quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oh jij wilde het nieuwe topic openen
Heb je mijn boek al gelezen?quote:
jij ging nog op zoek naar de H bij Vlarp ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
ja sorry weet je hoelang geleden het is dat ik een toppic ben gestart?
en dat vind jij mijn berichtgevingen suggestief!?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga zometeen met een baby uit eten.
Ze worden ook steeds jonger he
ja, vond ik ook erg stom. Gelukkig heb ik daarvan het meeste gemist. Maar gelukkig kwam alles weer voorbij. Beep, Buttons. heerlijk! Stond mee te gillen/zingenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:45 schreef MisterO het volgende:
Lady Gaga was zó vet, maar PCD net zo goed hoor![]()
Alleen viel ik bijna flauw van al het gegil en gespring, gelukkig was iemand zo lief om drinken voor me te halen. Maar ik heb me echt zo vermaaktMike Hunt was nergens te bekennen
![]()
Het enige stomme moment van het concert was toen iedere pussycat doll zn eigen solo nummer ging playbackendat sloeg echt nergens op.
En mike, er waren echt best veel homo's.. zag ik in ieder geval wel..en de treincoupe terug naar Assen zat ook vol met bijna alleen maar homo's
Moet dat er niet afgehaald worden? u know met kans op instorten?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
Af en toe dondert er sneeuw van het dak en ik schrik me elke keer de pleuris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |