Ik vind het wel grappig, ik doe dat ook altijd. Ik ben in december naar het toneelstuk 'Rain Man' geweest met Josh Hartnett. En naar Lush natuurlijk (om even on topic te blijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zal je misschien stom vinden klinken, maar tof zeg, dat je dat doet!
Ik weet niet of ik zoiets alleen zou doen, echt leuk dat je dat doet
Wat is een retro box?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoop dat er tegen de tijd dat ik daar ben weer retro boxen zijn.
Voor mij dus ook niet... Ik heb nog nooit eerder wat eerder weggegooid van Lushquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ieuw bah, Spice Curls. Echt geen luchtje voor mij.
Doe mij maar Comforter*Net mee in bad gezeten heeft*
Ik heb les mis 15x gezien dus het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik kijk ter plekke op Leicester Square of bij de theaters zelf. En vooraf ga ik online natuurlijk al naar programma's kijken.
Als het kan wil ik weer naar Les Mis. Daar ben ik pas 8 keer geweest of zo.![]()
Waarschijnlijk heb ik maar twee avonden om te gaan (helaas geen zaterdag- of woensdagmiddag in mijn trip) dus ik moet even kijken wat het ik liefste wil.
Wicked heb ik vorig jaar gezien. Misschien nu naar Chicago of zo.
Heb je nog aanraders?
Je bedoelt Piccadily circus in plaats van trafalgar Squarequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat museum is leuk, ik sleurde daar mijn aupair en oppaskindjes zo vaak mogelijk heen![]()
Nee het is helemaal geen party hotel, tis een heel gewoon hotel, ik zal zo es gaan zoeken, kweet ff niet meer hoe het heet. Ligt echt recht op de hoek, tegenover een dunkin'donut waar wij dan altijd ons ontbijt gingen halenAan de kant van HMV zeg maar. Loop je zo naar de musical toe!
We gingen ook standaard als we moe waren naar die cheape bios , en vies chinees bufetten bij Mr. Woo omdat het zo cheap is.
Ik zou ook zo alleen gaan hoor, als ik die honden niet had
kom maar langs, heb nog een fles van 500 ml die half gevuld is, wel al flink over de datum heenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:01 schreef Burdie het volgende:
Alles wat met FF te maken heeft mag ook bij mij afgegeven worden hoor.
Sinds vorig jaar wordt ieder kwartaal een box uitgebracht met 100 ml flesjes en BBS-en, ballistics en andere proefjes van retro produkten. Die kun je in de winkel kopen (helaas alleen UK, dames). Het bekende retro spul dus, maar in handzaam trial formaat. Er is al een poos geen retro box geweest, ivm kerst waarschijnlijk. Dus ik ben benieuwd of ze in maart weer een nieuwe uitbrengen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat is een retro box?
Oh-oh, het verbaasde me al, ik heb hem er bij gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |