abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67428337
Vandaag nog precies 3 maanden!
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:56:55 #212
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67431241
hoe lang van te voren kun je of moet je in ondertrouw eigelijk.. ik had het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden...

ik wil eigelijk al bruidjurken gaan passen maar heeft nog niet echt nut.. moet nog een dik jaar wachten..
hoe lang van te voren zijn jullie begonnen met het uitzoeken en passen van een jurk??
Be happy with the little things in life
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:43:39 #213
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_67432857
uiterlijk tot 2 weken voor de bruiloft kun je in ondertrouw gaan.. max een jaar van te voren.

ik ben in principe 6 maanden vtv al wezen kijken.. je kunt toch alvast kijken, en ideen opdoen? Niks mis mee hoor!
pi_67433278
Morgen jurk kijken!!!!!! Ik ben heul benieuwd
Tralalalaaa
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:03:02 #215
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67433588
een jaar van te voren al in ondertrouw

* teamlead vermoedt dat hij in mei ergens een verlofdag moet scoren, zijn verloofde een beetje kennende
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67434051
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ondertrouw... dat was wel zó'n teleurstelling!
Gewoon aan de balie: ga maar even zitten. Kloppen deze gegevens? Leven je ouders nog? Wie zijn je getuigen? Hier tekenen... kopie paspoort... betalen , klaar!
Vergeet niet "Welke achternaam wilt u vanaf het huwelijk gaan dragen?"

nee, stelde echt helemaal inets voor, maar had ook weinig anders verwacht....
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:52:39 #217
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67435421
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef teamlead het volgende:
een jaar van te voren al in ondertrouw

* teamlead vermoedt dat hij in mei ergens een verlofdag moet scoren, zijn verloofde een beetje kennende
nee dat gaat echt wel meevallen hoor.. weet wel een leukere dag om dat te doen en dat duurt nog wel zeker dik een half jaar.....
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:53:33 #218
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67435448
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:52 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

nee dat gaat echt wel meevallen hoor.. weet wel een leukere dag om dat te doen en dat duurt nog wel zeker dik een half jaar.....

ik laat me verrassen...
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:59:46 #219
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67435646
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:53 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik laat me verrassen...
is maar goed dat je vriendin goed in datums is he
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:35:22 #220
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67440565
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik wil eigelijk al bruidjurken gaan passen maar heeft nog niet echt nut.. moet nog een dik jaar wachten..
hoe lang van te voren zijn jullie begonnen met het uitzoeken en passen van een jurk??
Waarom niet? Stel je voor dat het bij de eerste winkel tegenvalt, moet je toch op zoek naar een andere winkel!

Ik heb mijn jurk in november gekocht/besteld, en die komt volgende week binnen als alles goed gaat..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:45:43 #221
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67440896
Geflicidingest Bigbird!

tja... bij mij staat het even stil. de gemeente wil niet meewerken daar waar ik geboren ben. ze doen net alsof ze niet bestaan of zo. had gevraagd of ik geboorteuittreksel ook via internet kon kopen.. geen antwoord en ook niet op hun site eigenlijk zo te vinden. Ook de gemeente waar ik gescheiden ben doet raar. ik moet persoonlijk langs komen met paspoort om te bewijzen dat ik het wel ben. tja.. ligt alleen ffkes 200 km verder op. waar hebben ze dan gvd digid voor uitgevonden?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:54:46 #222
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67441194
Mickeys, wat een tegenvallers allemaal zeg ..
Hopelijk gaat snel weer 'alles op rolletjes'
pi_67471017
Dank je wel Mickeys! Wat een gedoe zeg om aan je papieren te komen Jammer is dat.

De ondertrouw viel me mee. Aangezien we niet in de gemeente trouwen had ze niet heel veel te vertellen, maar ze was enorm aardig en we hebben daarna er een hele leuke dag van gemaakt! Eerst met pap en mam en naar de kledingzaak voor de outfit van en daarna geluncht. Toen lekker thuis even gerelaxed en 's avonds uit eten geweest samen Enorme bos bloemen ontvangen van ons werk en lekker samen met wat vrienden een fles champagne open getrokken
O+ 11-06-2009 O+
pi_67473580
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:45 schreef Mickeys het volgende:
Geflicidingest Bigbird!

tja... bij mij staat het even stil. de gemeente wil niet meewerken daar waar ik geboren ben. ze doen net alsof ze niet bestaan of zo. had gevraagd of ik geboorteuittreksel ook via internet kon kopen.. geen antwoord en ook niet op hun site eigenlijk zo te vinden. Ook de gemeente waar ik gescheiden ben doet raar. ik moet persoonlijk langs komen met paspoort om te bewijzen dat ik het wel ben. tja.. ligt alleen ffkes 200 km verder op. waar hebben ze dan gvd digid voor uitgevonden?
Ow da's wel balen! Bij ons was het (gemeenten Rotterdam en 's-Hertogenbosch) gelukkig in no time geregeld.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_67491907
Gisteren mn trouwjurk gekocht, hij is zooooooooooooo mooi!
Ik was in De Bruidshoek in Leiden, wat een mooie winkel en wat leuk personeel!!

Ik had wat voorbeelden meegenomen van wat ik wel wilde en wat ik absoluut niet wilde.
Ik had al een jurk in mn hoofd en daar kwam ze ook mee aan, en 2 andere jurken. 1 van de 3 leek op de jurk die ik wilde en de ander niet.

Ik ging als eerste de jurk passen die ik wilde. Maar toen ik m aanhad voelde ik niet mezelf. Het paste toch niet helemaal bij mij. Maar, ik had nog 2 andere jurken... we gingen eerst die ene passen die dus niet op de andere 2 leek.

Hij stond me geweldig, het is een prachtige jurk en ik voelde diep van binnen.... dit is m.... en toen liep ik de kleedkamer uit en zag ik mezelf helemaal. Mn mensen die ik had meegenomen waren ook helemaal enthousiast en ik werd nog blijer van de jurk!

Toen gingen we jurk 3 passen. Ik wist meteen al.... die is m niet... en dat was ook zo. Daarna voor de lol nog een totaal ander soort jurk gepast maar die vond ik zo erg dat ik snel mijn jurk weer aanmocht.
Nu ging de mevrouw 'm nog beter spelden enzo en mochten er foto's gemaakt worden. Ik werd helemaal emotioneel, haha!

En zo had ik mijn jurk. Het is een plaatje, ben er zoooo blij mee, en kan niet wachten 'm aan te laten zien

Over 3 maanden is ie binnen in mijn maat en ga ik m weer passen. En dan 21 augustus is de napas en krijg ik les in hoe ik moet gaan zitten, etc. En dan is 10 september de grote dag, de dag dat ik m aan )+ laat zien

Het was een prachtige, gezellige en emotionele dag, en ik ben dolblij dat ik mijn jurk al zo snel had gevonden
Tralalalaaa
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:24:59 #226
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67497743
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gisteren mn trouwjurk gekocht, hij is zooooooooooooo mooi!
Ik was in De Bruidshoek in Leiden, wat een mooie winkel en wat leuk personeel!!

Ik had wat voorbeelden meegenomen van wat ik wel wilde en wat ik absoluut niet wilde.
Ik had al een jurk in mn hoofd en daar kwam ze ook mee aan, en 2 andere jurken. 1 van de 3 leek op de jurk die ik wilde en de ander niet.

Ik ging als eerste de jurk passen die ik wilde. Maar toen ik m aanhad voelde ik niet mezelf. Het paste toch niet helemaal bij mij. Maar, ik had nog 2 andere jurken... we gingen eerst die ene passen die dus niet op de andere 2 leek.

Hij stond me geweldig, het is een prachtige jurk en ik voelde diep van binnen.... dit is m.... en toen liep ik de kleedkamer uit en zag ik mezelf helemaal. Mn mensen die ik had meegenomen waren ook helemaal enthousiast en ik werd nog blijer van de jurk!

Toen gingen we jurk 3 passen. Ik wist meteen al.... die is m niet... en dat was ook zo. Daarna voor de lol nog een totaal ander soort jurk gepast maar die vond ik zo erg dat ik snel mijn jurk weer aanmocht.
Nu ging de mevrouw 'm nog beter spelden enzo en mochten er foto's gemaakt worden. Ik werd helemaal emotioneel, haha!

En zo had ik mijn jurk. Het is een plaatje, ben er zoooo blij mee, en kan niet wachten 'm aan te laten zien

Over 3 maanden is ie binnen in mijn maat en ga ik m weer passen. En dan 21 augustus is de napas en krijg ik les in hoe ik moet gaan zitten, etc. En dan is 10 september de grote dag, de dag dat ik m aan )+ laat zien

Het was een prachtige, gezellige en emotionele dag, en ik ben dolblij dat ik mijn jurk al zo snel had gevonden
Wat een onwijs gave ervaring en wat goed dat je je door je gevoel hebt laten leiden... tis immers jouw dag (en die van je )

gefelicidingest hoor!!
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 29 maart 2009 @ 11:18:29 #227
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67513925
Owwww T_A_P !

Je bent bij zo'n gave winkel geweest..
Ik kom zelf uit Leiden, en heb regelmatig gekeken door de ramen..

Nu woon ik in Rotterdam, en was De Bruidshoek niet echt meer een optie!
Ik moet zeggen, dat k ook hier in Rotterdam geweldig geslaagd ben hoor!

En je klinkt geweldig!
Fijn dat je zoo goed geslaagd bent !
pi_67513988
Wat gaaf Take a Picture!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67524873
T_A_P, geweldig! Fijn als je zo goed kan slagen dat je meteen voelt dat het goed zit
pi_67537615
hoi

Zaterdag op zondagnacht heeft mijn vriend mij geheel onverwacht (ook voor hem!) en spontaan ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd

We zijn nu 2 jaar en 3 maanden samen, en ondanks dat we eigenlijk wilden wachten tot iig hij afgestudeerd zou zijn heeft hij me toch eerder gevraagd en is het helemaal

Uiteraard nog geen datum, maar het zal ergens zomer/voorjaar volgend jaar worden

Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 30 maart 2009 @ 09:03:16 #231
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67537935
MoBlo wat leuk!!!
Gefeliciteerd!
pi_67537988
whihihi, dank je en ik zei net al tegen hem dat ik al wel een fotografe wist
Ja doei.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:29:00 #233
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67539727
Gefelicidingest Motorbloempje!!! welkom bij de club
  maandag 30 maart 2009 @ 10:32:26 #234
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67539790
gefeliciteerd motorbloempje
  maandag 30 maart 2009 @ 10:34:20 #235
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67539839
mag droomvrouwtje in de OP bij mij worden gezet? Ik sta daar nu zo eenzaam alleen op onze datum
pi_67542632
Dank!

We gaan het lekker 'gewoon' houden

We zoeken een datum dat we rond een uurtje of 3 a 4 kunnen trouwen op het stadhuis en daarna gaan we dan met z'n allen naar één locatie waar we een BBQ kunnen neerzetten. Slager hosselen, voor alle gasten saté's, stokbrood en salades enzo regelen en dan allemaal lekker hapje eten en drankje doen.

We trouwen in Nijmegen centrum, en willen daar in de buurt ook wel het feest doen, waar we zelf voor catering kunnen zorgen dus.

Belangrijkste voor René is dat het 'niet zo duidelijk afgelopen is', zo van 'hier heb je koffie, en nu oppleuren '
Belangrijkste voor mij is dat het geen gesleep wordt van en naar locaties.

Ook moeten er motoren meekunnen naar het stadhuis onze trouwstoet
Het hoeft niet duur, het hoeft niet 'groots', maar het moet vooral gezellig zijn en 'normaal'.
Ja doei.
pi_67545147
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
hoi

Zaterdag op zondagnacht heeft mijn vriend mij geheel onverwacht (ook voor hem!) en spontaan ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd

We zijn nu 2 jaar en 3 maanden samen, en ondanks dat we eigenlijk wilden wachten tot iig hij afgestudeerd zou zijn heeft hij me toch eerder gevraagd en is het helemaal

Uiteraard nog geen datum, maar het zal ergens zomer/voorjaar volgend jaar worden

Oók proficiat!!
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:34 schreef teamlead het volgende:
mag droomvrouwtje in de OP bij mij worden gezet? Ik sta daar nu zo eenzaam alleen op onze datum
Je bent toch zelf mod? Dan pas je het even aan

[ Bericht 58% gewijzigd door Allan24 op 30-03-2009 13:51:28 ]
pi_67545602
Gefeliciteerd Motorbloempje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Hoofdredactie Fotografie maandag 30 maart 2009 @ 14:20:29 #239
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67546301
MoBlo, het klinkt nu al als een superdag! Lekker relaxed met BBQ enzo
  maandag 30 maart 2009 @ 14:43:50 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67547050
Motorbloempje, gefeliciteerd! Leuk dat het zo onverwacht en spontaan kwam!
En leuk idee, een bbq! Wij doen dat ook, lijkt me zo leuk met zoveel mensen! (Gewapend met sate in je trouwkleren, mooi man!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')