Nou, het gesprek was op zich wel oké, maar toch heb ik nog zoiets van

Het komt erop neer dat ze als CM had gedacht ervoor te zorgen dat bijvoorbeeld mensen bij het diner op hun plaats terecht komen, en dat (als we een kerkelijke inzegening zouden hebben) ze de misboekjes zou uitdelen, dat soort dingen. En dat ze zo'n kwartier vóór 't trouwen aanwezig kon zijn, ná de ceremonie even naar huis om zich op te frissen en om te kleden, en dan 's avonds voor aanvang van het feest weer terug te zijn. Maar de hele dág aanwezig, en zoveel dingen regelen, nee dat gaat echt niet lukken, daar is ze niet de juiste persoon voor en bovendien wordt ze daar echt niet vrolijk van! En ze wil voorkomen dat haar mineurstemming overslaat op ons en op de andere gasten.

Ik heb wel gevraagd waarom ze zich dan niet een béétje verdiept heeft in de taken van CM, ik bedoel d'r zijn 70.000 hits op Google als je daarop zoekt, dus zo moeilijk kan het niet zijn. En we hebben geen klassieke bruiloft maar vrij eigentijds dus zo heel formeel is het allemaal niet, maar ik zou het wel prettig vinden als iemand mijn horloge is op die dag en het draaiboek c.q. de planning in de gaten houdt zodat ik het zelf niet hoef te doen. En het argument van de ¤ 200 extra kosten bij het laten drukken van nieuwe kaarten (dan ZONDER naam van CM, wie het ook wordt), daar reageerde ze amper op.
*zucht*

Thanks wel voor alle ideeën die aangedragen worden, we gaan er eens even een paar nachtjes over slapen en dan besluiten we wat we gaan doen. Gelukkig hebben we nog 3 máánden en geen 3 dágen. (Dan zou ik er ECHT goed ziek van zijn.)