Nee hoor, dat is zeker niet te laagquote:Op donderdag 2 april 2009 15:01 schreef teamlead het volgende:
wat is een redelijke prijs voor een reportage? Bij het voorlopige budget zijn we uitgegaan van een bedrag tussen 1000 en 1500... da's toch niet te laag mag ik hopen?
blijf rustig even op je stokpaardje zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Chell het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is zeker niet te laagHet kan altijd veeeeel duurder natuurlijk, maar voor dat bedrag moet je echt wel iemand kunnen vinden
![]()
Ik vind het alleen wel altijd een beetje tricky als mensen écht willen gaan besparen op de fotograaf. Die 1000 of 1500 klinkt als héél veel geld, maar als je het om gaat rekenen naar uren werk voor de fotograaf, valt dat echt wel heel erg mee. En dat zien mensen dus niet in, waardoor ze kiezen voor een kennisje-die-wel-leuke-plaatjes-schiet en eindigen met een prut-reportage. En dat vind ik sneu! En zonde! Want je foto's zijn wel heel belangrijk
*stapt weer van stokpaardje*
kost me dat?quote:
geweldigquote:Op donderdag 2 april 2009 16:12 schreef teamlead het volgende:
[ afbeelding ] zoiets vind ik dan wél weer gaaf
http://www.karenbeckers.nl/ staan nog meer van dat soort foto's.. Ik heb die dame net maar eens gemaild voor wat meer infoquote:
Klinkt als mijn bruiloft.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef Chell het volgende:
Ja, dat lijkt mij ook super, trouwen in een strandtentEn dan lekker ook met een BBQ, op een zomerse dag en met cocktails en vers fruit en zonsondergang en goeie muziek.
Mocht mijn schoonvader tegen die tijd nog zo ernstig zijn, dan mogen we het annuleren, anders niet volgens mij. Maar het geeft niet echt, we zijn allebei wel heel erg toe aan vakantie plus dat mei de mooiste maand is om naar Schotland te gaan dus we er beiden geen bezwaar tegen hebben om dan gewoon lekker te gaan....quote:Op donderdag 2 april 2009 15:47 schreef Mickeys het volgende:
Heb je een annuleringsverzekering? Dat moet in mijn ogen een geldige reden zijn om de reis te verzetten/annuleren. anders even je rechtsbijstand bellen
Jep in IE6 in een probleem, de png ( afbeeldingen ) lopen te fucken met ie6, gewoon ff friefox downloaden, staat trouwens ook rechts, bij bugsquote:Op donderdag 2 april 2009 14:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ziet er al goed uit! En leuk initiatief, want ik denk dat er in deze tijden wel behoefte is aan besparingstips
Wel zien de pagina's er bij mij een beetje verongelukt uit, ik denk dat dat komt doordat ik op mijn werk nog met IE6 surf
Ben er nog mee bezig, zit nog in de ontwikkel fase, wordt hard aan gewerktquote:Op donderdag 2 april 2009 14:58 schreef Chell het volgende:
Leuk idee die site! Ik zou wel iets uitgebreider zijn hier en daar en de teksten even doorlopenHet is bijvoorbeeld hoogseizoen, niet hoofdseizoen, margarita's ipv magerita’s en 'hetzelfde geldt' i.p.v. 'hetzelfde geld'.
Ook bijvoorbeeld je tekstje over fotografen loopt niet echt lekker.
[..]
Je hebt hier één zin van gemaakt, maar het zijn er toch echt meerdereIets meer letten op de interpunctie dus ook
![]()
</einde taalpurist modus>
Tja en qua inhoud. Dat stukje over de fotograaf is natuurlijk mijn stokpaardje en ik ben het er dus ook niet helemaal mee eens. Maar goed, dat zal ik voor me houden verder
Ja graag, heel graag zelfsquote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag wel meer taal- en grammaticafouten op de sitemaar vond het zo lullig om te zeggen
maar als ik 'm een keer door mag/moet lopen doe ik het graag hoor
als ik jou was zou ik eerder zorgen dat de site in IE goed staat. De meeste mensen gebruiken nu eenmaal IE (god knows why, maar toch) en "gewoon even FF downloaden klinkt voor jou en mij wel heel logisch, maar ik ken hordes mensen die dat niet kunnen zonder hulpquote:Op donderdag 2 april 2009 17:32 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Jep in IE6 in een probleem, de png ( afbeeldingen ) lopen te fucken met ie6, gewoon ff friefox downloaden, staat trouwens ook rechts, bij bugs
vriendlief wil in Nijmegen trouwenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef teamlead het volgende:
waarom danJe kunt toch trouwen waar je wilt?
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef zoeperzazke het volgende:
M'n schoonvader was weer wakker aan het worden maar vandaag hebben ze hem wegens onverklaarbare aanhoudende koorts terug in slaap gebracht. 4 weken nu al.... we hebben de datum vandaag officieel verzet naar 18 september ipv 15 mei. De huwelijksreis is niet te verzetten, dus dat is wel krom, dat doen we dan maar vooraf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |