Nee ik hou niet zo ervan, slap geouwehoer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoi sedan!
hou jij ook niet van politiek?
Preciesquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar aan mensen als Hobbes, Paine, Kant, Voltaire, Thorbecke en Spinoza hebben we onze hedendaagse maatschappij, rechtsstaat, en mensenrechten e.d. te danken. Zonder mensen als hun hadden we nu nog waarschijnlijk onder het juk van het christendom en de aristocratie geleefd.
Ja, geschiedenis is ook een hobby van me.
Voor sommigen is dat misschien iets moeilijker te bevatten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
Omdat ze theorieën en modellen hebben ontwikkeld over politiek. Soms is het antwoord voor de hand liggender dan je denkt
Heb ik ergens gezegd dat ze politici waren? Ik heb het over politieke denkers. Of ze politicus waren of natuurkundige danwel dierenarts maakt helemaal geen reet uit. Ze zijn van invloed geweest op de politiek, daar hebben we het overquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kant, Voltaire, Thorbecke (in mindere mate) en Spinoza waren geen van alleen politicus. Ze waren alleen filosoof die ook hun idee hadden over hoe een staat bestuurd zou moeten worden. Dat maakt ze meer dan een politicus. Dat maakt ze een filosoof.
koffiezetten voor dummies is een hobby van me
Ze hebben desondanks een grote politieke invloed gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kant, Voltaire, Thorbecke (in mindere mate) en Spinoza waren geen van alleen politicus. Ze waren alleen filosoof die ook hun idee hadden over hoe een staat bestuurd zou moeten worden. Dat maakt ze meer dan een politicus. Dat maakt ze een filosoof.
koffiezetten voor dummies is een hobby van me
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, op FOK! lopen best wel hele leuke vrouwen rond blijkbaar.
Details Q, Details. NAMEN!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Is ze van hier?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoax!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
Techno, let eens op dingen in het heden
Dude ga nou niet je starwars taal erbij halen. Ik probeerde daarmee aan te geven dat de mensen die jij aangaf meer dan politici waren en eerder filosoof. Dat maakt ze dus wel een grote denker maar als filosoof. Thorbecke daarentegen was een veel beperktere filosoofquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben desondanks een grote politieke invloed gehad.
En Thorbecke geen politicus? YOU FAIL!
Dat maakt toch niets uit? Ze hebben een ongelooflijk grote invloed gehad op het bestuur en de politiek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dude ga nou niet je starwars taal erbij halen. Ik probeerde daarmee aan te geven dat de mensen die jij aangaf meer dan politici waren en eerder filosoof. Dat maakt ze dus wel een grote denker maar als filosoof. Thorbecke daarentegen was een veel beperktere filosoof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |