Nee, dan ik, ik post alleen de pic (tietenpic doen we vaker) zonder het verhaal en krijg half de crew over me heenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Zal me een worst wezen.. Weet alleen dat ik gister aangevallen werd omdat ik zogenaamd de post niet verwijderd of ge-edit had
Ik moet toegeven dat ze wel lekkere tieten heeft.quote:
quote:
nou je ziet ze bijna niet joh!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ze wel lekkere tieten heeft.
Zekers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef Jarno het volgende:
Ik moet toegeven dat ze wel lekkere tieten heeft.
Ze is een ijzeren vuist in een fluwelen handschoen...!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou je ziet ze bijna niet joh!
gewoon een lamp op je noppen mikken en de flits uitdoen
waarom moet ik meisje altijd leren hoe ze tietfotos voor me moeten maken!
Geen idee, ik ben nog van de generatie "ik mod overal behalve in FB"quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zekers.
Maar wat is dat tegenwoordig met die ontzettend irritante newbiemods eigenlijk? Wat doen ze in hemelsnaam in FB met die slotjes, belerende toon en irritant humorloze posts.
tenzij je van steen bent als man zijnde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:50 schreef Jarno het volgende:
Ze is een ijzeren vuist in een fluwelen handschoen...!
volgens mij is ze een ijzeren vuist in de anus van de maker van de PM!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze is een ijzeren vuist in een fluwelen handschoen...!
OPLETUH BAARAC! Ik post nooit een pi..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je was er zo van geschokken dat je je pi vergat!
Goed hequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dan ik, ik post alleen de pic (tietenpic doen we vaker) zonder het verhaal en krijg half de crew over me heen
Ik kreeg een berichtje dat er werk voor me was.. Dus ik vroeg een linkje..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog van de generatie "ik mod overal behalve in FB"
Ik deed het altijd wel, maar goed ik was dan ook een instituut op zich.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef Tally het volgende:
Feedback? O nee niet mijn afdeling en mod ik zeer zeker niet
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog van de generatie "ik mod overal behalve in FB"
Die hou je dan maar lekker op je pc.. Als die overal verwijderd word denk je dat hij hier dan wel mag staan ofzo..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:55 schreef Netsplitter het volgende:
Welke grapjas heeft die pic verwijderd??
Was bewijsmateriaal.....
Ja maar jij bent Krea.. Die mocht datquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik deed het altijd wel, maar goed ik was dan ook een instituut op zich.
Eh, ja?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef Tally het volgende:
Als die overal verwijderd word denk je dat hij hier dan wel mag staan ofzo
Nee dus J. Jij moet beter wetenquote:
Ja behalve dat..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef Armageddon het volgende:
Hier mag alles staan Tally. ALLES.
shit ik wou net de tieten van mn vriendin postenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja behalve dat..Vraag maar aan Odol
wat voor gezeik je dr mee krijgt..
Sinds de mods daar zelf het niet doenquote:
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef Armageddon het volgende:
Moet ik nu weer een eigen forum maken alleen voor dat soort foto's?
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef Joene het volgende:
Halen jullie snel die foto weg als ik er ff niet ben dus , wat doe je nou Taly !
Nou daar krijg je ook niet echt een harde piemel van ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
het is geen ijsmeis.rar oid.
neuh, maar daar zie je tenminste nog watquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou daar krijg je ook niet echt een harde piemel van ofzo.
Je moet idd goed je best doen wil je der tepelhoven zien......quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, maar daar zie je tenminste nog wat.
Valt ook niet mee, een beetje foto maken met twee ijzeren vuisten en zo'n klein camera'tje .....quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Joene het volgende:
Ik vind het wel een matige foto maar de jesters zien er ok uit.
Welke Fok!ster nu weer?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
ow, is er gereld zonder mij?
Ik was even een labielige vrouw aan het troosten.
Geen fokster deze keer. Een vriendin uit "het echte leven".quote:
Dewattes?quote:
Niet veel geloof ik, alleen een rancuneuze ex ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
Maar wat heb ik gemist? De noppen had ik nog meegekregen
Dat was het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
De PM'squote:Op woensdag 11 februari 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
Maar echt storen doen we ons er niet aan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was het eigenlijk wel.
Noppen mogen niet gepost worden, crew is verordeneerd ze allemaal weg te halen. Verder wordt er niet verteld waarom.
PM dan gvd even doorquote:
okquote:
De mooiste navol.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:02 schreef Joene het volgende:
Ze heb een kuiltjes navol.
Da's dan wel weer handig.quote:
Ken je mooi vol spuiten wehheheheheequote:
ben je een nerd ofzo ?quote:
quote:
Ok , dan lust ik ook wel een roze koek opzich dan he.quote:
Ja of 13:37!!1111111ROFLOLWTFCOPTER!!111111quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben zo'n nerd dat ik altijd aan mijn PC moet denken als op de klok 9:39 staat.
Hallo Snollebolquote:
Over jetsers gesproken!quote:
Geil Rip Geil.quote:
Jesus wat een Typo maakte jij daar.quote:
Nooit Barraquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
R wanneer komt er een foto van jou meisjes?
Belachelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
Ik moest gewoon werkenWat denken ze hier wel niet
Goed bezig J!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef Joene het volgende:
hier ja
hoezo nooit ?quote:
Dat jij ook twee pagina-tellende PMs wil rond sturen naar de oldbies?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
Ik moest gewoon werkenWat denken ze hier wel niet
nou ik denk als in niet nooit zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |