abonnement Unibet Coolblue
pi_65929322
Beste FOKers!

Ik heb een klein onaangenaam probleempje met m'n zaakje. Ik zit hier al een tijdje mee, en ik wil jullie om hulp vragen. Het probleem is namelijk dat m'n toompje veels te kort is. Da's erg vervelend bij een erectie, aangezien ik m'n voorhuid dan niet helemaal over m'n eikel kan schuiven. Nu heb ik daar een aantal vraagjes over:

Ik ben nu 17, moet ik me er nu al zorgen om maken? Want ik heb al 'kansen' voor seks gehad, maar die heb ik niet gepakt omdat ik ik me hierdoor onzeker voel. Toch maar ff naar de huisarts?

Ik heb gehoord dat je je kan laten besnijden. Dit lijkt me echt verschrikkelijk, dus ik vraag me af of meerdere mensen dit probleem hebben/hebben gehad. Maarja, liever besnijden dan dat ie dan tijdens seks scheurt, dat lijkt me nog erger.

En zal ik 't er met m'n ouders over hebben, want zoals jullie vast wel snappen is t tamelijk gênant om t hier met je ouders over te hebben. Ik hoop dan iig niet dat ze er flauwe grapjes over maken ofzo.

Naja, ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, want ik zit er natuurlijk wel mee.

  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:55:51 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_65929397
Gewoon met je ouders over praten, als ze hier lacherig over doen zijn ze sociaal incapabel, en daarna door naar de huisarts.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_65930094
Fappen werkt niet.

Maarreuh, toompje dat dingetje aan de..euhh..achterkant? van je eikel. Zo'n vliesje is t. Google t maar als je zo nieuwsgierig bent.

Maarreuh, jua, ik ga binnenkort maar ff met mn pa, of ma praten. Ik denk m'n ma, aangezien zij me t meest raad geeft en zo. Maar aan de andere kant heeft mn pa een zaakje, en kan die misschien daar beter over praten? Naja, uiteindelijk komen ze t toch allebei te weten, dus who cares.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:14:00 #4
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_65930190
Pics or...

ehm nevermind ook.

Waarom zou die scheuren tijdens de sex Nooit gemasturbeerd?
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:14:14 #5
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_65930206
ach t scheurt vanzelf wel een keer wat een hoop paniek en bloed veroorzaakt...

dan ga je naar de dokter en die zegt niets aan de hand gaat wel weer over!

en inderdaad na t scheuren heb je er geen last meer van
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_65930222
Op naar de huisarts!
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 22:17:28 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_65930328
Ik ben op mijn 17de naar de arts gegaan. Kleine ingreep en niks meer aan de hand

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65930385
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ach t scheurt vanzelf wel een keer wat een hoop paniek en bloed veroorzaakt...

dan ga je naar de dokter en die zegt niets aan de hand gaat wel weer over!

en inderdaad na t scheuren heb je er geen last meer van
Dus jij hebt t ook gehad? Doet t niet fakking veel pijn? Dat scheuren?

En natuurlijk heb ik wel gemasterd, maar ik ben gewoon niet zo wild. Ik bedoel natuurlijk t echte werk.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 22:30:15 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_65930934
Wat ik zei ga naar de huisarts.

Zeg wat er aan de hand is en het masturberen wordt later ook veel lekkerder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65944406
Een vriend vertelde ook dat hij er last van had. Ben geen man dus kon me er niet zoveel bij voorstellen maar hij is een paar jaar terug naar de huisarts gegaan en heeft het laten insnijden. Om met zijn woorden te spreken 'geen centje pijn, had ik veel eerder moeten doen'
Jusqu'ici tout va bien...
pi_65944541
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben op mijn 17de naar de arts gegaan. Kleine ingreep en niks meer aan de hand

ja ik ook, daarna is het een stuk beter geworden
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:34:04 #12
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_65947056
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef DudeDudeDude het volgende:

[..]

Dus jij hebt t ook gehad? Doet t niet fakking veel pijn? Dat scheuren?

En natuurlijk heb ik wel gemasterd, maar ik ben gewoon niet zo wild. Ik bedoel natuurlijk t echte werk.
Scheuren voelde ik niet eens.. alleen toen ik "em eruit trok" spoot t bloed in t rond

leek wel friday the 13th, das niet zo tof alleen... ook niet voor je meissie zeg maar ...

maar ik voelde er niets van.. an als je stijve over is stop t bloeden ook wel rap

toen dag later naar de dokter en die zei dat t mooi afgescheurd was en dat t wel goed kwam..

dat komt t ook... maar als ik t preventief hag geweten had ik t laten doen zeg maar...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_65963256
Ik hoor t al. Ik ga binnenkort maar ff afspraak maken met de dokter. Bedankt voor de advies in ieder geval!
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:25:06 #14
242681 mosterdman
mosterd na de maaltijd
pi_65964182
besnijden.....aanrader!
wie heeft er zin?
pi_66112894
ik ben ook besneden en pas op latere leeftijd (25) .

Zelfde probleem! Heb ouderwetse ouders, maar goed alles beter dan bloedspuitende taferelen dus verteld.

Ze waren alleen nodig voor het ritje terug naar huis ( geloof me, da's niet gers! auw.. ) en het ziekenhuis moest hun telefoonnummer weten, om eventueel te kunnen bellen. Wilde het aanvankelijk allemaal zelf regelen.

Ik heb veel gehad aan de verhalen op http://www.besnijdenisinfo.nl

hebben mij over de streep geholpen.

Het leukste van de hele besnijdenis was, de paar uur na de 'operatie' ....de een na de andere zuster kwam kijken onder de dekens of 'ie' goed ingepakt was en er geen doorbloeden was.
pi_66139365
Geloof me, maak een afspraak met je huisarts.
Het is echt niet kewl als je toompje scheurt, er staat een enorme druk op en inderdaad, er komen dan letterlijk stralen bloed onder druk uit het gescheurde stukje, ook niet leuk voor je partner.....
pi_66146593
Ja zal ik doen, maar ik wil niet besneden worden. Volgens mij kan je dan je pikhuid echt over je gezicht trekken.

Ik denk dat ik binnenkort ff een afspraak ga maken. Maar moet t eigenlijk met toestemming van je ouders? Want als t niet moet, dan hoeven ze t ook niet te weten.

Oh man, t lijkt me echt verschrikkelijk als ie zou scheuren als ik die verhalen zo lees.
pi_66146819
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef mosterdman het volgende:
besnijden.....aanrader!
Redacted
  dinsdag 17 februari 2009 @ 03:41:57 #19
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66147083
Al die Fok!kers die allemaal zeggen dat het geen pijn doet, om vervolgens die arme jongen zo'n pijnlijke ingreep te laten doen...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2009 @ 17:46:09 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_66167179
Toen ik net was besneden lag ik op de kamer en werd geholpen door een bloedmooie verpleegster.

Ik dacht alleen maar :

'Geen stijve krijgen, geen stijve krijgen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66167257
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef tong80 het volgende:
Toen ik net was besneden lag ik op de kamer en werd geholpen door een bloedmooie verpleegster.

Ik dacht alleen maar :

'Geen stijve krijgen, geen stijve krijgen.'


waarom niet?
Redacted
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2009 @ 17:54:23 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_66167404
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:49 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

waarom niet?
Dan waren de hechtingen eruit gesprongen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66173162
Maar ik snap nog steeds niet helemaal wat voor ingreep het dan wordt als je zegmaar alleen je toompje goed wil laten functioneren? Besnijden is niet nodig, maar wat gebeurt er dan wel?

En ook wil ik nog ff weten of je toestemming van je ouders moet hebben voor zon ingreep.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2009 @ 20:51:06 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_66173711
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef DudeDudeDude het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet helemaal wat voor ingreep het dan wordt als je zegmaar alleen je toompje goed wil laten functioneren? Besnijden is niet nodig, maar wat gebeurt er dan wel?

En ook wil ik nog ff weten of je toestemming van je ouders moet hebben voor zon ingreep.
Toestemming is denk ik niet nodig.

Bij mij hebben ze het toompje doorgesneden. Zoadt de eikel bloot kan worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66174365
En daarvoor zijn hechtingen nodig? Een Timon en Pumba plijster lijkt me genoeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')