Helaas niet. Al denk ik dat er best wel wat veranderd is op dat gebied de laatste 15 jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef MarMar het volgende:
Het verbaast me trouwens hoe raar mensen nogsteeds reageren op tattoos, je zou toch denken dat het nu wel een keer voorbij is met alle vooroordelen
Ligt eraan wat voor werk je doet. Ik werk bij een marketingbureau en naast mij zit nu een vrouwelijke collega met een grote tatoeage op haar onderarm (binnenkant, tekst).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef loowie het volgende:
[..]
Helaas niet. Al denk ik dat er best wel wat veranderd is op dat gebied de laatste 15 jaar.
Ik denk niet dat ik aan hoef te komen op het werk met een tattoo op mijn onderarm of andere opzichtige plaats. (helaas)
Helaas wordt op alles wat anders is dan de norm zo gereageerd. Iedereen die maar iets afwijkt van de norm wordt met de nek aangekeken. En dan komen er snel vooroordelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef MarMar het volgende:
Het verbaast me trouwens hoe raar mensen nogsteeds reageren op tattoos, je zou toch denken dat het nu wel een keer voorbij is met alle vooroordelen
Eh, niet om flauw te doen, maar dat komt vaak genoeg voor. Mensen die al hun geld spenderen in tatoeages, en voor de rest dus helemaal niet rijk zijn. Ik heb voorbeelden daarvan in mijn familie zitten, vandaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:08 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het wel een beetje hilarisch als iemand met duizenden euro's aan tattoos aangezien wordt voor een arme uitkeringstrekkert.
Zwart/grijs of ga je voor kleur?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben druk bezig met het ontwerpen van een nieuwe tattoo voor in mijn rechter binnenkant van mijn boven arm (Pijnlijden zal ik) !
Nou ben ik dus opzoek naar een voorbeeld, van tattoo's met rook, en dan rook alla cigaren/sigareten.
Het moet realisties lijken.
Wie o wie kan me helpen zoeken !
Die heb je natuurlijk wel ja..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eh, niet om flauw te doen, maar dat komt vaak genoeg voor. Mensen die al hun geld spenderen in tatoeages, en voor de rest dus helemaal niet rijk zijn. Ik heb voorbeelden daarvan in mijn familie zitten, vandaar
al mijn tattoo's komen er vandaan, heb net eergisteren (vrijdag dus) mn backpiece weer een stuk laten bijmaken, ga je bij sil? ik hou van silquote:Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Gisteren een afspraak voor m'n eerste tattoo, bij PlayersClub in Maastricht![]()
Het leek me wel een goede shop ... iemand hier (goede of slechte) ervaringen mee?
Yep, heb inderdaad een afspraak bij Sil. Klinkt alsof je tevreden over 'mquote:Op zondag 29 maart 2009 17:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
al mijn tattoo's komen er vandaan, heb net eergisteren (vrijdag dus) mn backpiece weer een stuk laten bijmaken, ga je bij sil? ik hou van sil
Ja, daar word ik ook altijd een beetje moe vanquote:Wat dat vooroordelen betreft, ik heb dus vaak als iemand me al een tijdje kent en ze dan per ongeluk eens een tattoo zien in de zomer ik krijg "He, dat had ik NOOIT achter jou gezocht!!!"
Maf..
Leest: 17 8 90quote:
Heb je een jaartje gelogen in je Fokprofiel?quote:geboortedatum: 17-08-1989
Scherpquote:Op maandag 30 maart 2009 01:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leest: 17 8 90
[..]
Heb je een jaartje gelogen in je Fokprofiel?
Goeie ervaringen! Erg prettige shop, goede sfeer en goed werkquote:Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Gisteren een afspraak voor m'n eerste tattoo, bij PlayersClub in Maastricht![]()
Het leek me wel een goede shop ... iemand hier (goede of slechte) ervaringen mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |