Mja maar die gaan ze gewoon negeren dan. Als ze dit in hun hoofd hebben gaat het gebeuren. En wat dan? Ik kan moeilijk opdracht geven om mijn familie dan van mijn bruiloft te laten verwijderen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:58 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Dit laat je nou net regelen door je knechtje (ceremoniemeester)
Wij hebben ook zoiets van, d'r mag best iéts gedaan worden, maar het moet geen toneelavond worden. Als ik dat wil, dan ga ik wel naar het theater.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mja maar die gaan ze gewoon negeren dan. Als ze dit in hun hoofd hebben gaat het gebeuren. En wat dan? Ik kan moeilijk opdracht geven om mijn familie dan van mijn bruiloft te laten verwijderen.![]()
Dan kan ik ze beter gewoon helemaal niet uitnodigen en onszelf de ellende besparen.
Wouw, wat origineel hihi. Je gaat goed zoquote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
we hebben vanavond de getuigen gevraagd en ze zeiden ja
[ afbeelding ]
Weer iets om af te strepen van het lijstje
Super!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk idee!quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 22:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Jammer, want ze zijn errug gaaf!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:01 schreef Mickeys het volgende:
ik ben flieft op deze zowel de jurk als het vest.
1 nadeel... beide zijn in mijn maat uitverkocht
da's al weer bijna!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef bigbird het volgende:
Jeej het is rond, woensdag 25 februari afspraak om te gaan passen! Dan kunnen ze hem op maat gaan maken
Ja en ik heb echt de zenuwenquote:
herkendat welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:42 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja en ik heb echt de zenuwenZe hebben hem in maat 38 besteld omdat 36 net hier en daar ietsje aan de kleine kant was. Maar wat als ie nou daardoor weer overal echt te groot is en hij dan niet meer zo mooi valt als die andere? Op een of andere manier ben ik daar een beetje bang voor. Terwijl ik weet dat ze daar wel goed zijn in verstellen enzo..
Ja dat hoorde ik ook, dus daarom in vol vertrouwen de 38 besteldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
herkendat wel
ik had dat dus ook, maar uiteindelijk hebben ze het heeeel mooi gemaakt!
en innemen schijnt beter te zijn dan een maatje net te klein uitleggen of hoe ze dat ook noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |