quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ah dat vind ik lief van je Dipkip, voel ik me weer stukken minder hebberig met mn lousy bestellinkje
Ja, jouw lousy bestellinkje doe ik denk maar in een envelop hoor, tis zo weinig!!
Na de korting en de bijdrage van mn vriend is het nog maar iets van 130 euro trouwens. En bijna 7 kilo

damn you, you retro shower gels!!
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:Wat is sdm?

En oh my, 200 pond

Ik heb hier nog heel veel spul liggen, kan het ook nooit opgebruiken voor de einddatum, maar koop wel steeds bij, herkenbaar?

Die amazion is toch ook wel lekker om als bodylition te ge ruiken?
En kip, bestel je dan wel als de pond op zn laagst staat?
SDM = Sonic Death Monkey = douchegel met chocoladekoffiesinaasappelgeur =
Als ik ergens kleine flesjes kan scoren stuur ik je wel een proefje. Of als je into all things chocolatey bent moet je gewoon ff 100 gr. toevoegen, hij is echt goddelijk, ik ben al aan mn tweede fles bezig
Amazonian is perfect als bodylotion, dan ruik je je parfum er tenminste nog overheen, omdat ie niet zo heftig is. En je doet echt lang met zo'n blok. Als je je van top tot teen insmeert denk ik wel 25x.
Ik bestel de 27ste of de 28ste, lage pond of geen lage pond

maar hij is wel wat gezakt, hopen dat ie daar voorlopig even blijft.
quote:
Sure, je hebt nog 10 dagen dus kijk maar rustig. Erg is het he? Ik kom ook steeds in verleiding omdat mensen dingen aanpassen en dan ga ik op de site kijken wat het kost en wat het weegt en dan denk ik oeoeoe hebbehebbehebbe

en de dodelijkste redenatie van allemaal 'op dat bedrag maakt die paar euro ook niet uit'