abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67627253
Tijdens de paasbrunch die we gepland hebben staan gaan we definitief beslissen of het doorgaat of niet, ons huwelijk.... ik vind het wel heel moeilijk, vandaag belde de trouwambtenaar al op om een afspraak te maken.... voor een bruiloft die misschien niet doorgaat *zucht*. Het is misschien niet 'netjes', maar ik ben best jaloers op degenen hier die zo onbezorgd hun dag kunnen plannen en er met een gerust hart naartoe kunnen leven..... maar aan de andere kant wil ik het gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben, dat het gewoon gebeurd is en ik me daar nooit meer zorgen over hoef te maken....
I had a signature once. It was awful.
pi_67636188
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Tijdens de paasbrunch die we gepland hebben staan gaan we definitief beslissen of het doorgaat of niet, ons huwelijk.... ik vind het wel heel moeilijk, vandaag belde de trouwambtenaar al op om een afspraak te maken.... voor een bruiloft die misschien niet doorgaat *zucht*. Het is misschien niet 'netjes', maar ik ben best jaloers op degenen hier die zo onbezorgd hun dag kunnen plannen en er met een gerust hart naartoe kunnen leven..... maar aan de andere kant wil ik het gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben, dat het gewoon gebeurd is en ik me daar nooit meer zorgen over hoef te maken....
Ik kan het me best voorstellen hoor dat je er zo over denkt. Ik duim voor je dat alles goed komt en dat je er hoe dan ook een superdag van kan gaan maken zonder steeds zorgen te hoeven hebben.
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 2 april 2009 @ 11:04:52 #253
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67639520
quote:
In ieder geval heel veel sterkte hoor.. en mocht het een troost voor je zijn... je bent niet de enige die zo'n situatie als jou door moet maken of om andere redenen. Koppie op!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 2 april 2009 @ 11:37:24 #254
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67640511
quote:
ik kan me goed voorstellen dat je soms jaloers bent hoor.. het is ook niet niks waar jullie mee te maken hebben

Ik hoop dat het allemaal goed komt en jullie toch gewoon een geweldige dag hebben
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67640585
ik heb 't wrsch gemist, maar waarom zou 't niet doorgaan?

en grrrr..

mn ouders hebben gemailed gisteren, ze staan er op dat ze de helft van de bruiloft betalen

ja, heel lief, maar mn moeder had de jurk al voor haar rekening genomen en nu wil ik gewoon niet dat ze dat ook nog doen, maar ondanks dat ik al netjes nee heb gezegd, ook namens Mr. MoBlo, willen ze er gewoon niet aan
Ja doei.
  donderdag 2 april 2009 @ 11:53:25 #256
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67640961
stuur ze anders ff door naar mij
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_67641210
haha

nou ja, weet je, als ze nou schatrijk waren ofzo, dan was 't wat anders maar da's dus niet het geval
Ja doei.
  donderdag 2 april 2009 @ 12:06:02 #258
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67641324
hm, dan ga je je dus schuldig voelen omdat zij zonodig willen betalen... dat lijkt me wel krom ja
pi_67641495
als ze schatrijk waren hadden ze het van mij helemaal mogen betalen

Ja doei.
pi_67641634
Als ze per se willen meebetalen, kan je dan niet een bepaald bedrag afspreken, zijn zij ook blij, en hoef jij je niet schuldig te voelen...

Mijn mams heeft het ook echt niet breed, en die heeft ook mijn jurk betaald, dat was (voor haar) al heel veel geld, maar ze is er nog steeds zo blij mee, en ik natuurlijk ook omdat ik het gewoon zo ontzettend lief vind van haar.....

Als ze het echt niet hebben, dan bieden ze het toch ook niet aan denk ik...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67645434
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:47 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Trouwen

trouwens, ik weet niet of het helemaal mag, sorry modjes, maar ik wil ff mijn nieuwe een beetje spammen, www.littlebigwedding.com ,een klein project waarmee ik mensen wil laten zien dat trouwen niet alleen leuk is maar ook goedkoop kan zijn.
Ziet er al goed uit! En leuk initiatief, want ik denk dat er in deze tijden wel behoefte is aan besparingstips
Wel zien de pagina's er bij mij een beetje verongelukt uit, ik denk dat dat komt doordat ik op mijn werk nog met IE6 surf
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 2 april 2009 @ 14:58:55 #262
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67646260
Leuk idee die site! Ik zou wel iets uitgebreider zijn hier en daar en de teksten even doorlopen Het is bijvoorbeeld hoogseizoen, niet hoofdseizoen, margarita's ipv magerita’s en 'hetzelfde geldt' i.p.v. 'hetzelfde geld'.

Ook bijvoorbeeld je tekstje over fotografen loopt niet echt lekker.
quote:
Een fotograaf is in de regel behoorlijk duur, je mag rustig rekenen op ¤ 1000 tot ¤ 1500 voor een fotograaf, is het misschien een idee om eens in je vriendenkring te kijken, of iemand in de familie te vragen, je zou natuurlijk ook eens naar iemand kunnen gaan die studeert voor fotograaf, vergeet niet, dat foto's een blijvende gedachte zijn aan jullie dag!
Je hebt hier één zin van gemaakt, maar het zijn er toch echt meerdere Iets meer letten op de interpunctie dus ook

</einde taalpurist modus>

Tja en qua inhoud. Dat stukje over de fotograaf is natuurlijk mijn stokpaardje en ik ben het er dus ook niet helemaal mee eens. Maar goed, dat zal ik voor me houden verder
  donderdag 2 april 2009 @ 15:01:38 #263
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67646323
wat is een redelijke prijs voor een reportage? Bij het voorlopige budget zijn we uitgegaan van een bedrag tussen 1000 en 1500... da's toch niet te laag mag ik hopen?
pi_67646355
ik zag wel meer taal- en grammaticafouten op de site maar vond het zo lullig om te zeggen

maar als ik 'm een keer door mag/moet lopen doe ik het graag hoor
Ja doei.
pi_67646364
Chell, wat vraag jij? want ik wil dus eigenlijk jou vragen voor onze foto's
Ja doei.
  donderdag 2 april 2009 @ 15:05:25 #266
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67646422
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Chell, wat vraag jij? want ik wil dus eigenlijk jou vragen voor onze foto's
heb je haar ondertitel gezien?
pi_67646452
ah, de laatste keer da tik daar keek (toen hij ook nieuw was) stond er nog geen prijslijst
Ja doei.
pi_67646489
M'n schoonvader was weer wakker aan het worden maar vandaag hebben ze hem wegens onverklaarbare aanhoudende koorts terug in slaap gebracht. 4 weken nu al.... we hebben de datum vandaag officieel verzet naar 18 september ipv 15 mei. De huwelijksreis is niet te verzetten, dus dat is wel krom, dat doen we dan maar vooraf....
pi_67646617
ik heb even teruggelezen wat naar zoeperzazke

mijn schoonzus heeft haar bruiloft ook verzet, omdat mijn schoonmoeder bestralingen en chemo's moet ondergaan omdat haar borst onlangs is afgezet ivm borstkanker.. dus wachten ze tot na de behandelingen.. een nieuwe datum hebben ze nog niet..

Ja doei.
  donderdag 2 april 2009 @ 15:14:13 #270
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_67646673
quote:
Op donderdag 2 april 2009 @ 15:01 schreef teamlead het volgende:
wat is een redelijke prijs voor een reportage? Bij het voorlopige budget zijn we uitgegaan van een bedrag tussen 1000 en 1500... da's toch niet te laag mag ik hopen?
Lijkt mij niet hoor Kan je een hele mooie reportage voor krijgen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_67646837
@ Zoeperzake,

Balen zeg! "jammer"ook van de Huwelijksreis! Maar naar de huwelijksreis nog een mooie dag voor de boeg!

Hier een zelfde situatie, mn ma heeft kanker gehad. Is nu 1 jaar "schoon", maar vorige week hebben ze toch weer wat ontdekt. Over 2 weken operatie en weten we meer of het wel of geen kanker is. Dus spannende tijden zo 2,5 maand voor de bruiloft.
  donderdag 2 april 2009 @ 15:29:26 #272
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67647150
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef zoeperzazke het volgende:
M'n schoonvader was weer wakker aan het worden maar vandaag hebben ze hem wegens onverklaarbare aanhoudende koorts terug in slaap gebracht. 4 weken nu al.... we hebben de datum vandaag officieel verzet naar 18 september ipv 15 mei. De huwelijksreis is niet te verzetten, dus dat is wel krom, dat doen we dan maar vooraf....
wat een tegenvaller zeg
pi_67647557
Dankjewel voor alle lieve woorden! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik heel opgelucht ben dat de knoop is doorgehakt. 4 maanden extra is toch een lange tijd waarin het zeker moet lukken om mijn schoonvader weer voldoende hersteld te hebben en hij er weer bij kan zijn. Ik ben blij dat we nu gewoon meer zekerheid hebben over de datum en niet zo twijfelend naar een deadline toeleven, als het ware..... Tevens heel blij dat het gemeentehuis op 18 september op dezelfde tijd een plekje heeft, we gaan er gewoon een mooie dag van maken! Hopelijk is het nog steeds mooi weer!
  donderdag 2 april 2009 @ 15:45:37 #274
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67647734
tja. .je bent nu in ieder geval wel van die onzekerheid af
  donderdag 2 april 2009 @ 15:47:19 #275
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67647796
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef zoeperzazke het volgende:
M'n schoonvader was weer wakker aan het worden maar vandaag hebben ze hem wegens onverklaarbare aanhoudende koorts terug in slaap gebracht. 4 weken nu al....
Ai, heel veel sterkte hoor
quote:
we hebben de datum vandaag officieel verzet naar 18 september ipv 15 mei. De huwelijksreis is niet te verzetten, dus dat is wel krom, dat doen we dan maar vooraf....
Heb je een annuleringsverzekering? Dat moet in mijn ogen een geldige reden zijn om de reis te verzetten/annuleren. anders even je rechtsbijstand bellen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')