Nee ik hou niet zo ervan, slap geouwehoer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoi sedan!
hou jij ook niet van politiek?
Preciesquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar aan mensen als Hobbes, Paine, Kant, Voltaire, Thorbecke en Spinoza hebben we onze hedendaagse maatschappij, rechtsstaat, en mensenrechten e.d. te danken. Zonder mensen als hun hadden we nu nog waarschijnlijk onder het juk van het christendom en de aristocratie geleefd.
Ja, geschiedenis is ook een hobby van me.
Voor sommigen is dat misschien iets moeilijker te bevatten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
Omdat ze theorieën en modellen hebben ontwikkeld over politiek. Soms is het antwoord voor de hand liggender dan je denkt
Heb ik ergens gezegd dat ze politici waren? Ik heb het over politieke denkers. Of ze politicus waren of natuurkundige danwel dierenarts maakt helemaal geen reet uit. Ze zijn van invloed geweest op de politiek, daar hebben we het overquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kant, Voltaire, Thorbecke (in mindere mate) en Spinoza waren geen van alleen politicus. Ze waren alleen filosoof die ook hun idee hadden over hoe een staat bestuurd zou moeten worden. Dat maakt ze meer dan een politicus. Dat maakt ze een filosoof.
koffiezetten voor dummies is een hobby van me
Ze hebben desondanks een grote politieke invloed gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kant, Voltaire, Thorbecke (in mindere mate) en Spinoza waren geen van alleen politicus. Ze waren alleen filosoof die ook hun idee hadden over hoe een staat bestuurd zou moeten worden. Dat maakt ze meer dan een politicus. Dat maakt ze een filosoof.
koffiezetten voor dummies is een hobby van me
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, op FOK! lopen best wel hele leuke vrouwen rond blijkbaar.
Details Q, Details. NAMEN!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Is ze van hier?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoax!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
Techno, let eens op dingen in het heden
Dude ga nou niet je starwars taal erbij halen. Ik probeerde daarmee aan te geven dat de mensen die jij aangaf meer dan politici waren en eerder filosoof. Dat maakt ze dus wel een grote denker maar als filosoof. Thorbecke daarentegen was een veel beperktere filosoofquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben desondanks een grote politieke invloed gehad.
En Thorbecke geen politicus? YOU FAIL!
Dat maakt toch niets uit? Ze hebben een ongelooflijk grote invloed gehad op het bestuur en de politiek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dude ga nou niet je starwars taal erbij halen. Ik probeerde daarmee aan te geven dat de mensen die jij aangaf meer dan politici waren en eerder filosoof. Dat maakt ze dus wel een grote denker maar als filosoof. Thorbecke daarentegen was een veel beperktere filosoof
Ahhh! Ik heb zelf koude voetjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
Gezocht: Warmbloedig iemand, bij voorkeur vrouw. Moet van knuffelen houden.
WANT IK HEB HET KOUD!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:16 schreef Civilian het volgende:
serieus...Ik kan op een of andere manier maar niet ophouden..
Grappig om te zien dat je de discussie probeert om te buigen van dat ze geen invloed hebben gehad op de politiek naar dat het filosofen zijn. Boeiendquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dude ga nou niet je starwars taal erbij halen. Ik probeerde daarmee aan te geven dat de mensen die jij aangaf meer dan politici waren en eerder filosoof. Dat maakt ze dus wel een grote denker maar als filosoof. Thorbecke daarentegen was een veel beperktere filosoof
Niet van deze reeks. Nou ja, ze leest hier wel maar ze heeft hier nog nooit gepost. Wel een oldbie.quote:
Gedoe!quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 00:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoax!
Lees die pm die ik je gestuurd heb, nu nog eens en antwoord morgen als je weer met beide benen op de grond staat, nog eens
Okee.. Ja, ik ken geen Oldbie's dus mij zegt dat nietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet van deze reeks. Nou ja, ze leest hier wel maar ze heeft hier nog nooit gepost. Wel een oldbie.
als jullie tegen elkaar ana gaan liggen wordt het vanzelf warmerquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh! Ik heb zelf koude voetjes
*Houdt stiekem toch voetjes warmquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Van mijn voeten moet iedereen afblijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jullie tegen elkaar ana gaan liggen wordt het vanzelf warmer
Name please...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet van deze reeks. Nou ja, ze leest hier wel maar ze heeft hier nog nooit gepost. Wel een oldbie.
Dit is wat het volk denkt dat het wil. Ik ben zelf voor de meer directe vormen van democratie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is wat het volk wil, blijkbaar wil men geen veranderingNee maar even serieus, wat zou je daarvoor in de plaats willen dan?
Hijgen in iemands oor werkt ook maar dan op een plekquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jullie tegen elkaar ana gaan liggen wordt het vanzelf warmer
MaJo had het over grote denkers onder de politici. Ik dacht daarbij aan daadwerkelijke politici ipv aan grote denkers die veel maatschappelijke en bestuurlijke invloed haddenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit? Ze hebben een ongelooflijk grote invloed gehad op het bestuur en de politiek.
hij hoeft niet aan je voeten te zitten maar als jullie gewoon tegen elkaar gaan aanliggen dan krijg je het vanzelf wel warm, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Van mijn voeten moet iedereen afblijven
Ja daar heb ik niks aan, heb zelf ook koude voetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, ik had het over politieke denkers. Dat is nogal een verschil...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
MaJo had het over grote denkers onder de politici. Ik dacht daarbij aan daadwerkelijke politici ipv aan grote denkers die veel maatschappelijke en bestuurlijke invloed hadden
Misschien is dit een leuk beginpunt voor hem?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef MaJo het volgende:
Grappig om te zien dat je de discussie probeert om te buigen van dat ze geen invloed hebben gehad op de politiek naar dat het filosofen zijn. BoeiendAristoteles was ook een filosoof en reken maar dat hij veel invloed heeft gehad op de politiek!
Ik weet niet of het gaat werkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij hoeft niet aan je voeten te zitten maar als jullie gewoon tegen elkaar gaan aanliggen dan krijg je het vanzelf wel warm, toch?
Nee, dan heb jij niet goed gelezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
MaJo had het over grote denkers onder de politici. Ik dacht daarbij aan daadwerkelijke politici ipv aan grote denkers die veel maatschappelijke en bestuurlijke invloed hadden
Omdat het volk te laf is om te kiezen voor verandering gaan ze vaak op safe, dat is een heel verschil...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Dit is wat het volk denkt dat het wil. Ik ben zelf voor de meer directe vormen van democratie.
Belachelijk. Ik heb nergens beweerd dat ze geen invloed hebben gehad. Laat mij mijn post zien waar ik dat zeg en ik eet mijn sok opquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat je de discussie probeert om te buigen van dat ze geen invloed hebben gehad op de politiek naar dat het filosofen zijn. BoeiendAristoteles was ook een filosoof en reken maar dat hij veel invloed heeft gehad op de politiek!
Waarom, laat je authoriteit gewoon even zienquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
auto, sedan, zullen we een nieuwe singles openen waar niet over politiek gepraat wordt?
Haha inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien is dit een leuk beginpunt voor hem?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Politieke_filosofie
Ben jij nog single overigens?
Mag ik ook meequote:Op woensdag 11 februari 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
auto, sedan, zullen we een nieuwe singles openen waar niet over politiek gepraat wordt?
Het volk is laf? Wat is dat nou weer voor uitspraak voor iemand die net de aristocratie verlogendquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het volk te laf is om te kiezen voor verandering gaan ze vaak op safe, dat is een heel verschil...
Maar hoe zie je dat voor je in de huidige tijd dan? Terug naar loting zoals in Athene?
tuurlijk civilian!! iedereen die niet over politiek praat mag meedoenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mag ik ook meeAlsjeblieeeeft..
*Geeft schoulderklop* Tof dude!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een boel klonen maar Bastard is er geen een..
Op zich is loting niet zo een slecht systeem. Dat doet men toch ook in sommige landen met de rechtspraak. Gewoon een jury van willekeurige burgers. En referenda voor de belangrijke zaken werkt ook heel goed in landen als Zwitserland.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het volk te laf is om te kiezen voor verandering gaan ze vaak op safe, dat is een heel verschil...
Maar hoe zie je dat voor je in de huidige tijd dan? Terug naar loting zoals in Athene?
Maak maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
Ze is echt super leuk en cute.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 00:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
*Geeft schoulderklop* Tof dude!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Belachelijk. Ik heb nergens beweerd dat ze geen invloed hebben gehad. Laat mij mijn post zien waar ik dat zeg en ik eet mijn sok op
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo happig. Ik wil helemaal niets uitlokken. Ik zie de meeste politieke figuren alleen niet als hele grote denkers
Bezig met wat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
Weetje wat klote is, ben je lekker bezig zijn de batterijen opeens op
OK... goed ideequote:Op woensdag 11 februari 2009 00:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik geef mij zelf de prijs voor beste debater van dit topic en verklaar hierbij de discussie voor gesloten. Inzending kunnen vanaf heden naar: Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing
Ik krijg serieus het idee dat je echt geen idee hebt waar je het over hebtquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het volk is laf? Wat is dat nou weer voor uitspraak voor iemand die net de aristocratie verlogend
Ik dacht muizenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met typen natuurlijk pervert die je er bent
Open eens een topic danquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik geef mij zelf de prijs voor beste debater van dit topic en verklaar hierbij de discussie voor gesloten. Inzending kunnen vanaf heden naar: Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing
Nogmaals, dat aristocratie niet werkt, heeft de geschiedenis keer op keer uitgewezen. Het is dan ook niets anders dan de dictatuur van een kleine elite. Verder zijn politiek en filosofie sowieso nauw verweven, gezien het feit dat reguliere partijen vrijwel allemaal uitgaan van de e.o.a. politieke filosofie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het volk is laf? Wat is dat nou weer voor uitspraak voor iemand die net de aristocratie verlogend
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Fotoboek. Alhoewel ik haar al jaren van FOK! ken, zitten er allebei al sinds 2000 op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 00:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ziet er idd leuk uit. van welk topic ken je dr dan?
quote:
Have fun! Ik ga zo ook maar eens slapen, 8:00 weer werken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 00:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens mijn mandje opzoeken. Moet morgenvroeg naar het ziekenhuisLekkere belachelijke tijd ook, moet er om 8 uur zijn
Slaap lekker MaJo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens mijn mandje opzoeken. Moet morgenvroeg naar het ziekenhuisLekkere belachelijke tijd ook, moet er om 8 uur zijn
Aangezien jij op mij reageerde ging ik er vanuit dat je daarmee politieke denkers bedoelde. Dat jij die term niet kent kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nogmaals, laatste keer: Als je het hebt over iemand als Plato of Aristotales, dan heb je het niet over een politicus of. En als ik zeg politieke figuren, lijkt het me evident dat ik de politicus bedoel. Niet?
Dat er andere mensen zijn die wel heel veel invloed en/of goede ideeen hebben gehad over politiek, dat staat buiten kijf.
Mja, ik ben niet zo haatdragend verder.. hooguit sarcastisch.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh overigens: Ik hoop dat we deze discussie gevoerd hebben zonder dat we morgen vervelend tegen elkaar doen....
Succes in het ziekenhuis morgen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf heel wat, maar daarin faalt hij.
Dat lijkt me logischquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh overigens: Ik hoop dat we deze discussie gevoerd hebben zonder dat we morgen vervelend tegen elkaar doen....
Succes in het ziekenhuis morgen
Sweet dreams Qquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:34 schreef Q. het volgende:
Have fun! Ik ga zo ook maar eens slapen, 8:00 weer werken.
Ik had misschien niet verwacht dat je/jullie (jullie leken het eens) zulke grote filosofen zouden verlagen naar simpele politieke denkers, puur om het feit jullie gelijk te krijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien jij op mij reageerde ging ik er vanuit dat je daarmee politieke denkers bedoelde. Dat jij die term niet kent kan ik ook niks aan doen
Dat niet, maar desondanks voel je je wel aangesproken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:35 schreef GoeRoe86 het volgende:Again, het maakt je echt niet toffer als je met zulke termen gaat gooien.
We weten het nou welquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik had misschien niet verwacht dat je/jullie (jullie leken het eens) zulke grote filosofen zouden verlagen naar simpele politieke denkers, puur om het feit jullie gelijk te krijgen
Dus jij richt je post niet aan mij? Wat een sneue bedoeling. Ik ben wegquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat niet, maar desondanks voel je je wel aangesproken.
Ach dozen inpakken is best saai. Maar het is beter dan thuiszitten.quote:
Hoi Technoquote:
Verlagen? Nee. Dat jij dat zo ziet, zegt meer over jou dan ons.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik had misschien niet verwacht dat je/jullie (jullie leken het eens) zulke grote filosofen zouden verlagen naar simpele politieke denkers, puur om het feit jullie gelijk te krijgen
en nou godverdomme ophouden met dat gezeik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Verlagen? Nee. Dat jij dat zo ziet, zegt meer over jou dan ons.![]()
Buiten dat, staaf ik mijn argumenten nog enigzins met bronnen, iets waar je ook al in faalt.
Techno! TIETEN!.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 00:41 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ geeft het op om Techno naar zijn inbox te lokken
En af!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en nou godverdomme ophouden met dat gezeik.
filosoferen doen jullie maar ergens anders en op elkaar zeiken ook
Je moet zelf beter oplettenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:41 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ geeft het op om Techno naar zijn inbox te lokken
Hoiquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens roept iets over nachtploeg enzo
Dan doe je toch iets fout.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoi ook aan het einde van deze dag nog steeds single
hier nog wat gebeurd?
Oke, dan ga ik ook niet terug lezen. Oh wacht dat deed ik toch al niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:41 schreef Murmeli het volgende:
nee je hebt niks gemist tijn.
er is alleen maar gezeurd hier vanavond over dingen die ik niet begrijp
Dat is mooi. Politiek is best interessant. Filosofie is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja goed, politiek en filosofie is helemaal mijn ding
Edoch, het heeft veel met elkaar te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:45 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is mooi. Politiek is best interessant. Filosofie is niet echt mijn ding.
Hoooiquote:
Neuken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
serieus wat doen sommigen van jullie gefrustreerd om niks, komen jullie iets tekort ofzo:?
Wie is hier gefrustreerd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
serieus wat doen sommigen van jullie gefrustreerd om niks, komen jullie iets tekort ofzo:?
Nee, ik heb al 3 dates gescoredquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja 35.000 euro om een nieuwe ducati te kopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Geen idee ik heb me daar nooit zo in verdiept eigenlijk. Misschien moet ik dat toch een keer doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Edoch, het heeft veel met elkaar te maken.
Hoi Ludootjequote:
Gewoon je lichaam verkopen, heb je dat zo bij elkaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja 35.000 euro om een nieuwe ducati te kopen
Daarom is deze reeks er ook. Dan kunnen wij daar onze frustraties uitten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou gewoon dat valt me op. niet specifiek vanavond ofzo hoor
Dan word jij zeker zijn vaste klant.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewoon je lichaam verkopen, heb je dat zo bij elkaar
Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom is deze reeks er ook. Dan kunnen wij daar onze frustraties uitten.
Denk je? zeker aan vieze oude mannetjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja goed wel! lekker druk thuis en 's avonds niet te veel thuis, maar erop uitquote:
Christine le Duc?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Denk je? zeker aan vieze oude mannetjes![]()
Aan vrouwen zou ik het zo doen volgens mij voor een duc
Nou, fijn om te horen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja goed wel! lekker druk thuis en 's avonds niet te veel thuis, maar erop uit
tja je moet er iets voor over hebben hequote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Denk je? zeker aan vieze oude mannetjes![]()
Aan vrouwen zou ik het zo doen volgens mij voor een duc
Oh shit smillie vergeten.quote:
ja goed idee. waar? aan wie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waaar is een rel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:52 schreef Adolecens het volgende:
Is er een rel aan de gang? Hmzz, maak ik dat ook eens mee!
Da's meer een boetiekquote:
Kan geregeld worden hoor nico.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:52 schreef Adolecens het volgende:
hier?quote:
Ahh, saabje is er ookquote:
Wie? Wat? en waarom?quote:
dat maakt het nog geen relquote:
ik kom er niet hoor ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Never underestimate the importance of smilies!
[..]
Idd![]()
Neuh, MaJo en ik vs. GoeRoe over politiek en filosofie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:52 schreef Adolecens het volgende:
Bedenk me net dat ik geen hoer benquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja je moet er iets voor over hebben he
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, MaJo en ik vs. GoeRoe over politiek en filosofie.
Met, of over?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar mensen maken wel eens met jou een rel
goed excuusquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het zit schuin tegenover mijn wasserette
Oeh! Daar heb je wel leuke "kadoverpakkingen" voor vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Busted! Keertje samen daar shoppen? *nudge nudge wink wink*
“Politiek zou zonder het slechte geheugen van de mensheid helemaal niet mogelijk zijn”quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:Daar zet ik mijn laptoppie niet voor aan
Vvan het weekend, een keer of 9, wilde je nog bellen en vragen of je mee kwam doen, maar ik zou je niet willen uitlachen, dus niet gebeld.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard! JB nog geneukt onlangs?
Wanneer wordt het nou eens wat.
Voor je het weet wordt hier geinsinueerd dat ik ook half fok geneukt hebt, achterbakse misbaksels hierquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vvan het weekend, een keer of 9, wilde je nog bellen en vragen of je mee kwam doen, maar ik zou je niet willen uitlachen, dus niet gebeld.
Sorry!
Don't go there... Niet in dit topicquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt hier geinsinueerd dat ik ook half fok geneukt hebt, achterbakse misbaksels hier
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
* Ludootje wacht op de counter
waarom nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Don't go there... Niet in dit topic![]()
Niet nodigquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
* Ludootje wacht op de counter
quote:
Ik luister nu 'Over de Muur' In plaats van 'Over the Counter'quote:
Niks mis met rekening houden met je seksuele gezondheid hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of een verkeerde PI of ik vind hem een beetje té veel op de man
Da's dan ook weer zo. Heeft dat ook met een gezond seksleven te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niks mis met rekening houden met je seksuele gezondheid hoor
En dat doe ik dan ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niks mis met rekening houden met je seksuele gezondheid hoor
Man ik zou niet eens meer weten wat een seksleven is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo. Heeft dat ook met een gezond seksleven te maken?
hoe lang sta jij al droog dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Man ik zou niet eens meer weten wat een seksleven is.
Niet dichtgegroeid inmiddels?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat andere mensen altijd hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Neuh met dank aan Christinequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Neuh met dank aan Christine
Sinds wanneer ben jij zo forthcoming trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Neuh met dank aan Christine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lang genoeg om niet meer van een seksleven te kunnen spreken iigquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoe lang sta jij al droog dan?
Sinds altijd al. alleen het komt er niet zo vaak uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo forthcoming trouwens?
Dan kan je beter nog maagd zijn, dan weet je in ieder geval niet wat je mist.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lang genoeg om niet meer van een seksleven te kunnen spreken iig
Dat zal het zijn danquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sinds altijd al. alleen het komt er niet zo vaak uit
Boeit toch ook niet, zolang je je er prettig bij voelt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mis je het?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Verkapte ik-sta-te-lang-droog-postquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boeit toch ook niet, zolang je je er prettig bij voelt.![]()
beter als die die alles neuken wat los en vast zit.
Ach het wentquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan kan je beter nog maagd zijn, dan weet je in ieder geval niet wat je mist.
Neehoor, JB een paar maanden terug nog geneuktquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verkapte ik-sta-te-lang-droog-post
hahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan kan je beter nog maagd zijn, dan weet je in ieder geval niet wat je mist.
heb jij dan ook wel een testje gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehoor, JB een paar maanden terug nog geneukt
dat zijn er al 2 in dit topicquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk zo selectief dat je al jaren niet meer geneukt hebt, omdat je niemand tegenkwam die je aanstondquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boeit toch ook niet, zolang je je er prettig bij voelt.![]()
beter als die die alles neuken wat los en vast zit.
Kunnen we anders stoppen met het over mensen hebben als ze er niet zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het went, maar het is wel irritant. Want je weet wel wat je mist, had toevallig vanavond die discussie ook al in de kroegquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach het wenten ik heb me er maar bij neergelegd dat ik te afzichtelijk ben voor seks
Je verhalen worden steeds sterker kneusje... Op het trieste afquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doei Doeiquote:
Ik vind/heb het niet nodig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk zo selectief dat je al jaren niet meer geneukt hebt, omdat je niemand tegenkwam die je aanstond
eerlijk gezegd geloof ik t wel hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je verhalen worden steeds sterker kneusje... Op het trieste af
En met jou heb ik wat te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je verhalen worden steeds sterker kneusje... Op het trieste af
quote:
Stop er nu mee...quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En met jou heb ik wat te maken?
NN Technoquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
Veel plezier nog allemaal, ik ben ook slapen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:19 schreef JonKeL het volgende:
Jezus gaat dat oeverloze gezeik nou alweer beginnen. Wat zal het je nou aan je reet roesten wie wie neukt hier. Het is motherfucking internet, een openbaar forum, allemaal mensen waarvan je de meesten niet kent. En maar roddelen en ouwehoeren over wie met wie neukt. Ga naar de hoeren als je zo gefrustreerd bent.
*adem in en uit* *in en uit* goed zo, denk om je bloeddrukquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:19 schreef JonKeL het volgende:
Jezus gaat dat oeverloze gezeik nou alweer beginnen. Wat zal het je nou aan je reet roesten wie wie neukt hier. Het is motherfucking internet, een openbaar forum, allemaal mensen waarvan je de meesten niet kent. En maar roddelen en ouwehoeren over wie met wie neukt. Ga naar de hoeren als je zo gefrustreerd bent.
daar kom je wel achter als ik bij je voor de deur sta en je kutkop kapot beukquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En met jou heb ik wat te maken?
Groot gelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga d'r ook alwéér niet op in...
Het boeit me niet eens, mensen denken dat ze me ermee kunnen pakken, maar helaas
Dus lul wat je wil, werkelijk waar het boeit me ècht niet!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar kom je wel achter als ik bij je voor de deur sta en je kutkop kapot beuk
Omdat dit "mijn" topic is en ik heb er geen zin inquote:
Jij ook normaal doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar kom je wel achter als ik bij je voor de deur sta en je kutkop kapot beuk
helaas voor jou zijn je naw gegevens te achterhalen op internet en weet tomtom waar de reigerbossenlaan is in ijmuidenquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
Veel plezier nog allemaal, ik ben ook slapen.
Ado kapt met namen noemen, heel simpel dan doe ik normaal. Zo niet ga ik door tot die van het forum is afgerot.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat dit "mijn" topic is en ik heb er geen zin in
Heb het er nu wel mee gehad...
[..]
Jij ook normaal doen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga d'r ook alwéér niet op in...
Het boeit me niet eens, mensen denken dat ze me ermee kunnen pakken, maar helaas
Dus lul wat je wil, werkelijk waar het boeit me ècht niet!
Pfew bedankt, dat was op het randjequote:Op woensdag 11 februari 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*adem in en uit* *in en uit* goed zo, denk om je bloeddruk
Wou je het nummer ook, pm ik je ze even, kijken wie hier een grote mond heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
helaas voor jou zijn je naw gegevens te achterhalen op internet en weet tomtom waar de reigerbossenlaan is in ijmuiden
dat laatste zal jou nooit niet lukken, maar ik zal gaan proberen je te negeren ok?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ado kapt met namen noemen, heel simpel dan doe ik normaal. Zo niet ga ik door tot die van het forum is afgerot.
Ik begrijp dat je pissig bent, maar lijkt me beter als dat op een andere manier opgelost wordtquote:
51, en je mobiele nummer eindigt met 36quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wou je het nummer ook, pm ik je ze even, kijken wie hier een grote mond heeft.
Oja dat was ook de rede dat JB niks met jou te maken wou hebben t.o.v Krea...
Meneer heeft er een handje van in het verleden ook al gebeurd, maargoed ik mis m'n programma.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je pissig bent, maar lijkt me beter als dat op een andere manier opgelost wordt
Zie je wel verschijnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
51, en je mobiele nummer eindigt met 36
als je me echt wil testen moet je doorgaan
zo zeg dat wel!quote:
quote:
Ja, check MED.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Banwaardig, persoonsgegevens van iemand verspreiden remlof?
volgens mij was dat eerdere bericht al banwaardig hoor, over iemand kapot beukenquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Banwaardig, persoonsgegevens van iemand verspreiden remlof?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:28 schreef Memento-Mori het volgende:
doe eens lief, dit kan mijn tere zieltje niet aan hoor
't Is ook niet alsof jij niets uitlokt of zo...quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe maar een tijdelijke dan, kan die even afkoelen.
gechecked!quote:
Allebei lijkt mij beterquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe maar een tijdelijke dan, kan die even afkoelen.
en dat is een reden om te dreigen met iemand kapot te slaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is ook niet alsof jij niets uitlokt of zo...
Dus? Was ook bewust ja maar al gaat iemand met persoonlijke data gooien gaan me dat te ver.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is ook niet alsof jij niets uitlokt of zo...
Dat niet, maar Sedan loopt al heel lang JB af te zeiken in zijn posts... Ik heb nog nooit een normale comment van hem op een post van haar gezien. Baggeren kan ook resulteren in een tik op de vingers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat is een reden om te dreigen met iemand kapot te slaan![]()
Mededelingenquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:33 schreef Murmeli het volgende:
ja sorry ik zat nog mee te lezen... wat is MED?
Dus? JB is volwassen genoeg om dat te negeren of voor haarzelf op te komen lijkt mequote:Op woensdag 11 februari 2009 01:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat niet, maar Sedan loopt al heel lang JB af te zeiken in zijn posts... Ik heb nog nooit een normale comment van hem op een post van haar gezien. Baggeren kan ook resulteren in een tik op de vingers.
Mededelingen;quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:33 schreef Murmeli het volgende:
ja sorry ik zat nog mee te lezen... wat is MED?
Nee, dat is een reden om de hele tijd iemand zwart te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus? JB is volwassen genoeg om dat te negeren of voor haarzelf op te komen lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |