Dan moet je hem héél duidelijk maken dat je op een aanzoek wacht, anders gaat het er niet van komen..quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:05 schreef Reinhilde het volgende:
mijn lief en ik willen ook trouwen met elkaar, alleen wil ik graag dat hij me echt vraagt.
Alleen... ik ben het wachten beetje beu![]()
Zal ik hem vragen?
duidelijk gemaakt alsquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb het hem echt wel duidelijk gemaakt al hoor!![]()
Mannen..
Doe es een telefoonnummer of een emailadres? Dan hinten wij welquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb het hem echt wel duidelijk gemaakt al hoor!![]()
Mannen..
ik begon met het tweede, maar nu heb ik het eerste al gezegd!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
duidelijk gemaakt als
"ik zou het heel leuk vinden als ik een echt aanzoek krijg"
of
"hey, gozer.. als je met me wil trouwen, moet je wel eerst een echt aanzoek doen, anders gebeurt het niet"
is voor ons een wereld van verschil
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm wist niet of ik moest reageren of niet maar doe het toch:
ik ga namelijk ook trouwen![]()
en wel 14-05-2010 en ik vind het super spannend ben al
bezig met lijstjes waar mijn verloofde volgens mij van denkt wat moet ik hiermee.. ben gewoon bang
dat ik er op het laatste moment er achter kom dat ik nog dingen moet regelen, heb dit gewoon het liefst op tijd gedaan..![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
geeft niet lekker dinggewoon lekker lijstjes verzamelen
hahaha nee ik hoef geen dinky toy als auto leek wel of hij zo uit de playmobil fabriek kwam whahahaquote:
dat was toch geen subtiel verpakte klacht he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
das wel lang 3 jaar... je moet ze het zo wat op een briefje schrijven voordat ze het eindelijk snappen, maar als ze het dan eindelijk snappen![]()
![]()
nee hoor... maar het gewoon een vast staand feit mannen snappen hints nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was toch geen subtiel verpakte klacht he?![]()
dankjewel nog.. het duurt nog wel ruim een jaar voordat ik trouw maar tis voorbij voordat je het weetquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb hem gewoon gezegd dat ik onderhand eens een aanzoek verwachtte, en dan wel een beetje leuk graag. Hij heeft de hint gesnopenHeeft maar 3 jaar geduurd ofzo
droomvrouwtje gefeliciteerd!
Mijne snapte het welquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Droomvrouwtje.. Welke auto zoek je?
En ik weet ook niet wat je budget is..
Ik weet dat Willysauto's een goede is..
Ik ben der zelf ook geweest, en ze zijn heel persoonlijk daar !
Reinhilde, je wil niet weten hoeveel hints ik al gegeven heb aan Rijstelief
Van Valentijnsdag tot onze verlovingsdag..
Helaas snapt hij t nog steeds niet, en verwacht ik ook bijna geen aanzoek meer...ergens nog wel, in het diepste van mijn hart
We trouwen nu al over 3 maanden en 4 dagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |