abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:01:00 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66030523
Alles wat met FF te maken heeft mag ook bij mij afgegeven worden hoor .
KuikenGuppy
pi_66035454
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Zal je misschien stom vinden klinken, maar tof zeg, dat je dat doet!
Ik weet niet of ik zoiets alleen zou doen, echt leuk dat je dat doet
Ik vind het wel grappig, ik doe dat ook altijd. Ik ben in december naar het toneelstuk 'Rain Man' geweest met Josh Hartnett. En naar Lush natuurlijk (om even on topic te blijven )
Maar ik heb een paar maanden in Londen vertoefd en ben er bekend, evenals in Poole en Engeland is nu eenmaal mijn home. In Birmingham is mijn beste vriend gehuisvestigt dus daar ga ik ook regelmatig heen.. Zalig juist vind ik, in m'n eentje

Maar nog even over Lush.. Spice Curls deed me aan iets denken. Vandaag op de tennisbaan besefde ik ineens wat, aan gravel Het voelt hetzelfde aan en wanneer je de kaneel weg denkt ruikt het ook hetzelfde. Ik vond het ronduit goor en heb het weggegooid
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:42:34 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_66042462
Ieuw bah, Spice Curls. Echt geen luchtje voor mij.

Doe mij maar Comforter *Net mee in bad gezeten heeft*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66042724
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoop dat er tegen de tijd dat ik daar ben weer retro boxen zijn.
Wat is een retro box?

Oh-oh, het verbaasde me al, ik heb hem er bij gedaan
pi_66042870
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ieuw bah, Spice Curls. Echt geen luchtje voor mij.

Doe mij maar Comforter *Net mee in bad gezeten heeft*
Voor mij dus ook niet... Ik heb nog nooit eerder wat eerder weggegooid van Lush Spice Curls heb ik zelfs in de winkel gekocht (dacht dat het wel lekker rook maar niet dus), maar ik vind het niets Zelfs m'n tennisleraar vond het naar gravel ruiken (smerig dus )
pi_66043456
Mijn moeder vind die heerlijk, ik vind m wel aardig qua geur, maar ben allergisch voor een of ander bestanddeel.
  Moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 02:47:42 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66046492
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, ik kijk ter plekke op Leicester Square of bij de theaters zelf. En vooraf ga ik online natuurlijk al naar programma's kijken.

Als het kan wil ik weer naar Les Mis. Daar ben ik pas 8 keer geweest of zo.
Waarschijnlijk heb ik maar twee avonden om te gaan (helaas geen zaterdag- of woensdagmiddag in mijn trip) dus ik moet even kijken wat het ik liefste wil.

Wicked heb ik vorig jaar gezien. Misschien nu naar Chicago of zo.

Heb je nog aanraders?
Ik heb les mis 15x gezien dus het kan altijd erger

heb het de laatste jaren niet meer echt gevolgd dus weet niet wat er hot is op dit moment chicago is sowieso erg tof!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 02:52:09 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66046529
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat museum is leuk, ik sleurde daar mijn aupair en oppaskindjes zo vaak mogelijk heen
Nee het is helemaal geen party hotel, tis een heel gewoon hotel, ik zal zo es gaan zoeken, kweet ff niet meer hoe het heet. Ligt echt recht op de hoek, tegenover een dunkin'donut waar wij dan altijd ons ontbijt gingen halen Aan de kant van HMV zeg maar. Loop je zo naar de musical toe!
We gingen ook standaard als we moe waren naar die cheape bios , en vies chinees bufetten bij Mr. Woo omdat het zo cheap is.
Ik zou ook zo alleen gaan hoor, als ik die honden niet had
Je bedoelt Piccadily circus in plaats van trafalgar Square

heet het prince charles hotel volgens mij
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_66048220
@Dipkip, PM je mij ook even voor wat ik over moet maken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66048504
Die nieuwe vanillelijn is
pi_66051249
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:01 schreef Burdie het volgende:
Alles wat met FF te maken heeft mag ook bij mij afgegeven worden hoor .
kom maar langs, heb nog een fles van 500 ml die half gevuld is, wel al flink over de datum heen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66052701
ik ben echt zo'n tut die lush koopt, en het dan om de 1 of andere mysterieuze reden niet gebruikt
vond net mn soft coeur, die is wat uitgedroogd, en ruikt niet helemaal meer zoals hij zou moeten ruiken
breek ik 'm ook nog per ongeluk in 2en

dus die ga ik ook toevoegen aan m'n uk order, gewoon om mezelf te verwennen
maaaar, ik moet alles van mezelf ook lekker gaan gebruiken
en daar heb ik zin in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66059060
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat is een retro box?

Oh-oh, het verbaasde me al, ik heb hem er bij gedaan
Sinds vorig jaar wordt ieder kwartaal een box uitgebracht met 100 ml flesjes en BBS-en, ballistics en andere proefjes van retro produkten. Die kun je in de winkel kopen (helaas alleen UK, dames). Het bekende retro spul dus, maar in handzaam trial formaat. Er is al een poos geen retro box geweest, ivm kerst waarschijnlijk. Dus ik ben benieuwd of ze in maart weer een nieuwe uitbrengen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66061685
Oeh dat klinkt wel heel handig, jammer dat ze dat niet versturen zeg...
  zondag 15 februari 2009 @ 00:19:05 #215
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_66071838
Vandaag was mijn Herbalism ineens bedorven
Nu moet ik een nieuwe halen terwijl ik me had voorgenomen de komende maanden geen Lush meer te kopen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_66073186
Zou de Lush in Amsterdam morgen open zijn?
pi_66073389
ja
pi_66073597
toppiejoppie thanks!
pi_66116580
Nou het is gelukt hoor! Dreamcreanm gescoord,comforter baddinges,een stuk sultana of soap en een brok ohlala ( stukje bij het wastafeltje bij het toilet gezet om de handjes te wassen, doet het ook goed als luchtverfrisser) en een potje silky underwear.
Ik kreeg van lush een gratis stuk sexy peel. Ik vind het een beetje naar dubro ruiken.
Maar het is toch leuk!
pi_66116879
Grabbag dames....

Teh eagle has landid

Overigens, mn moeder wilde haar tasjes toch maar niet, en ik heb besloten dat dancing phoebe de hare mag nemen, want die kan wel een opkikker gebruiken en ik ken haar in het echt dus ik weet bij haar zeker dat het qua financieel wel in orde komt. Oh, en ik heb de 2 zwaarst wegende tassen met mijn naam gemarkeerd omdat absolute objectiviteit in deze gewoon onmogelijk is. Klachten hierover kun je indienen bij de directie, in drievoud, want ik kan nog wel wat vulling gebruiken voor de pakketten.

GRABBAGS UITPAKTIJD

Is trouwens niet leuk, 20 kilo Lush in je huis als je the mother of all hangovers hebt

[ Bericht 78% gewijzigd door Dipkip op 16-02-2009 13:32:43 ]
pi_66117300

We hebben als retro extra's gehad:
- 2x 100 gr. flying saucers
- 2x aura suavis BBS
- 2x psychodelic BBS
- 2x red rooster zeep

Ieder krijgt hier dus 2 dingen van moeten we maar even kijken hoe we het verdelen... Ik vind dat rac eerste keus heeft, de grabbags uit de UK laten komen was immers haar idee!! Rac, take it away beep!
  maandag 16 februari 2009 @ 13:43:02 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66117440
Heeeeeeeeeeeel benieuwd is!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66117602
MINE MINE MINE

Tasje 1

Inhoud
- angel's delight
- angel's delight
- christmas cake slice
- christmas cake slice
- snowcake
- chocolate santa
- 1/2 chocolate santa
- lush pud
- witches ball
- marzibain
- magic
- christmas kisses
- ruby red slippers
- witches ball
- rube red slippers
- jingle spells
- snow showers jelly
- GFB jelly

superblij met een aantal baddingen, wel heel veel zeep, maar ja, dat krijg je als je de zwaarste tas uitkiest hm

Tasje 2

Inhoud
- lush pud
- jingle spells
- witches ball
- christmas morning
- witches ball
- ruby red slippers
- christmas cake slice
- pumpkin soap
- snow showers jelly
- chocolate santa
- marzibain
- snowcake
- pumpkin soap
- angel's delight
- ruby red slippers
- 1/2 chocolate santa
- gold star
- GFB jelly

zelfde verhaal eigenlijk... onwijs veel, volgens mij zitten er geen cadeauverpakkingen in onze tassen (ook de rest niet) en hebben we dus heel veel losse dingen

Ik vind het het geld echt meeer dan waard, maar ik hoop dat degenen met een douche er ook blij mee zijn... Als alle tassen zo zijn is dat misschien wat minder leuk voor de douchedames.
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2009 @ 13:52:27 #224
43556 miss_dynastie
pi_66117701
Oh, wat mooi allemaal! Veel plezier ladies
pi_66117834
Mooi En snelle levering!

Maar ik ben evengoed erg trots op mezelf dat ik de verleiding heb kunnen weerstaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')