quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Suko het volgende:
Voor de laatste twee posters, wie zijn jullie dan wel om te sputteren als ook ons parlement de UK op de vingers wenst te tikken, of op z'n minst ontstemd is.
Ja, vooral die van de Gristenpartijenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef trifko het volgende:
[..]
holy shit dat meen je niet, tuurlijk heb ik geen eigen mening, ik loop de reten achterna van de leden van de Tweede Kamer..
Hij is niet uitgenodigd door de Britse regering maar door een Britse kloon van Wilders..![]()
Daarbij maar vergetend dat de meeste parlementsleden alhier tegen de standpunten van Wilders zijn, maar dit wordt even belangrijker gevonden, aardige quote: "Wilders kan rekenen op de steun en verontwaardiging van minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken en ook van zo’n beetje al zijn collega’s in het parlement. Deze brede politieke steun is pikant. Toen het Openbaar Ministerie vorige maand besloot Wilders te gaan vervolgen voor haatzaaien en discrimineren, was de politiek aanmerkelijk stiller. Het is evident dat de vervolging van Wilders in eigen land voor de Britten doorslaggevend is geweest om hem de toegang te ontzeggen. Betekent de Haagse woede over de Britse weigering dus dat politiek Den Haag ook tegen vervolging van Wilders is?" elsevierquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef trifko het volgende:
[..]
holy shit dat meen je niet, tuurlijk heb ik geen eigen mening, ik loop de reten achterna van de leden van de Tweede Kamer..
Hij is niet uitgenodigd door de Britse regering maar door een Britse kloon van Wilders..![]()
Elsevier..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef Suko het volgende:
[..]
Daarbij maar vergetend dat de meeste parlementsleden alhier tegen de standpunten van Wilders zijn, maar dit wordt even belangrijker gevonden, aardige quote: "Wilders kan rekenen op de steun en verontwaardiging van minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken en ook van zo’n beetje al zijn collega’s in het parlement. Deze brede politieke steun is pikant. Toen het Openbaar Ministerie vorige maand besloot Wilders te gaan vervolgen voor haatzaaien en discrimineren, was de politiek aanmerkelijk stiller. Het is evident dat de vervolging van Wilders in eigen land voor de Britten doorslaggevend is geweest om hem de toegang te ontzeggen. Betekent de Haagse woede over de Britse weigering dus dat politiek Den Haag ook tegen vervolging van Wilders is?" elsevier![]()
Eurotunnel, maar dan per vrachtwagen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Of anders kan ie ook via het riool gaan...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef capricia het volgende:
Ik zou het wel lachen vinden als hij halverwege ook zijn NL-paspoort verliest...
Hoezo? Laat hem de onmenselijkheid van zijn eigen ideeën maar ondergaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:40 schreef Suko het volgende:
Quelle niveau... heb er al weer spijt in dit topc gepost te hebben.
Ik doelde meer op Mussert. Mischien was het je ontgaan dat Hitler niet echt in Nederland opereerde in de jaren 30.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef Refragmental het volgende:
De hitler vergelijkingen hadden we nog niet gehad inderdaad
Eh, niet echt, nee. Dit is mijn land niet meer, een land waar volgens de peilingen een figuur als Wilders 23 zetels krijg wil ik niet in wonen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Taurus het volgende:ik mag toch hopen dat dat 2% van je motivatie uitmaakte? Beetje overtrokken hoor..
Poncke Princen was hier ook niet meer welkom, het precedent is dus geschapen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoezo? Laat hem de onmenselijkheid van zijn eigen ideeën maar ondergaan
Eigenlijk ik ook. Ik walg sowieso van enige politesse.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:40 schreef Suko het volgende:
Quelle niveau... heb er al weer spijt in dit topc gepost te hebben.
Ik kan me dat heel goed voorstellen maar toch steekt het mij dat andere 'echte' haat en geweldverkondigers wel gewoon kunnen rondreizen om publiekelijk te spreken en slechts zelden worden tegengehouden, zoals bijv. die sjeik Yasin. Die heeft hier in Nederland dan (waarschijnlijk) niks kwalijks gezegd, wat logisch is aangezien alle aandacht al vantevoren op hem gevestigd was maar toch heeft hij in het verleden kwalijke dingen gezegd. Zoals dat moslims geen niet-moslim vrienden moeten hebben, dat AIDS door Amerika en Christenen is verspreid en dat homo's de doodstraf zouden moeten krijgen. Feitelijk dus erger dan wat Wilders tot nu toe heeft geroepen want die heeft het nergens over het doden van groepen mensen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:41 schreef capricia het volgende:
Ik vond het wel mooi op Nova hoe die Lord het zei:
Hij wordt in Nederland vervolgd wegens haatzaaien. Wij hebben hier in the UK geen trek in om zo'n figuur binnen te halen.
Wat mij betreft is zo'n figuur ook niet welkom hier.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik kan me dat heel goed voorstellen maar toch steekt het mij dat andere 'echte' haat en geweldverkondigers wel gewoon kunnen rondreizen om publiekelijk te spreken en slechts zelden worden tegengehouden, zoals bijv. die sjeik Yasin. Die heeft hier in Nederland dan (waarschijnlijk) niks kwalijks gezegd, wat logisch is aangezien alle aandacht al vantevoren op hem gevestigd was maar toch heeft hij in het verleden kwalijke dingen gezegd. Zoals dat moslims geen niet-moslim vrienden moeten hebben, dat AIDS door Amerika en Christenen is verspreid en dat homo's de doodstraf zouden moeten krijgen. Feitelijk dus erger dan wat Wilders tot nu toe heeft geroepen want die heeft het nergens over het doden van groepen mensen.
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat mij betreft is zo'n figuur ook niet welkom hier.
Mensen die hier enkel komen om haat te zaaien? Nee, die kunnen wat mij betreft elders verblijven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef Mdk het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen
In de tussentijd wordt ie vast wel voor iets anders aangeklaagd...Je weet wel...alles om in de publiciteit te blijven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef Frutsel het volgende:
Als Wilders wordt vrijgesproken van haatzaaien enzo, dan mag ie dus wel naar Engeland?
En terecht natuurlijk, op naar de 50 zetelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:55 schreef capricia het volgende:
[..]
In de tussentijd wordt ie vast wel voor iets anders aangeklaagd...Je weet wel...alles om in de publiciteit te blijven.
dan wel ja..quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef Frutsel het volgende:
Als Wilders wordt vrijgesproken van haatzaaien enzo, dan mag ie dus wel naar Engeland?
Ligt eraan of de Britse regering/parlement meegaat met die vrijspraak, denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef Frutsel het volgende:
Waarom? Het lijkt me dat een rechter in GB daar wel over beslist. Wilders kan ook bezwaar maken via de rechter, tegen deze weigering. GB vind dat Wilders redelijk extremistisch is, maar als Wilders aan een GB rechter uit kan leggen dat hij dat niet is, wordt hij toegelaten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef Frutsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |