O ja, om en nabij de 50 dus weer graag een deel twee aanmaken van het topic.
PS. Voor deze ene keer dus crossposts toegestaan, staan in de gesloten topics een aantal goede bijdragen, iedereen is meer dan welkom die hierheen te kopieren. (wat ben ik toch in een gulle bui vandaag)
[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 22 December 1999).]
Wat vind je er eigenlijk zelf van, al dat gedoe rond Willem?
Volgens mij is alles al gezegd over Willem, ik heb daar ook aan meegedaan
Het enige wat nog gezegd kan worden, moet Willem zelf maar doen.
Groeten Dark
Overigens: ik mis al enkele dagen de postings van Ayla1, aardkind der aardkinderen.
Zij is een verdedigster van Willem en die stem moet gehoord worden. Houdt zij zich stil vanwege het anti-Willem geweld op dit forum , of is (zijn) er (een) andere reden(en) om stilletjes te verdwijnen.
opa
Overigens denk ik dat je je de moeite kan besparen. Wie een wat mooiere post geplaatst heeft en daar vandaag gelijk een topic voor opende sjort dat hele verhaal vanzelf wel hier naar toe denk ik. Onze vileine meesteres had ons gisteren flink gewaarschuwd. Ze regeert met harde hand en terecht...
quote:
op 12-22-1999 om 12:48 AM schreef opa het volgende:
Het punt is alleen, dat er zoveel al is gezegd over Willem en over de reacties van FOK!KERS op Willen, dat er wel een samenvatting van al die reacties hier als uitgangspunt geplaatst had kunnen worden.opa
Oke , samenvatting van Guusje : HET IS EEN EIKEL
Hoe het met Marijke gaat weten jullie inmiddels.
Groeten opa.
Met mijn vader had ik het over een oom, tante, nichtjes, broer en zus zelfs, en met mijn moeder over mijn vader (van wie ze gescheiden is). Met zus en broer nam ik de rest van de familie door, m.u.v mijn ouders.
Ik ben dus net zo'n klootzak als Willem, al weet ik ook dat degenen met/over wie ik roddelde en waarvan ik houd, dit onderling ook te zijner tijd met mij als onderwerp doen, vaak ook uit enige oprechte bezorgdheid. Ik accepteer het, denk er niet aan, en vind dat dit 'roddelen' tot de dingen des levens behoort.
Ook als VOO nog nooit een roddel tussen de bewoners met Willem als onderwerp heeft uitgezonden... is dat niet zeer opmerkelijk?
quote:
op 12-22-1999 om 01:13 AM schreef voyeur het volgende:
Opa (en alle anderen met hetzelfde gevoel),
Tuurlijk is het jammer van al die reacties, maar met copy en paste kan je het belangrijkste deel hier naar toe kopieeren en daar op verder gaan. Het fijne van één topic over Willem is juist dat vóór en tegenstanders elkaar ontmoeten hier. Leidt vanzelf weer tot de nuance en de dialoog die FOK! zo onderscheidt van andere fora.
Verdorie Voyeur ik vind FOK! net als jij een fantastisch forum. Ik zou zelf dat bewerkingsgereedschap wel willen hanteren. Vraag is : Kan dat ook zoder uploaden naar ISP?
opa
quote:
op 12-22-1999 om 01:14 AM schreef opa het volgende:
Guusje. Dat was inderdaad een samenvatting
Yep ik heb gewoon de algemene stemming ff samengevat , persoonlijk heb ik niet zo een grote hekel aan Willem. Het lijkt wel alsof hij de enigste is die het spel speeld zoals het bedoeld was door VOO.De rest zit gewoon hun tijd uit daar.
Ik was eerst voor Maurice : leek me een "goei mannekke" , maar nu hoop ik Bart als 2e keus. bij het begin van het programma kon ik hem wel schieten maar nu je hem beter kent (?) mag ie winnen van me.(Kan die van die 2,5 ton Sjoerd naar de kapper sturen geintje Jumparound
Het spijt me wel maar deze gaat omhoog. Niet omdat jij een klootzak bent
opa
Vooruit dan maar:
Willem een man met een goed hart, het had alleen gekookt achter op zijn rug moeten hangen!
quote:
op 12-22-1999 om 01:05 AM schreef opa het volgende:
Voyeur, YEP, je hebt absoluut gelijk, maar ik betreur het, dat de topic van Sunshine: "Willem over 50 jaar?' ook gesloten is. Die ging niet over Willem maar over Sunshine en haar gevoelens over het feit, dat uit alle topics maar weer Willem naar boven kwam. Ik was juist gecharmeerd van haar associatieve reactie hierop.
Daarom wil ik Phileine vragen om het slotje van de topic van Sunshine te verwijderen.Hoe het met Marijke gaat weten jullie inmiddels.
Groeten opa.
Lieve Opa,
Phileine zal vandaag mijn Willem-gedicht hier naartoe verplaatsen voor mij. Ik weet nl. niet hoe dat moet ! Dom he?
Lief dat je zo goed begrepen hebt wat ik er mee bedoelde.
Tuurlijk is het leuk om je aan iemand te kunnen ergeren, ben ik met je eens ! Voor mij was de eerste Bianca (kippenvel) daarna nam Maurice het van haar over (saaie lul die met alle winden mee waait)maar hoe Willem nu bezig is slaat echt alles ! Hij zou volgens mij een goede zijn geweest in 1940 - 1945 !
Daarom............. je aan iemand ergeren kan leuk zijn en kan mooie televisie opleveren maar alles heeft zijn grenzen ( en daar is Willem wat mij betreft al overheen)
Als je vergelijkingen maakt houdt ze dan binnen proporties. Willem een goeie in 40-45?
Weet je wel wat je zegt? Alle vergelijkingen met zoiets als een oorlog zijn zeer misplaatst.
En hoe weet je nu of Willem te ver gaat? Alle informatie krijg jij van Voo. Als we dan toch de vergelijking met 40-45 doortrekken, jij "leest " dus de krant van de "vijand" en baseert daar je meningen op. Je kunt je wel ergeren aan Willem, maar besef wel dat Voo uitmaakt wat je wel of niet ziet. Die informatie is dus zeer gekleurd! Pas dus op wat je zegt, laat je niet foppen door Voo!
Het is aan jou hoe je "goede" opvat !!!
Ik schreef dit weloverwogen en zonder iemand te willen kwetsen (m.u.v. Willem.)
Tuurlijk is het zo dat ik mijn mening basseer op de beelden die ik van VOO ( via Internet en tv) te zien krijg dus pas ik mijn mening aan:
" Aan de hand van wat Veronica mij laat zien komt het op mij over dat Willem een goede zal zijn geweest in 1940 - 1945"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |