Fotofotofoto!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Binnenkant van mn arm vol met marquesantattoo waaronder een supermooie tiki.
3 tattoos op 1 dag, wat gaat dat worden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:29 schreef RedGuy het volgende:
12 mei laat ik er 3 zetten.
Rens, waar heb jij je rug laten doen? Bas?
Natuurlijk bij bas, want de rest in den helder zijn een stelletje beunhazen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:29 schreef RedGuy het volgende:
12 mei laat ik er 3 zetten.
Rens, waar heb jij je rug laten doen? Bas?
als het kleintjes zijn kan dat best,quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
3 tattoos op 1 dag, wat gaat dat worden?
In je nek? Hebben je buiten deze geplande tattoos al ergens tattoos?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:14 schreef RedGuy het volgende:
Het zijn 3 kleintjes, eentje op de binnenkant pols, eentje in mijn nek, en eentje aan de binnenkant van mijn bovenarm.
Klopt. Vandaar dat ik het ff vroeg!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:09 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
als het kleintjes zijn kan dat best,
maar dat duurt meestal wel evenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef arneaux het volgende:
Weet je wat zo kut is. Als je drek volzit.
Misschien skinart een idee? Er zitten eigenlijk niet zo veel heel goede shops in Utrecht volgens mij...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:54 schreef Meike26 het volgende:
Heeft iemand nog tips welke tattoo shop ik in Utrecht wel of juist NIET moet hebben?
Het gaat om een vrij eenvoudige tattoo, maar wil natuurlijk wel een strakke Tat op m'n rug en geen bibberlijntjes ofzo.
Heel erg mooiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:19 schreef killingcupid het volgende:
In principe is alles klaar maar ik ga nog één keertje terug om wat dingen te laten bijwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |