Vergeet niet "Welke achternaam wilt u vanaf het huwelijk gaan dragen?"quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ondertrouw... dat was wel zó'n teleurstelling!
Gewoon aan de balie: ga maar even zitten. Kloppen deze gegevens? Leven je ouders nog? Wie zijn je getuigen? Hier tekenen... kopie paspoort... betalen , klaar!
nee dat gaat echt wel meevallen hoor.. weet wel een leukere dag om dat te doen en dat duurt nog wel zeker dik een half jaar.....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef teamlead het volgende:
een jaar van te voren al in ondertrouw![]()
* teamlead vermoedt dat hij in mei ergens een verlofdag moet scoren, zijn verloofde een beetje kennende
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
nee dat gaat echt wel meevallen hoor.. weet wel een leukere dag om dat te doen en dat duurt nog wel zeker dik een half jaar.....
Waarom niet? Stel je voor dat het bij de eerste winkel tegenvalt, moet je toch op zoek naar een andere winkel!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik wil eigelijk al bruidjurken gaan passen maar heeft nog niet echt nut.. moet nog een dik jaar wachten..
hoe lang van te voren zijn jullie begonnen met het uitzoeken en passen van een jurk??
Ow da's wel balen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:45 schreef Mickeys het volgende:
Geflicidingest Bigbird!![]()
tja... bij mij staat het even stil. de gemeente wil niet meewerken daar waar ik geboren ben. ze doen net alsof ze niet bestaan of zo. had gevraagd of ik geboorteuittreksel ook via internet kon kopen.. geen antwoord en ook niet op hun site eigenlijk zo te vinden. Ook de gemeente waar ik gescheiden ben doet raar. ik moet persoonlijk langs komen met paspoort om te bewijzen dat ik het wel ben. tja.. ligt alleen ffkes 200 km verder op. waar hebben ze dan gvd digid voor uitgevonden?
Wat een onwijs gave ervaring en wat goed dat je je door je gevoel hebt laten leiden... tis immers jouw dag (en die van jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gisteren mn trouwjurk gekocht, hij is zooooooooooooo mooi!
Ik was in De Bruidshoek in Leiden, wat een mooie winkel en wat leuk personeel!!
Ik had wat voorbeelden meegenomen van wat ik wel wilde en wat ik absoluut niet wilde.
Ik had al een jurk in mn hoofd en daar kwam ze ook mee aan, en 2 andere jurken. 1 van de 3 leek op de jurk die ik wilde en de ander niet.
Ik ging als eerste de jurk passen die ik wilde. Maar toen ik m aanhad voelde ik niet mezelf. Het paste toch niet helemaal bij mij. Maar, ik had nog 2 andere jurken... we gingen eerst die ene passen die dus niet op de andere 2 leek.
Hij stond me geweldig, het is een prachtige jurk en ik voelde diep van binnen.... dit is m.... en toen liep ik de kleedkamer uit en zag ik mezelf helemaal. Mn mensen die ik had meegenomen waren ook helemaal enthousiast en ik werd nog blijer van de jurk!
Toen gingen we jurk 3 passen. Ik wist meteen al.... die is m niet... en dat was ook zo. Daarna voor de lol nog een totaal ander soort jurk gepast maar die vond ik zo erg dat ik snel mijn jurk weer aanmocht.
Nu ging de mevrouw 'm nog beter spelden enzo en mochten er foto's gemaakt worden. Ik werd helemaal emotioneel, haha!
En zo had ik mijn jurk. Het is een plaatje, ben er zoooo blij mee, en kan niet wachten 'm aante laten zien
Over 3 maanden is ie binnen in mijn maat en ga ik m weer passen. En dan 21 augustus is de napas en krijg ik les in hoe ik moet gaan zitten, etc. En dan is 10 september de grote dag, de dag dat ik m aan )+ laat zien
Het was een prachtige, gezellige en emotionele dag, en ik ben dolblij dat ik mijn jurk al zo snel had gevonden![]()
Oók proficiat!!quote:Op maandag 30 maart 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
Zaterdag op zondagnacht heeft mijn vriend mij geheel onverwacht (ook voor hem!) en spontaan ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd![]()
We zijn nu 2 jaar en 3 maanden samen, en ondanks dat we eigenlijk wilden wachten tot iig hij afgestudeerd zou zijn heeft hij me toch eerder gevraagd en is het helemaal
Uiteraard nog geen datum, maar het zal ergens zomer/voorjaar volgend jaar worden![]()
Je bent toch zelf mod? Dan pas je het even aanquote:Op maandag 30 maart 2009 10:34 schreef teamlead het volgende:
mag droomvrouwtje in de OP bij mij worden gezet? Ik sta daar nu zo eenzaam alleen op onze datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |