemand al die reakties in al die wildgegroeide topics over Willem hier zou willen samenvatten. Ik zou zeggen ga aan de slag...

Overigens denk ik dat je je de moeite kan besparen. Wie een wat mooiere post geplaatst heeft en daar vandaag gelijk een topic voor opende sjort dat hele verhaal vanzelf wel hier naar toe denk ik. Onze vileine meesteres had ons gisteren flink gewaarschuwd. Ze regeert met harde hand en terecht...

Here we are now, entertain us.
pi_234451
Ziet dan niemand dat Willem Ruud heeft genomineerd om te voorkomen dat de stemverdeling 3,3,1,1 zou worden en dat dus allen genomineerd zouden zijn?
In het spel en de liefde is alles geoorloofd.
Eelco
pi_234452
quote:
op 12-22-1999 om 12:48 AM schreef opa het volgende:
Het punt is alleen, dat er zoveel al is gezegd over Willem en over de reacties van FOK!KERS op Willen, dat er wel een samenvatting van al die reacties hier als uitgangspunt geplaatst had kunnen worden.

opa

Oke , samenvatting van Guusje : HET IS EEN EIKEL

woensdag 22 december 1999 @ 01:05:00 #8
959 opa
pi_234453
Voyeur, YEP, je hebt absoluut gelijk, maar ik betreur het, dat de topic van Sunshine: "Willem over 50 jaar?' ook gesloten is. Die ging niet over Willem maar over Sunshine en haar gevoelens over het feit, dat uit alle topics maar weer Willem naar boven kwam. Ik was juist gecharmeerd van haar associatieve reactie hierop.
Daarom wil ik Phileine vragen om het slotje van de topic van Sunshine te verwijderen.

Hoe het met Marijke gaat weten jullie inmiddels.

Groeten opa.

woensdag 22 december 1999 @ 01:11:00 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_234454
Als roddelen het bespreken van andere bekende personen met iemand die je na staat is, met een (lichte) nadruk op onhebbelijkheidjes, mindere daden of karaktertrekken of extravagante kenmerken die niet stroken met wat je common sense je ingeeft dat acceptabel is, heb ik mij er de afgelopen dagen dagelijks, al dan niet luchthartig, aan bezondigd.

Met mijn vader had ik het over een oom, tante, nichtjes, broer en zus zelfs, en met mijn moeder over mijn vader (van wie ze gescheiden is). Met zus en broer nam ik de rest van de familie door, m.u.v mijn ouders.

Ik ben dus net zo'n klootzak als Willem, al weet ik ook dat degenen met/over wie ik roddelde en waarvan ik houd, dit onderling ook te zijner tijd met mij als onderwerp doen, vaak ook uit enige oprechte bezorgdheid. Ik accepteer het, denk er niet aan, en vind dat dit 'roddelen' tot de dingen des levens behoort.
Ook als VOO nog nooit een roddel tussen de bewoners met Willem als onderwerp heeft uitgezonden... is dat niet zeer opmerkelijk?

woensdag 22 december 1999 @ 01:13:00 #10
798 voyeur
bemoeit zich
pi_234455
Opa (en alle anderen met hetzelfde gevoel),
Tuurlijk is het jammer van al die reacties, maar met copy en paste kan je het belangrijkste deel hier naar toe kopieeren en daar op verder gaan. Het fijne van één topic over Willem is juist dat vóór en tegenstanders elkaar ontmoeten hier. Leidt vanzelf weer tot de nuance en de dialoog die FOK! zo onderscheidt van andere fora.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 22 december 1999 @ 01:14:00 #11
959 opa
pi_234456
Guusje. Dat was inderdaad een samenvatting
  woensdag 22 december 1999 @ 01:17:00 #12
959 opa
pi_234457
quote:
op 12-22-1999 om 01:13 AM schreef voyeur het volgende:
Opa (en alle anderen met hetzelfde gevoel),
Tuurlijk is het jammer van al die reacties, maar met copy en paste kan je het belangrijkste deel hier naar toe kopieeren en daar op verder gaan. Het fijne van één topic over Willem is juist dat vóór en tegenstanders elkaar ontmoeten hier. Leidt vanzelf weer tot de nuance en de dialoog die FOK! zo onderscheidt van andere fora.

Verdorie Voyeur ik vind FOK! net als jij een fantastisch forum. Ik zou zelf dat bewerkingsgereedschap wel willen hanteren. Vraag is : Kan dat ook zoder uploaden naar ISP?

opa

pi_234458
quote:
op 12-22-1999 om 01:14 AM schreef opa het volgende:
Guusje. Dat was inderdaad een samenvatting

Yep ik heb gewoon de algemene stemming ff samengevat , persoonlijk heb ik niet zo een grote hekel aan Willem. Het lijkt wel alsof hij de enigste is die het spel speeld zoals het bedoeld was door VOO.De rest zit gewoon hun tijd uit daar.

Ik was eerst voor Maurice : leek me een "goei mannekke" , maar nu hoop ik Bart als 2e keus. bij het begin van het programma kon ik hem wel schieten maar nu je hem beter kent (?) mag ie winnen van me.(Kan die van die 2,5 ton Sjoerd naar de kapper sturen geintje Jumparound

woensdag 22 december 1999 @ 01:56:00 #14
959 opa
pi_234459
H e Guus , dat was niet echt persoonlijk bedoeld, maar het was wel een samenvatting om treurig van te worden. Niet, dat het een treurige samenvatting was. Begrijp je .

Het spijt me wel maar deze gaat omhoog. Niet omdat jij een klootzak bent

opa

† In Memoriam † woensdag 22 december 1999 @ 02:12:00 #15
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_234460
Nog een topic van Willem?

Vooruit dan maar:
Willem een man met een goed hart, het had alleen gekookt achter op zijn rug moeten hangen!

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_234461
Ach wat maken we ons druk om Willempie..hij maakt alleen zichzelf belachelijk en heeft in de laatste weken al zijn kansen vergooid
rather die like a man then live like a coward

pi_234462
En toch wordt je soms zooooo moe van die Willem..En toch heeft VOO weer zooo mooi gemonteerd vannavond...zagen julie dat oog van Willem langs het hoofd van Ruud in bad?..puike t.v. Willempie........Willempie,.....wat ben je toch een slecht mens(in iedergeval als het om 250000 gaat)
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  woensdag 22 december 1999 @ 03:15:00 #18
2250 pasha
love & peace
pi_234463
Ach het is wel duidelijk,
Willem is gewoon een gluiperd. Hij manipuleert, bedriegt en roddelt in de hoop er zelf met 250000 piek vandoor te gaan.
Eigenlijk is hij ontzettend dom....hij is blijkbaar vergeten dat al zijn gemanipuleer gevolgd wordt door tig camera's en dat daarmee zijn kansen verspeeld zijn.
Huilen is te laat
Ben soms een beetje in de war
pi_234464
gek is dat.....BB bewoner zijn en je toch niet helemaal bewust zijn van de cameras en hun publiek..maar om mezelf even tegen te spreken ,ik kreeg vanavond wel een beetje het gevoel dat Willempie z`n jongste dochtertje gebruikte de publieke opinie te bespelen......gek is dat......
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  woensdag 22 december 1999 @ 09:01:00 #20
2004 sunshine
Still shining!
pi_234465
quote:
op 12-22-1999 om 01:05 AM schreef opa het volgende:
Voyeur, YEP, je hebt absoluut gelijk, maar ik betreur het, dat de topic van Sunshine: "Willem over 50 jaar?' ook gesloten is. Die ging niet over Willem maar over Sunshine en haar gevoelens over het feit, dat uit alle topics maar weer Willem naar boven kwam. Ik was juist gecharmeerd van haar associatieve reactie hierop.
Daarom wil ik Phileine vragen om het slotje van de topic van Sunshine te verwijderen.

Hoe het met Marijke gaat weten jullie inmiddels.

Groeten opa.

Lieve Opa,

Phileine zal vandaag mijn Willem-gedicht hier naartoe verplaatsen voor mij. Ik weet nl. niet hoe dat moet ! Dom he?
Lief dat je zo goed begrepen hebt wat ik er mee bedoelde.

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 22 december 1999 @ 09:13:00 #21
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_234466
Ookal is Willem een slecht mens ( wat ik dan nog betwijfel), het is toch heerlijk dat er een bad-guy in de serie zit? Weken waren we aan het waauwelen , zeuren en zeveren over het feit dat de common-sense in de groep zo groot was. ACTIE wilden we. En nu is het dan zover...lopen we te zeiken over het gedrag van Willem. Zonder Willems stemgedrag zou het Fok!forum lang zo leuk niet zijn op dit moment. Dus jullie mogen Willem wel dankbaar zijn, hij houdt jullie van de straat in deze donkere dagen voor kerst!!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 22 december 1999 @ 09:17:00 #22
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_234467
Willem is een Judas die voor een handvol zilverlingen Ruud aan Daphne Dekkers wil uitleveren. Een erger lot lijkt haast niet denkbaar voor Ruud.
Voetbal is oorlog

woensdag 22 december 1999 @ 09:19:00 #23
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_234468
Maurisico,

Tuurlijk is het leuk om je aan iemand te kunnen ergeren, ben ik met je eens ! Voor mij was de eerste Bianca (kippenvel) daarna nam Maurice het van haar over (saaie lul die met alle winden mee waait)maar hoe Willem nu bezig is slaat echt alles ! Hij zou volgens mij een goede zijn geweest in 1940 - 1945 !

Daarom............. je aan iemand ergeren kan leuk zijn en kan mooie televisie opleveren maar alles heeft zijn grenzen ( en daar is Willem wat mij betreft al overheen)

Vrij verstandig, neuk een appel !

woensdag 22 december 1999 @ 09:28:00 #24
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_234469
Bumme,

Als je vergelijkingen maakt houdt ze dan binnen proporties. Willem een goeie in 40-45?
Weet je wel wat je zegt? Alle vergelijkingen met zoiets als een oorlog zijn zeer misplaatst.
En hoe weet je nu of Willem te ver gaat? Alle informatie krijg jij van Voo. Als we dan toch de vergelijking met 40-45 doortrekken, jij "leest " dus de krant van de "vijand" en baseert daar je meningen op. Je kunt je wel ergeren aan Willem, maar besef wel dat Voo uitmaakt wat je wel of niet ziet. Die informatie is dus zeer gekleurd! Pas dus op wat je zegt, laat je niet foppen door Voo!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 22 december 1999 @ 09:33:00 #25
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_234470
Maurisico,

Het is aan jou hoe je "goede" opvat !!!

Ik schreef dit weloverwogen en zonder iemand te willen kwetsen (m.u.v. Willem.)

Tuurlijk is het zo dat ik mijn mening basseer op de beelden die ik van VOO ( via Internet en tv) te zien krijg dus pas ik mijn mening aan:

" Aan de hand van wat Veronica mij laat zien komt het op mij over dat Willem een goede zal zijn geweest in 1940 - 1945"

Vrij verstandig, neuk een appel !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')