Ik word tenminste opgevoed op die manier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey, het persoonlijk slaafje van tong en SCH
Hey, het modje wat maar geen afstand kan doen van zijn ex-baan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey, het persoonlijk slaafje van tong en SCH
Hey, die dikke homo die altijd post alsof hij een komkommer in zn aars heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, het modje wat maar geen afstand kan doen van zijn ex-baan.
Schieten je ouders dan te kort dat SCH en tong meehelpen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik word tenminste opgevoed op die manier.
Je hebt al 3 minuten niet in FB gepost sjimz. Iets mis met je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schieten je ouders dan te kort dat SCH en tong meehelpen?
Het is jammer voor je dat je van na de oorlog bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hey, die dikke homo die altijd post alsof hij een komkommer in zn aars heeft.
Nee hoor, speciaal voor jou dit linkje gepost zodat je me weer zielig kan noemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt al 3 minuten niet in FB gepost sjimz. Iets mis met je?
Ik doelde er meer op dat jij niet zo heel veel van manieren af weetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schieten je ouders dan te kort dat SCH en tong meehelpen?
Ik vind je niet zielig, je kan er niks aan doen door je afwijkingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, speciaal voor jou dit linkje gepost zodat je me weer zielig kan noemen.
Ja, ik verwijt het mijn ouders nog steedsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is jammer voor je dat je van na de oorlog bent.
Ja, hij heeft net twee lepels kaviaar achterover getikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat jij niet zo heel veel van manieren af weet![]()
Iemand nog nieuw nieuws over Hiddink?
Welke afwijking?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind je niet zielig, je kan er niks aan doen door je afwijking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |