Ik kan het me best voorstellen hoor dat je er zo over denkt. Ik duim voor je dat alles goed komt en dat je er hoe dan ook een superdag van kan gaan maken zonder steeds zorgen te hoeven hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Tijdens de paasbrunch die we gepland hebben staan gaan we definitief beslissen of het doorgaat of niet, ons huwelijk.... ik vind het wel heel moeilijk, vandaag belde de trouwambtenaar al op om een afspraak te maken.... voor een bruiloft die misschien niet doorgaat *zucht*. Het is misschien niet 'netjes', maar ik ben best jaloers op degenen hier die zo onbezorgd hun dag kunnen plannen en er met een gerust hart naartoe kunnen leven..... maar aan de andere kant wil ik het gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben, dat het gewoon gebeurd is en ik me daar nooit meer zorgen over hoef te maken....
In ieder geval heel veel sterkte hoor.. en mocht het een troost voor je zijn... je bent niet de enige die zo'n situatie als jou door moet maken of om andere redenen. Koppie op!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Tijdens de paasbrunch die we gepland hebben staan gaan we definitief beslissen of het doorgaat of niet, ons huwelijk.... ik vind het wel heel moeilijk, vandaag belde de trouwambtenaar al op om een afspraak te maken.... voor een bruiloft die misschien niet doorgaat *zucht*. Het is misschien niet 'netjes', maar ik ben best jaloers op degenen hier die zo onbezorgd hun dag kunnen plannen en er met een gerust hart naartoe kunnen leven..... maar aan de andere kant wil ik het gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben, dat het gewoon gebeurd is en ik me daar nooit meer zorgen over hoef te maken....
ik kan me goed voorstellen dat je soms jaloers bent hoor.. het is ook niet niks waar jullie mee te maken hebbenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Ziet er al goed uit! En leuk initiatief, want ik denk dat er in deze tijden wel behoefte is aan besparingstipsquote:Op woensdag 1 april 2009 20:47 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Trouwen![]()
trouwens, ik weet niet of het helemaal mag, sorry modjes, maar ik wil ff mijn nieuwe een beetje spammen, www.littlebigwedding.com ,een klein project waarmee ik mensen wil laten zien dat trouwen niet alleen leuk is maar ook goedkoop kan zijn.
Je hebt hier één zin van gemaakt, maar het zijn er toch echt meerderequote:Een fotograaf is in de regel behoorlijk duur, je mag rustig rekenen op ¤ 1000 tot ¤ 1500 voor een fotograaf, is het misschien een idee om eens in je vriendenkring te kijken, of iemand in de familie te vragen, je zou natuurlijk ook eens naar iemand kunnen gaan die studeert voor fotograaf, vergeet niet, dat foto's een blijvende gedachte zijn aan jullie dag!
heb je haar ondertitel gezien?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Chell, wat vraag jij?want ik wil dus eigenlijk jou vragen voor onze foto's
![]()
Lijkt mij niet hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 @ 15:01 schreef teamlead het volgende:
wat is een redelijke prijs voor een reportage? Bij het voorlopige budget zijn we uitgegaan van een bedrag tussen 1000 en 1500... da's toch niet te laag mag ik hopen?
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef zoeperzazke het volgende:
M'n schoonvader was weer wakker aan het worden maar vandaag hebben ze hem wegens onverklaarbare aanhoudende koorts terug in slaap gebracht. 4 weken nu al.... we hebben de datum vandaag officieel verzet naar 18 september ipv 15 mei. De huwelijksreis is niet te verzetten, dus dat is wel krom, dat doen we dan maar vooraf....
Ai, heel veel sterkte hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef zoeperzazke het volgende:
M'n schoonvader was weer wakker aan het worden maar vandaag hebben ze hem wegens onverklaarbare aanhoudende koorts terug in slaap gebracht. 4 weken nu al....
Heb je een annuleringsverzekering? Dat moet in mijn ogen een geldige reden zijn om de reis te verzetten/annuleren. anders even je rechtsbijstand bellenquote:we hebben de datum vandaag officieel verzet naar 18 september ipv 15 mei. De huwelijksreis is niet te verzetten, dus dat is wel krom, dat doen we dan maar vooraf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |