Klinkt eigenlijk wel heel gaafquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
We zijn er uit
Binnenkomst gaat bij Symphony & Metallica - Nothing else matters
Bij het tekenen Boudewijn de Groot - Avond
Weglopenmet Jaydee - Plastic Dreams
Het lijkt een allegaartje maar het zijn nummers met een speciale betekenis voor ons
Vanmorgen in ondertrouw gegaan en meteen even afgerekend met de gemeente. Meteen de helft van ons budget opgeslokt![]()
Onze weddingplanner kost 1200 euro. daarvoor regelt ze wel alles voor ons in Italië. Additionele kosten komen hier wel bij zoals het gemeentehuis (1100 euro) en allerlei documentkosten. de 1200 is dus alleen het regelwerk, verder niets en bovendien is het in Italiëquote:
Hehehe, ik vind duiven zelf gewoon ontzettend mooie dieren.... als kleindierliefhebbers past het ook wel bij onsquote:Op maandag 16 maart 2009 10:55 schreef Guess. het volgende:
Leuk duiven,dat wilde ik ook![]()
Maar mijn man vond het te Frans Bouwer-achtig
quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:41 schreef Allan24 het volgende:
We hebben een nieuwe ceremoniemeester
En de pakken zijn binnen
En het duurt nog maar 79 dagen
Mooi is dat he? Als dingen form beginnen te krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:43 schreef _aurum_ het volgende:
Wij zijn al zover dat we een datum hebben en dat we een idee hebben van wat we willen. De trouwdatum en tijd is nog beschikbaar bij het stadhuis, dus dat is iig goed nieuws en ik heb al een aantal offertes aangevraagd voor de lokaties.
Het begint langzaamaan wat concreter te worden allemaal
He gatsie, wat een naar nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Het wordt hier steeds somberder..... Mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis en het gaat veel en veel langer duren dan verwacht, hij ligt al ruim 2 weken in een kunstmatige slaap omdat hij té ziek is om wakker te zijn. Aangezien we in mei trouwen, is de kans aanwezig dat alles verplaatst moet gaan worden omdat hij er anders niet bij kan zijnVind het zo'n vreselijke situatie, maar ik vind het heel belangrijk dat hij erbij is (mijn vriend is zijn moeder 5 jaar geleden al verloren) dus als het niet anders kan, zal het wel moeten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |