klinkt goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Okee lang verhaal kort samengevat:
Docent zegt: vakken zijn verplaatst naar andere periodes
Student zegt: vakken worden nu aangeboden, staat op het rooster
Docent zegt: (vermoeid door het feit dat hij het nóg een keer moet uitleggen) vakken zijn verplaatst naar andere periodes.
Andere student mailt naar alle studenten: Docent bedoelt eigenlijk het volgende: (typt mail met daarin wat de man eigenlijk zou bedoelen, vrij grof met daarin dat docent vindt dat student 1 zijn klep moet houden en dat ie op moet rotten)
Docent zegt: ik snap best dat je een geintje wilt uithouden, maar probeer neit op mijn denkniveau te zitten etc.
Student mailt wederom alle studenten: oeffff touché voor docent!! (en mailt dit vervolgens per ongeluk naar collega van docent)
Het klinkt een beetje raar zo maar ik wil die mails niet op internet zetten.. Het komt erop neer dat Student 2 een geintje heeft uitgehaald en dat onbedoeld naar de desbetreffende docent heeft gestuurd, die hierop reageerde, en student 2 zijn volgende mailtje wederom onbedoeld naar andere mensen stuurtsukkel
Echt geniaal als je leest wat die docenten dan weer terugmailen!!!
Je kunt hetquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
even voor mij eigen motivatie..
[ afbeelding ]
grrr? Ik ga er geen sex mee hebben!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kunt hetSay grrrrrr to your inner smoker
wel he....quote:
Ik vind het een leuke foto hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
wel he....foto is niet perfect maar kan ermee door
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef jna het volgende:
Oeh mag ik dat krantenstuk ook lezen Cali?
Heb je al een manager? Alle bekende Nederlanders hebben een manager nodigquote:
Hier naar oude krantenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
het stinkt hier naar rotte eieren
* jna moet zich inhouden om geen flauwe grap te makenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
dankjequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je al een manager? Alle bekende Nederlanders hebben een manager nodig![]()
Gaaf stuk
normaal komt er uit de ventilatie een vieze 'cabbage' geur... vandaag is het rotte eierenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
* jna moet zich inhouden om geen flauwe grap te maken
Ik ben verkouden dus ik ruik niets.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
Nee, dat is alleen als iets zuur ruikt..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
* jna moet zich inhouden om geen flauwe grap te maken
GMTAquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben verkouden dus ik ruik niets.
[..]
Nee, dat is alleen als iets zuur ruikt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |