Romantischquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat we voor overkill gaan, en dan de metallica versiebij het binnenkomen
Helemaal mee eensch isquote:
Mee eens hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben beide geen opa`s en oma`s meer en verder zal iedereen zich wel de tandjes schrikkenmaar ik hou al lang geen rekening meer met wat mijn familie denkt of wil
Tis ons feestje
Ik wilde eigenlijk Ever dream van Nightwish, maar heb wel een behoorlijk aantal oudere mensen in ons midden die dagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat we voor overkill gaan, en dan de metallica versiebij het binnenkomen
Wemoeten het er nog ff goed over hebben iig
Waarom niet? Het is toch jóúw dag??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Ever dream van Nightwish, maar heb wel een behoorlijk aantal oudere mensen in ons midden die dagDus dat wordt hem maar niet
Ja dat had ik nou ook. Eerst leuk, mooie jurk, mooi pak en mooie ringen (even makkelijk gezegd) en dan ga je kijken naar wat je allemaal moet regelen en dat er dingen van elkaar afhankelijk zijn etcquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef teamlead het volgende:
is het normaal dat als je dema besloten hebt te gaan trouwen, dat je vervolgens iedere dag denkt "oh ja, dat moet ook geregeld worden"? We hebben nog meer dan genoeg tijd natuurlijk, maar damn wat een gedoe
Ja dat is helemaal waar maar toch.... ik weet het niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch jóúw dag??
Whehe tof!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wemoeten het er nog ff goed over hebben iig
die lijstjes zijn helemaal een rampquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Chell het volgende:
Er zijn toch ook wel van die kant en klare lijstjes enzo met alles wat je zou moeten regelen erop?
Mij lijkt het heeeeerlijk om een bruiloft te plannen. Lekker dromen en leuke dingen bedenken
Spannend! Veel plezier!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeuj! 27 maart ga ik voor het eerst jurken passenIk heb er zin in!
6 maanden - 1 dag and counting....
Dat was mijn probleem ook met al die lijstjes, hoop "algemene" dingen, en op geen enkel lijstje staan dezelfde dingen, dus heb nog niet mijn ideale lijst gevonden. Wel geprobeerd om er zelf een te maken aan de hand van voorbeeldlijsten maar nog niet gelukt naar mijn zinquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
die lijstjes zijn helemaal een rampStaan dingen op waarvan ik denk "wtf
"
En elk lijstje is weer langer dan het vorige lijstje
Is een weddingplanner duur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |