quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:38 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Ja heel rustig, arme ziel.
Hij was heel snel weg, gelukkig maar voor hem.
Nu heeft hij geen pijn meer.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt de enige juiste beslissing genomen, maar dat wist je zelf natuurlijk al. Dit gegeven was echter voor mij destijds wel een troost.
Gaan jullie Tommie begraven/cremeren? Of hebben jullie hem aan de DA meegegeven?
Mijn katten zijn gelukkig nog jong en supergezond. Ik kan me de verwarring voorstellen hoor, maar het ging om Tommie van Krupelhintsjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef WRH het volgende:
scandalous, mooi beestje zeg!
Tonja,Krupelhintsje, sterkte, weet je al wat je na het cremeren gaat doen?
merkte zelf dat we dat al bedacht hadden, tot het moment dat onze poezel na de crematie met kerst weer thuiswas, toen bleken die bedachte dingen helemaal niet te kunnen.
Anton staat nu voorlopig nog steeds in de vensterbank, lekker warm op de kachel met de kaartjes erbij van de dierenarts en het crematorium.
Hehquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Civilian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al wel iets oudere foto's btw
We hebben inderdaad nog een kat, dat is een zoon van Tommie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zal wel stil zijn nu, maar je had nog een kat toch?
neem je er nu ook een andere bij?
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooie kat, en een warm interieur heb je daar
Hoe is het met het andere mannetje ondertussen.. Steeds zoekende naar papa of schijnt hij het niet erg te vinden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Krupelhintsje het volgende:
Tommie word individueel gecremeerd, en komt daarna weer bij ons thuis, waar hij hoort.
[..]
We hebben inderdaad nog een kat, dat is een zoon van Tommie.
En we hebben ook nog een hond, dus wat de stilte betreft valt het wel mee.
Voorlopig nemen we dan ook geen huisdieren er meer bij.
Dave (zoon van Tommie) is niet echt aan het zoeken, alleen kan wel merken dat hij er verdrietig op reageerd. We geven hem veel aandacht, en letten goed op hem. De hond snapt er niet veel van, maar die lag ook nooit samen met Tommie in een mandje, Dave wel. Was vanmorgen wel even heel zwaar toen ik uit bed stapte. Normaal loopt Tommie me heel de tijd voor de voeten, maar hij was er niet. En geen Tommie op de trap, toen ik thuis kwam uit me werk. Zijn vervelende momenten, wat nog even allemaal moet slijten. Het is nog geen 24 uur geleden, dus alles op zijn tijd. Vanmorgen om 11.30 is Tommie gecremeerd, hij komt per ambulance weer terug bij de dierenarts, en daarna weer bij ons thuis, waar hij hoort.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Hoe is het met het andere mannetje ondertussen.. Steeds zoekende naar papa of schijnt hij het niet erg te vinden?
Haha, dank jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef tonja het volgende:
Mooie kat, en een warm interieur heb je daar
Dave en Tommie zijn allebei rustig ja. Gistermiddag toen het net gebeurd was met Tommie, lag Dave te spelen met zijn muis. Dus ik denk dat hij al afscheid had genomen. Dierenarts zei ook al dat katten dat eigenlijk vrij snel doen, dus wie weet Dave ook wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Dave is zeker een heel rustige kat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |