Kneusje.quote:('....want de buurman van mijn oom uit gelderland is rechercheur dus dan komt ze in heel veel problemen!')
Tsja, in het begin lijken wel meer mensen heel normaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoe je in godsnaam bij zo'n meid terecht komt is mij een raadsel. Verder ga ik dit topic maar eens volgen!
Samenvatting: Politie leest dit en heeft een zaakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Hoi!
Mijn leven is compleet!
<SNIP>
Samenvatting: meisje denkt dat ik haar verkracht heb en zwanger heb gemaakt, terwijl we (naar mijn weten) alleen gezoend hebben
Klopt inderdaad ook wel. Maar als je zo dat verhaal leest lijkt het wel een script voor een hele slechte B-Film Thriller, ala Fatal Attractionquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, in het begin lijken wel meer mensen heel normaal.
Soms kom je pas na 10 jaar achter dit soort ellende.
Dan liever nog in je "proeftijd"...
Die kan je tenminste op pauze zetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ook wel. Maar als je zo dat verhaal leest lijkt het wel een script voor een hele slechte B-Film Thriller, ala Fatal Attraction
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef nVincible het volgende:
Ik vind het alleen maar lachwekkend als ik erover nadenk, dus ik maak me geen zorgen. Zelfs m'n moeder kon er om lachen toen ik het haar net verteldeEvenals m'n vriendinnetje. Die zijn dus in ieder geval op de hoogte van de situatie.
Die snapte ik ook even nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
Borderline achtige idioot, maken dat je wegkomt nu het nog kan
Inderdaad, kies ts zijn vriendinnetjes uit inrichtingen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |