abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:41:39 #126
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66937803
Maneki, leuk, bijna in ondertrouw!
Ik ben zo ontzettend ongeduldig voor ik weer aan het regelen kan slaan, heb er echt zin in.
En qua muziek: er zijn misschien ook wel liedjes die je kinderen leuk vinden ook?

Ik zou zo weddingplanner willen zijn, maar ik vind eigenlijk stiekem dat dat geen beroep is. Nouja, sommigen wel maar die ME&YOU of LoverlyDay gedoe wat je overal tegenkomt vind ik zo prutserig overkomen. Die schieten met bosjes uit de lucht.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 11 maart 2009 @ 16:03:27 #127
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66938671
Ik wist tot vorig jaar niet eens dat we dat hadden in NL, weddingsplanners. Maar er blijkt dus echt een opleiding voor te zijn enzo

Mij lijkt het ook wel wat, maar ik vraag me af in hoeverre er echt ook werk in is. Volgens mij zijn we hier in NL veel meer van het "zelluf doen!"
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:21:17 #128
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_66945400
  • Take a Picture .. Heul veul plezier!
    Laat je weten hoe het was?

• TL.. wat een geregel he, dat trouwen
    Wij hebben tot nu toe alles zelf gedaan ..
    Er zijn genoeg dingetjes waarmee je 'op de kleintjes' kan letten..
    Bedankjes bijvoorbeeld..

En lijstjes.. brr je wordt er kierewiet van..
    Momenteel zit alles in mijn hoofd gestampt..
    Pas als alles vast staat (en dat is bijna alles) ga ik een lijstje voor mijn CM's maken!

En ik denk dat je met die lijstjes even moet bedenken, of dat 'wel echt nodig is'
    Sommige dingen zijn reteoverbodig vind ik ..

• Chell, en dat regelen.. Ik ken het.. het is zooo leuk om te doen!

• Wij hebben inmiddels 2 liedjes die we wel willen horen!
  • Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_66948758
    Wij hebben ook muziek tijdens de ceremonie.
    Al jaren gelden hoorden wij deze spelen en zeiden tegen elkaar: Als we ooit gaan trouwen, moet zij op onze bruiloft spelen.
    Ze spelen zowel tijdens de ceremonie (in een kasteeltje) en gaan daarna mee naar de feestlocatie.
    http://www.para-eterno.com
    's Avonds hebben we een ander feestelijk duo, met vuurshow en alles in een zuid amerikaans jasje
    http://www.losdelsol.com (vandaag geboekt)

En zo komen we weer een stapje dichterbij
    pi_66968147
    Poehee... liedje voor/tijdens/na de ceremonie... we hebben er al wel over nagedacht maar sommige nummers zijn écht niet geschikt voor zo'n moment.

• Celine Dion - My heart will go on (... meer iets voor een begrafenis)
  • 2 Unlimited - No limit ("No no, no no no no, no no no no..." ... lijkt me niet echt gepast

... Moeilijk...
  • Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_66968400
    We zijn er uit
    Binnenkomst gaat bij Symphony & Metallica - Nothing else matters
    Bij het tekenen Boudewijn de Groot - Avond
    Weglopenmet Jaydee - Plastic Dreams

Het lijkt een allegaartje maar het zijn nummers met een speciale betekenis voor ons
    Vanmorgen in ondertrouw gegaan en meteen even afgerekend met de gemeente. Meteen de helft van ons budget opgeslokt
    Saartje
    pi_66970872
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
    We zijn er uit
    Binnenkomst gaat bij Symphony & Metallica - Nothing else matters
    Bij het tekenen Boudewijn de Groot - Avond
    Weglopenmet Jaydee - Plastic Dreams

Het lijkt een allegaartje maar het zijn nummers met een speciale betekenis voor ons
    Vanmorgen in ondertrouw gegaan en meteen even afgerekend met de gemeente. Meteen de helft van ons budget opgeslokt
    Klinkt eigenlijk wel heel gaaf Nothing else matters ga ik onthouden
    O+ 11-06-2009 O+
      donderdag 12 maart 2009 @ 15:16:34 #133
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_66971851
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef teamlead het volgende:
    -knip-
    Is een weddingplanner duur?
    Onze weddingplanner kost 1200 euro. daarvoor regelt ze wel alles voor ons in Italië. Additionele kosten komen hier wel bij zoals het gemeentehuis (1100 euro) en allerlei documentkosten. de 1200 is dus alleen het regelwerk, verder niets en bovendien is het in Italië
    The reward of a thing well done is to have done it.
    Spelfouten en dialect daargelaten
    Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
      Hoofdredactie Fotografie donderdag 12 maart 2009 @ 20:15:44 #134
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_66982521
    quote:
    geweldige site!
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
      vrijdag 13 maart 2009 @ 08:28:27 #136
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_66997225
    quote:

The reward of a thing well done is to have done it.
    Spelfouten en dialect daargelaten
    Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
    pi_67064825
    Zo, wij zijn weer een stapje verder. Vrijdag de kaarten opgehaald en de laatsten gaan vandaag de met de post mee Dat kan ook weer van de to-do lijst
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_67086927
    tvp!

Mijn lief is vanmorgen op de knie gegaan

en ik zei natuurlijk ja!!

Alleen nu moeten we ons in alles gaan verdiepen. En ik heb geen idee waar te beginnen
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
    pi_67088599
    Begin met een jurk

Mijn vriend heeft duiven gereserveerd om na het gemeentehuis op te laten, 7 stuks..... dat wordt een leuk fotomoment! Ik hoop zo dat het zonnetje schijnt....
    I had a signature once. It was awful.
      maandag 16 maart 2009 @ 10:55:40 #140
    246495 Guess.
    Gijs,Joost&Teun!!!
    pi_67095423
    Leuk duiven,dat wilde ik ook
    Maar mijn man vond het te Frans Bouwer-achtig
    28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
    pi_67096258
    Ik kan mij vinden in het commentaar van je man

@ zoeperzazke; die jurk komt wel. Eerst maar eens een datum prikken en dan op zoek gaan naar een locatie

En om te beginnen maar eens op zoek naar een checklist, want ik zal vast nog wel dingen vergeten....
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
    pi_67096424
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 10:55 schreef Guess. het volgende:
    Leuk duiven,dat wilde ik ook
    Maar mijn man vond het te Frans Bouwer-achtig
    Hehehe, ik vind duiven zelf gewoon ontzettend mooie dieren.... als kleindierliefhebbers past het ook wel bij ons De symboliek is gewoon bijzonder, ik wil er zelf een klein verhaaltje bij vertellen om er iets bijzonders van te maken. En het geeft gewoon ontzettend leuke foto's Ik wil ze trouwens wel gewoon zelf vasthouden en loslaten, niet vanuit zo'n mand, dat vind ik dan weer niks....

Onze ringen zijn trouwens ook binnen, gegraveerd en wel. Zo bijzonder! Kan er geen genoeg van krijgen, zit er steeds naar te kijken haha! Als 'something old' hebben we de ring van de overleden moeder van mijn vriend op mijn maat laten maken, ook wel heel speciaal, die ring ga ik dus ook dragen op onze dag....
      maandag 16 maart 2009 @ 12:41:41 #143
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67098480
    Aurum, gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk!

Checklijsten zijn leuk, maar er staan soms dingen op waarvan ik denk: "is dat echt nodig"..
    Wij trouwen in juni en ik heb naar mijn idee een heel bescheiden lijstje..

Succes met je voorbereidingen!

[ Bericht 10% gewijzigd door Rijstebuiltje op 16-03-2009 19:28:30 ]
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_67159172
    We hebben een nieuwe ceremoniemeester
    En de pakken zijn binnen
    En het duurt nog maar 79 dagen
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_67159220
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 07:41 schreef Allan24 het volgende:
    We hebben een nieuwe ceremoniemeester
    En de pakken zijn binnen
    En het duurt nog maar 79 dagen

Whoohoo! Gaaf hoor!!!
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_67161079
    Wij zijn al zover dat we een datum hebben en dat we een idee hebben van wat we willen. De trouwdatum en tijd is nog beschikbaar bij het stadhuis, dus dat is iig goed nieuws en ik heb al een aantal offertes aangevraagd voor de lokaties.

Het begint langzaamaan wat concreter te worden allemaal
    pi_67162156
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 09:43 schreef _aurum_ het volgende:
    Wij zijn al zover dat we een datum hebben en dat we een idee hebben van wat we willen. De trouwdatum en tijd is nog beschikbaar bij het stadhuis, dus dat is iig goed nieuws en ik heb al een aantal offertes aangevraagd voor de lokaties.

Het begint langzaamaan wat concreter te worden allemaal
    Mooi is dat he? Als dingen form beginnen te krijgen Hier is de puzzel nu bijna af
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_67162224
    Het wordt hier steeds somberder..... Mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis en het gaat veel en veel langer duren dan verwacht, hij ligt al ruim 2 weken in een kunstmatige slaap omdat hij té ziek is om wakker te zijn. Aangezien we in mei trouwen, is de kans aanwezig dat alles verplaatst moet gaan worden omdat hij er anders niet bij kan zijn Vind het zo'n vreselijke situatie, maar ik vind het heel belangrijk dat hij erbij is (mijn vriend is zijn moeder 5 jaar geleden al verloren) dus als het niet anders kan, zal het wel moeten....
    pi_67165451
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
    Het wordt hier steeds somberder..... Mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis en het gaat veel en veel langer duren dan verwacht, hij ligt al ruim 2 weken in een kunstmatige slaap omdat hij té ziek is om wakker te zijn. Aangezien we in mei trouwen, is de kans aanwezig dat alles verplaatst moet gaan worden omdat hij er anders niet bij kan zijn Vind het zo'n vreselijke situatie, maar ik vind het heel belangrijk dat hij erbij is (mijn vriend is zijn moeder 5 jaar geleden al verloren) dus als het niet anders kan, zal het wel moeten....
    He gatsie, wat een naar nieuws Ik duim voor jullie dat hij er bij kan zijn! Ook al zou je dan eventueel moeten verplaatsen. Sterkte!
    O+ 11-06-2009 O+
      woensdag 18 maart 2009 @ 19:17:26 #150
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67179613
    Yippie Allan.. Alleen maar goede dingen !

Zoeperzazke, dat zijn dingen die je liever niet wil!
    Ik wil jullie onwijs veel sterkte wensen, voor de komende periode!

Aurum, wat leuk die beginstukjes..

BigBird.. woohoo..
    Ik heb weer nieuws over de kaart, wij zien elkaar op MSN weer
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')