Nee ik hou niet zo ervan, slap geouwehoer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoi sedan!
hou jij ook niet van politiek?
Preciesquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar aan mensen als Hobbes, Paine, Kant, Voltaire, Thorbecke en Spinoza hebben we onze hedendaagse maatschappij, rechtsstaat, en mensenrechten e.d. te danken. Zonder mensen als hun hadden we nu nog waarschijnlijk onder het juk van het christendom en de aristocratie geleefd.
Ja, geschiedenis is ook een hobby van me.
Voor sommigen is dat misschien iets moeilijker te bevatten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
Omdat ze theorieën en modellen hebben ontwikkeld over politiek. Soms is het antwoord voor de hand liggender dan je denkt
Heb ik ergens gezegd dat ze politici waren? Ik heb het over politieke denkers. Of ze politicus waren of natuurkundige danwel dierenarts maakt helemaal geen reet uit. Ze zijn van invloed geweest op de politiek, daar hebben we het overquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kant, Voltaire, Thorbecke (in mindere mate) en Spinoza waren geen van alleen politicus. Ze waren alleen filosoof die ook hun idee hadden over hoe een staat bestuurd zou moeten worden. Dat maakt ze meer dan een politicus. Dat maakt ze een filosoof.
koffiezetten voor dummies is een hobby van me
Ze hebben desondanks een grote politieke invloed gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kant, Voltaire, Thorbecke (in mindere mate) en Spinoza waren geen van alleen politicus. Ze waren alleen filosoof die ook hun idee hadden over hoe een staat bestuurd zou moeten worden. Dat maakt ze meer dan een politicus. Dat maakt ze een filosoof.
koffiezetten voor dummies is een hobby van me
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, op FOK! lopen best wel hele leuke vrouwen rond blijkbaar.
Details Q, Details. NAMEN!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Is ze van hier?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoax!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
Techno, let eens op dingen in het heden
Dude ga nou niet je starwars taal erbij halen. Ik probeerde daarmee aan te geven dat de mensen die jij aangaf meer dan politici waren en eerder filosoof. Dat maakt ze dus wel een grote denker maar als filosoof. Thorbecke daarentegen was een veel beperktere filosoofquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben desondanks een grote politieke invloed gehad.
En Thorbecke geen politicus? YOU FAIL!
Dat maakt toch niets uit? Ze hebben een ongelooflijk grote invloed gehad op het bestuur en de politiek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dude ga nou niet je starwars taal erbij halen. Ik probeerde daarmee aan te geven dat de mensen die jij aangaf meer dan politici waren en eerder filosoof. Dat maakt ze dus wel een grote denker maar als filosoof. Thorbecke daarentegen was een veel beperktere filosoof
Ahhh! Ik heb zelf koude voetjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
Gezocht: Warmbloedig iemand, bij voorkeur vrouw. Moet van knuffelen houden.
WANT IK HEB HET KOUD!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:16 schreef Civilian het volgende:
serieus...Ik kan op een of andere manier maar niet ophouden..
Grappig om te zien dat je de discussie probeert om te buigen van dat ze geen invloed hebben gehad op de politiek naar dat het filosofen zijn. Boeiendquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dude ga nou niet je starwars taal erbij halen. Ik probeerde daarmee aan te geven dat de mensen die jij aangaf meer dan politici waren en eerder filosoof. Dat maakt ze dus wel een grote denker maar als filosoof. Thorbecke daarentegen was een veel beperktere filosoof
Niet van deze reeks. Nou ja, ze leest hier wel maar ze heeft hier nog nooit gepost. Wel een oldbie.quote:
Gedoe!quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 00:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoax!
Lees die pm die ik je gestuurd heb, nu nog eens en antwoord morgen als je weer met beide benen op de grond staat, nog eens
Okee.. Ja, ik ken geen Oldbie's dus mij zegt dat nietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet van deze reeks. Nou ja, ze leest hier wel maar ze heeft hier nog nooit gepost. Wel een oldbie.
als jullie tegen elkaar ana gaan liggen wordt het vanzelf warmerquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh! Ik heb zelf koude voetjes
*Houdt stiekem toch voetjes warmquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Van mijn voeten moet iedereen afblijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jullie tegen elkaar ana gaan liggen wordt het vanzelf warmer
Name please...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet van deze reeks. Nou ja, ze leest hier wel maar ze heeft hier nog nooit gepost. Wel een oldbie.
Dit is wat het volk denkt dat het wil. Ik ben zelf voor de meer directe vormen van democratie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is wat het volk wil, blijkbaar wil men geen veranderingNee maar even serieus, wat zou je daarvoor in de plaats willen dan?
Hijgen in iemands oor werkt ook maar dan op een plekquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jullie tegen elkaar ana gaan liggen wordt het vanzelf warmer
MaJo had het over grote denkers onder de politici. Ik dacht daarbij aan daadwerkelijke politici ipv aan grote denkers die veel maatschappelijke en bestuurlijke invloed haddenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit? Ze hebben een ongelooflijk grote invloed gehad op het bestuur en de politiek.
hij hoeft niet aan je voeten te zitten maar als jullie gewoon tegen elkaar gaan aanliggen dan krijg je het vanzelf wel warm, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Van mijn voeten moet iedereen afblijven
Ja daar heb ik niks aan, heb zelf ook koude voetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, ik had het over politieke denkers. Dat is nogal een verschil...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
MaJo had het over grote denkers onder de politici. Ik dacht daarbij aan daadwerkelijke politici ipv aan grote denkers die veel maatschappelijke en bestuurlijke invloed hadden
Misschien is dit een leuk beginpunt voor hem?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef MaJo het volgende:
Grappig om te zien dat je de discussie probeert om te buigen van dat ze geen invloed hebben gehad op de politiek naar dat het filosofen zijn. BoeiendAristoteles was ook een filosoof en reken maar dat hij veel invloed heeft gehad op de politiek!
Ik weet niet of het gaat werkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij hoeft niet aan je voeten te zitten maar als jullie gewoon tegen elkaar gaan aanliggen dan krijg je het vanzelf wel warm, toch?
Nee, dan heb jij niet goed gelezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
MaJo had het over grote denkers onder de politici. Ik dacht daarbij aan daadwerkelijke politici ipv aan grote denkers die veel maatschappelijke en bestuurlijke invloed hadden
Omdat het volk te laf is om te kiezen voor verandering gaan ze vaak op safe, dat is een heel verschil...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Dit is wat het volk denkt dat het wil. Ik ben zelf voor de meer directe vormen van democratie.
Belachelijk. Ik heb nergens beweerd dat ze geen invloed hebben gehad. Laat mij mijn post zien waar ik dat zeg en ik eet mijn sok opquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat je de discussie probeert om te buigen van dat ze geen invloed hebben gehad op de politiek naar dat het filosofen zijn. BoeiendAristoteles was ook een filosoof en reken maar dat hij veel invloed heeft gehad op de politiek!
Waarom, laat je authoriteit gewoon even zienquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
auto, sedan, zullen we een nieuwe singles openen waar niet over politiek gepraat wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |