Rewimo

Rewimo

Hee, wat doe jij hier nou weer?quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft

Drukker ook grotendeels geregeld. Maandag nog even bellen om wat laatste dingen te regelen en morgen naar de locatie met onze ceremoniemeesters
 Drukker ook grotendeels geregeld. Maandag nog even bellen om wat laatste dingen te regelen en morgen naar de locatie met onze ceremoniemeesters   

) en als die goed is 13 maart de kaarten
) en als die goed is 13 maart de kaarten  

Naja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:35 schreef Allan24 het volgende:
Met nog zo'n 3 maanden te gaan heeft onze ceremoniemeester min of meer afgezegd. Lekker dan.
Extra vervelend: haar naam staat ook genoemd op de uitnodiging (die al binnen is) en dat betekent dus nog eens zo'n ¤ 200 extra voor een nieuwe zending kaarten.

Waarom heeft ze afgezegd dan? Is wel erg zuur zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:35 schreef Allan24 het volgende:
Met nog zo'n 3 maanden te gaan heeft onze ceremoniemeester min of meer afgezegd. Lekker dan.
Extra vervelend: haar naam staat ook genoemd op de uitnodiging (die al binnen is) en dat betekent dus nog eens zo'n ¤ 200 extra voor een nieuwe zending kaarten.

Nou succes, misschien is er wel iets op te verzinnen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:55 schreef Allan24 het volgende:
Hmm nou 'trut' wil ik niet zeggen, ze is echt wel aardig en al heel lang een vriendin van me.
Maar het komt er op neer dat ze het begrip 'ceremoniemeester' anders had geïnterpreteerd dan dat wij bedoelen, namelijk vooral meer organisatorisch vooraf, in plaats van de regelneef op de Dag zelf. Alleen, dat vooraf regelen van zaken is wat we zélf willen doen, en voor het bijhouden van het 'draaiboek' op de Dag hadden we haar nu als CM bedacht. Maar ze denkt niet dat ze daarvoor de juiste persoon is, zo zegt ze.
Vanavond maar eens een hartig woordje mee babbelen, want ik vind het echt niet leuk
 Wij hebben 2 ceremoniemeesters (ivm omstandigheden) en beide krijgen ook vrijwel alleen taken op de dag zelf. Ik ben een vreselijke controlfreak en doe liefst alles zelf dus sjah... ik geef ook nog niet veel uit handen. Heb wel besloten om ze toch een beetje tegemoet te komen en dus krijgen ze wel een budget om iets te doen en ik hou ze van alles op de hoogte.
 Wij hebben 2 ceremoniemeesters (ivm omstandigheden) en beide krijgen ook vrijwel alleen taken op de dag zelf. Ik ben een vreselijke controlfreak en doe liefst alles zelf dus sjah... ik geef ook nog niet veel uit handen. Heb wel besloten om ze toch een beetje tegemoet te komen en dus krijgen ze wel een budget om iets te doen en ik hou ze van alles op de hoogte.

Mja, een onwillige ceremoniemeester die zichzelf niet geschikt vind voor die taak is misschien ook niet handig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:57 schreef Mickeys het volgende:
@Allan24: min of meer is dus nog niet zeker. Geef haar even een weekje of zo en kijk dan wat je doet. Leg haar ook voor dat je nu dan met een kostenpost van zo'n 200 euro komt te zitten door deze actie. Sterkte in ieder geval

Eigenlijk is het eerste wat mij bij deze zin te binnen schiet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:55 schreef Allan24 het volgende:
Maar ze denkt niet dat ze daarvoor de juiste persoon is, zo zegt ze.

ga er vandaag even niet te veel aan denken.
 ga er vandaag even niet te veel aan denken. 

Afgesproken dat ik hem 20 mei op ga halen. En waarschijnlijk tussendoor nog even een keer langs om te kijken hoe de combinatie met het kapsel is
 Afgesproken dat ik hem 20 mei op ga halen. En waarschijnlijk tussendoor nog even een keer langs om te kijken hoe de combinatie met het kapsel is  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |