nou jouw tt zegt genoeg hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:49 schreef Murmeli het volgende:
ik heb vandaag een abo op het nieuw aanmaken van het topic
Ik weet het niet, ik ben nooit verliefdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Civilian het volgende:
Ontkennen nog welIs juist leuk toch?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou jouw tt zegt genoeg he
Murmeli is verliehiefd murmeli is verliehiefd
dat ik eigenlijk dingen nooit plan lieverdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
deze is te cryptisch, wat bedoel je pumpkin?
speciaal nog es voor jou voor t geval je twijfeld:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben nooit verliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tada.... als een ware eend uit de hoedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ik ontken alles, kwaak heeft namelijk altijd de neiging om online te komen als ik dingen post die hij niet mag lezen
Wat wil ik niet?quote:
is het nou al teveel moeite om 3 posts terug te lezen?quote:
Prima! Beetje gaar van het werken, maar dat overleef ik welquote:
vals ding, jij leest gewoon mee en als ik dan een keer wat stoms zeg ga je zitten kwaken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tada.... als een ware eend uit de hoed
klinkt heerlijk! ik hoor het wel als we zijn uitgenodigd voor het strandfeestje in Rioquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga weer terug naar het strand, een aantal cocktails roepen mijn naam al de hele tijd. Ik zal er aan toe moeten geven.
En straks naar voetbal op het strand kijken met hetbuurmeisje
Fijne avond nog mensen
B!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga weer terug naar het strand, een aantal cocktails roepen mijn naam al de hele tijd. Ik zal er aan toe moeten geven.
Fijne avond nog mensen
Zn gangetje, nog steeds werkloos, maar still working on it.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima! Beetje gaar van het werken, maar dat overleef ik wel
Ga dalijk maar eens een poging doen om te koken!
En met jou dan?
Dat weet je bestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat wil ik niet?kan niet herinneren dat ik een mac aanbod heb afgeslagen
Dat is natuurlijk een verkapte ja hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vraag maar aan kwaak, ik weet nergens iets van
Doe dat!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zn gangetje, nog steeds werkloos, maar still working on it.
Ik ben vrijdag nog in het wonderschone Utreg, ik zal zwaaien!
Mijn scrol wieltje werkt niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is het nou al teveel moeite om 3 posts terug te lezen?
Fijne avond.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
Fijne avond nog mensen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een verkapte ja he
Ik snap het echt nietquote:
Wat voor training heb je dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik wil eigenlijk liever slapen dan naar een training
nee hoor, het is echt puur toeval.. ik was bezig met jas aan te trekken en dacht ff fok lezen voor ik naar buiten wandel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vals ding, jij leest gewoon mee en als ik dan een keer wat stoms zeg ga je zitten kwaken...
GRRRR
Dat heb ik gister ook al 5 keer gezegd R, dat werkt nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Ripley het volgende:
Hup, kwaak en murmeli - draai er eens niet zo omheen. Jullie vinden elkaar dus leuk en gaan meer daten enzo
Idd!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Ripley het volgende:
Hup, kwaak en murmeli - draai er eens niet zo omheen. Jullie vinden elkaar dus leuk en gaan meer daten enzo
Haha je kan het proberenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:59 schreef kwaakvaak het volgende:
Je leeft op een soort eilandje en kunt over niets anders praten. De ander is alles, verder is er niets.
Sorry... ik moet wel, denk niet dat mijn klanten er in trappen als ik advies voor een nieuwe website, 5 keer murmuli zeg
Nu heb ik em door. Is die civic je circuit auto of daily?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook al 5 keer gezegd R, dat werkt niet
we draaien nergens omheen, hebben alleen geen tijd om af te spreken, hahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Ripley het volgende:
Zeepjes trainingquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Nu heb ik em door. Is die civic je circuit auto of daily?
Ik moest aan zeepjes rapen denken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeepjes trainingover werkzame stoffen enzo
werk als bijbaantje in een zeepwinkel
Murmeli -> Murmeltier -> Cavia of zoiets?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha je kan het proberen
als er eentje fins spreekt zal ie zich afvragen of je van knaagdieren houdt denk ik
Lul niet, dan maak je tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we draaien nergens omheen, hebben alleen geen tijd om af te spreken, hahaha
Ja, wil je nou van bil of niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we draaien nergens omheen, hebben alleen geen tijd om af te spreken, hahaha
Ok, ik dacht iets heftig journalistieks of zoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeepjes trainingover werkzame stoffen enzo
werk als bijbaantje in een zeepwinkel
Gezellig, zal ik terug zwaaienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zn gangetje, nog steeds werkloos, maar still working on it.
Ik ben vrijdag nog in het wonderschone Utreg, ik zal zwaaien!
Dirty mind?quote:
Wonderschoon? Utrecht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gezellig, zal ik terug zwaaien
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Wonderschoon? Utrecht!!!!!!!!!!!
Utrecht![]()
![]()
Dus als iemand een hevig zwaaiend meisje ziet lopen daar, dan ben ik het!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gezellig, zal ik terug zwaaien
Persoonlijk heb ik ook weinig met Utrecht, maar er zijn ook zat mensen die niks metquote:
Nope helaas nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, ik dacht iets heftig journalistieks of zo
Ben gister nog even bij Stef wezen kijken (van Stef's...) Hij is weer papa geworden
bijna, marmotquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Murmeli -> Murmeltier -> Cavia of zoiets?
Wel tof dat wij die aardige bui van je nog eens mee mogen maken! thnx!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus als iemand een hevig zwaaiend meisje ziet lopen daar, dan ben ik het!
[..]
Persoonlijk heb ik ook weinig met Utrecht, maar er zijn ook zat mensen die niks metApeldoorn
hebben.
En ik was in een aardige bui.
Eyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Persoonlijk heb ik ook weinig met Utrecht, maar er zijn ook zat mensen die niks metApeldoorn
hebben.
Dat vraag ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik ben niet van het meteen neuken
of duitsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha je kan het proberen
als er eentje fins spreekt zal ie zich afvragen of je van knaagdieren houdt denk ik
Jij bent van het zacht en teder de liefde bedrijvenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik ben niet van het meteen neuken
Heel goedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
hebben.
ehhh nee dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of duits![]()
* kwaakvaak] spaart [url=http://www.amazon.de/t%C3%A4glich-gr%C3%BC%C3%9Ft-das-Murmeltier-Blu-ray/dp/B001KO73JQ]films[/url weten jullie nog
Ik ben soms best aardig hoor. Echt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wel tof dat wij die aardige bui van je nog eens mee mogen maken! thnx!
Hey you. Hoest?quote:
ben niet verslaafd aan het film kijken, ik kan best 2 dagen zonderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh nee dat weet ik niet.
jij bent toch niet verslaafd aan films kijken he?ik doe niet mee hoor. nou ja wel als ze leuk zijn
uhhh ik had hier een hele uitleg ingetypt maar dan is de spanning er meteen af hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent van het zacht en teder de liefde bedrijven
Apeldoorn is een stad die bijna alleen de inwoners leuk vinden. Redelijk grote stad met veel groen, want Veluwe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Heel goed
Ik heb geen idee van Apeldoorn. Wat is daar mooi dan?
Utrecht is gewoon een permanente puinhoop. Ongeregeld wegennet ook.
Dat is zoooo 2008.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent van het zacht en teder de liefde bedrijven
Veluwe is ok. Ik vind een stad allang best zolang het maar een beetje bereikbaar is allemaal en als het niet zo''n vervallen boel is. In Utrecht staan veel gebouwen die bijna van ellende uit elkaar vallen. Uitgaansleven is me ook te "students".quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Apeldoorn is een stad die bijna alleen de inwoners leuk vinden. Redelijk grote stad met veel groen, want Veluwe.
goed bezig kwaakie. tot zo weer op fok?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:14 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga maar eens op huis aan.. Onderweg nog ff een roze elmex borstel ophalen..
Heb mijn fiets sleutel gevonden dus ik ga zo waar fietsen.. Hoe stoer is dat dan
gelukkig maar, dan kunnen wij in die 2 dagen iets leuks gaan doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ben niet verslaafd aan het film kijken, ik kan best 2 dagen zonder
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope helaas niet
was je in de vingerhoed? Ik hoorde het al ja, kwam laatst een vaste stamgast tegen in de bus
nee als kado krijgt hij dat ik hem negeer, net als de afgelopen 3 maandenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooeee, heb je hem al een schop onder zn hol verkocht gegeven, hij is immers jarig?!
Je geeft hem nu aandachtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee als kado krijgt hij dat ik hem negeer, net als de afgelopen 3 maanden
ja in feite wel. nou eigenlijk ben ik gewoon trots op mezelf dat ik me pas vanmiddag om 4 uur realiseerde dat hij vandaag jarig is. ben ik er toch al eenkleinbeetje overheenquote:
Ahh, wat is er op de uni?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
Zoooo wat een ik heb het ff helemaal gehadklote weer, drukte, gezeik met uni bah
wassup box?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
Zoooo wat een ik heb het ff helemaal gehadklote weer, drukte, gezeik met uni bah
Zo'n klote vak heb ik het werkstuk niet van gehaald, opzich geen ramp maar het zijn van zulke enorme eikels die het vak geven. En tis nu gewoon ff de druppel die het laat overstromen zeg maarquote:
* Murmeli geeft boksbal om even flink tegenaan te meppenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo'n klote vak heb ik het werkstuk niet van gehaald, opzich geen ramp maar het zijn van zulke enorme eikels die het vak geven. En tis nu gewoon ff de druppel die het laat overstromen zeg maar![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je er nog een?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli geeft boksbal om even flink tegenaan te meppen
KUT ik had mn vriendinnen af moeten zeggen en bij jou moeten komen etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef kwaakvaak het volgende:
zo dan... een waar feestmaal waar herman den blijker nog jaloers op zou worden staat hier voor mij op tafel. We beginnen met een verse eikenbladsalade, aangevuld met pepertjes en paprika op olijfolie, daarover heen wat mosterdhoning dressing. Gegrilde shnitzel en aardappeltjes als randversiering erbij HEERLIJK... Eet smakelijk mijn single vrienden en vriendinnetjes
Hoe weet jij wat ik ga eten?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef kwaakvaak het volgende:
zo dan... een waar feestmaal waar herman den blijker nog jaloers op zou worden staat hier voor mij op tafel. We beginnen met een verse eikenbladsalade, aangevuld met pepertjes en paprika op olijfolie, daarover heen wat mosterdhoning dressing. Gegrilde shnitzel en aardappeltjes als randversiering erbij HEERLIJK... Eet smakelijk mijn single vrienden en vriendinnetjes
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
Heh zo pff bah zeg waarom zijn het altijd de niet bij thema horende master vakken die problemen geven![]()
Maar goed iemand nog single af ?
zeg niet dat ik het je niet aangeboden heb hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
KUT ik had mn vriendinnen af moeten zeggen en bij jou moeten komen eten
ahgut nouquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
Heh zo pff bah zeg waarom zijn het altijd de niet bij thema horende master vakken die problemen geven![]()
Maar goed iemand nog single af ?
je vroeg alleen wat en waar we gingen etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zeg niet dat ik het je niet aangeboden heb he
als de kat van huis isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
Zo weer even weg, gedraag je je Duimpje![]()
Das toch redelijk open dan... Als jij had gezegd dat je pastasaus van 1 dag oud ging opwarmen, met wat roze had ik het ook goed gevonden hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je vroeg alleen wat en waar we gingen eten
katie heeft mooie ogen!quote:
huh? roze?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das toch redelijk open dan... Als jij had gezegd dat je pastasaus van 1 dag oud ging opwarmen, met wat roze had ik het ook goed gevonden hoor
Sjonge nogsteeds niet nee, gaat kwaak ook mee naar Cue ?quote:
iek schrijf slegt nederlansie..quote:
we gaan staaaaaaaaaaapelenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sjonge nogsteeds niet nee, gaat kwaak ook mee naar Cue ?
nee ik geloof dat ie niet is uitgenodigd en ik weet ook niet offie kanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sjonge nogsteeds niet nee, gaat kwaak ook mee naar Cue ?
maar wat bedoelde je dan, ik nie snap niequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
iek schrijf slegt nederlansie..
quote:
yep weggooien en vergetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Kregen jullie ook een PM van Betty met dat verhaal?
gaat mijn plannetje :Squote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat, limburgse schone, zou jij wel willen he!... Er wordt niet gestapeld...
Kan je weer rellen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yep weggooien en vergeten
of je moet enig idee hebben waar t over ging dan mag je me inlichten
murmeli mi ljubav, ik bedoelde rose, je weet wel, gegist druivensap uit Frankrijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar wat bedoelde je dan, ik nie snap nie
nee... ik voel me buiten gesloten... niemand stuurt mij verhalen, behalve de ECI.. Maar dan krijg ik later ook een rekening voor het verhaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef Tegan het volgende:
Wat je van ver haalt is lekker Duim...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ik in godsnaam verliefd ben geworden op iemand die niet om de hoek woont?
pure zelfkwelling
hoezo dat?quote:
ik dacht dat jij wel van de zelf pijniging was duimpje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ik in godsnaam verliefd ben geworden op iemand die niet om de hoek woont?
pure zelfkwelling
ach afstand maakt niet uit. ook als je naast zn huis werkt zie je hem nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
pure zelfkwelling
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik geloof dat ie niet is uitgenodigd en ik weet ook niet offie kan
ben jij er?
waarom woon jij zo ver weg van hem?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
pure zelfkwelling
Ja, iedereen op Fok! geloof ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef Tegan het volgende:
okok waarom wonen we niet bij elkaar om de hoekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom woon jij zo ver weg van hem?
ik nietquote:
Ik heb ook geen PM van betsy gekregen. Niet dat ik het mis of zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee... ik voel me buiten gesloten... niemand stuurt mij verhalen, behalve de ECI.. Maar dan krijg ik later ook een rekening voor het verhaal
Mij naar 3 in totaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn PM was maar naar 4 anderen gestuurd, die ik allemaal niet ken.
geef je nu toe dat mr box je toyboy is of is dat mijn wishful thinking?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
okok waarom wonen we niet bij elkaar om de hoek
ach zucht
ik hoop het.... voel me nu toch beetje buitengesloten zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:46 schreef dawg het volgende:
Maar hey, misschien krijgen jullie er nog eentje.
hoezo wishful thinking?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geef je nu toe dat mr box je toyboy is of is dat mijn wishful thinking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een heel lang oninteressant verhaal wat ik niet eens gelezen heb.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik hoop het.... voel me nu toch beetje buitengesloten zo.
had het maar gezegd, had ik hem naar je doorgestuurdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik hoop het.... voel me nu toch beetje buitengesloten zo.
ahzo hahahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ik hoop dat ik weet wie het is.
ik ben een meisje hoor, of bedoelde je mijn hoofd niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dat in zijn hoofd al te mooi is dat het eigenlijk niet waar kan zijn.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:hij komt morgen hierheen
wiehoeoeoeoeoeoe!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Hetzelfde verhaal wat ook al 3x in het vorige topic was gepost en verwijderd (2x inclusief naaktfoto's) , neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Het was een heel lang oninteressant verhaal wat ik niet eens gelezen heb.
Ikke nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt niet.Bijna heel fok heeft het gekregen, was erg interessant. Not.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
hij komt morgen hierheen
Kan je hier de dagen ook zo voorbij laten vliegen? Het zou toch eerst in het weekend zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ff dat dawg dat zeiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben een meisje hoor, of bedoelde je mijn hoofd niet?
Ik zei dan ook "bijna iedereen".quote:
klopt maar we kunnen niet wachtenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je hier de dagen ook zo voorbij laten vliegen? Het zou toch eerst in het weekend zijn?
Nieuwsgierig is my middle namequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "bijna iedereen".
Te nieuwsgierig is niet goed voor je.Je hoeft niet alles te weten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt maar we kunnen niet wachten![]()
zijn nu aan t speculeren dat t anders verloopt dan verwacht, we wel opeens een weekend vrij hebben
Camwhore-style, rare camerahoek incluis?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef Thrar het volgende:
[..]
je hebt niks gemist, 2 tieten, een camera en een spiegel basicly
jullie zijn zo cutequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt maar we kunnen niet wachten![]()
zijn nu aan t speculeren dat t anders verloopt dan verwacht, we wel opeens een weekend vrij hebben
Roddeltante.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef Thrar het volgende:
[..]
je hebt niks gemist, 2 tieten, een camera en een spiegel basicly
Fobo's, dagcijfers, etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze de mensen bij elkaar zocht?
precies!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Camwhore-style, rare camerahoek incluis?
Ik moet altijd wachten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je wil ook een vrij weekend?
of moet jij ergens op w88 tot t weekend?
Het speciale in mijn weekenden is voornamelijk de kinderen thuis of niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar in t weekend verwacht je 'speciaal' bezoek??
ok je laat niets los hahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het speciale in mijn weekenden is voornamelijk de kinderen thuis of niet.
Zijn ze er niet noem ik het B-weekend.![]()
kom jou binnenkort wel ff zoenen danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil zoenen en aftasten en en...
Moet je minder nieuwsgierig worden, sta je soms nog voor verrassingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
*Ook 'speciaal' bezoek in het weekend wil
Duh.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok je laat niets los hahaha
maar dat heb ik ook, en morgen en t weekend heb ik dus geen kids thuis....
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom jou binnenkort wel ff zoenen dan
Ben ik écht zo nieuwsgierig dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je minder nieuwsgierig worden, sta je soms nog voor verrassingen.![]()
[..]
Duh.Stel je voor ik veroorzaak een rel.
nehheh, not me. Al die mannen die dan gaan ruzie maken.
Is toch ook wel lekker he, even geen kids om je heen.
ach rellen op zn tijd kan bestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Duh.Stel je voor ik veroorzaak een rel.
nehheh, not me. Al die mannen die dan gaan ruzie maken.
Is toch ook wel lekker he, even geen kids om je heen.
ik ook!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil zoenen en aftasten en en...
ja is 2 weken smachten om elkaar niet nodig hahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je woont iig lekker dichtbij.
Maar zullen we eerst eens kijken of het tijdens koffie gezellig is?
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt, maar jij bent ook heel nieuwsgierig aangelegd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hey Murmeli,
Ik ben vandaag tijdens cursus gebeld door de garage. Ik had een tijdje geleden schade gereden en de dumper is nu binnen. Ze willen donderdag om 5 uur de auto hebben en volgens hen is er een kleine kans dat het vrijdag al af kan zijn. Als dat zo is, dan kan ik niet naar Enschede zaterdag.
Ik ga morgen wel ff bellen met de garage om het fijne ervan te weten....
Sorry, ik weet dat je erop rekende dat je mee kon
Ik heb het voordeel dat men mij ook veel dingen vanzelf al gaan vertellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt, maar jij bent ook heel nieuwsgierig aangelegd.
ik moet zo wegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga dat bier dan ff terug brengen of een kopje suiker lenen ofzo
Voor wie dan nog meer?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je verpest t niet alleen voor murm
plannen afzeggen en hem naar jou toe lokkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moet zo weg
en voor mij is het lang reizen naar kwaak, zonder auto.
nou ik wist dat je het niet zeker wist....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hey Murmeli,
Ik ben vandaag tijdens cursus gebeld door de garage. Ik had een tijdje geleden schade gereden en de dumper is nu binnen. Ze willen donderdag om 5 uur de auto hebben en volgens hen is er een kleine kans dat het vrijdag al af kan zijn. Als dat zo is, dan kan ik niet naar Enschede zaterdag.
Ik ga morgen wel ff bellen met de garage om het fijne ervan te weten....
Sorry, ik weet dat je erop rekende dat je mee kon
Daarmee ben je nog niet minder nieuwsgierig, Bengeltje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat men mij ook veel dingen vanzelf al gaan vertellen.
ben lek en ik sex niet zo snelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
plannen afzeggen en hem naar jou toe lokken
sex gaat voor
Ik heb ook geen auto, anders sprong ik er nu in en ....... nouja avondje weg lijkt me wel lekker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moet zo weg
Iedereen is op een bepaalde manier gezond nieuwsgierig dawgjelief, het is de kunst om het niet zo te laten opvallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Daarmee ben je nog niet minder nieuwsgierig, Bengeltje.
Cue heb ik al excuses aangeboden, Murm net ook. Een andere dame die ik zelf heel graag wilde zien ook, de rest: sorry jongensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
cue, mij en de rest die murm willen zien
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
cue, mij en de rest die murm willen zien
en en en en AHHHHHHHHHHHHHHHHHH je bent gemeenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto, anders sprong ik er nu in en ....... nouja avondje weg lijkt me wel lekker.
oeh een andere dame, venco?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Cue heb ik al excuses aangeboden, Murm net ook. Een andere dame die ik zelf heel graag wilde zien ook, de rest: sorry jongens
Dat AHHHhhHHH klinkt eigenlijk wel goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en en en en AHHHHHHHHHHHHHHHHHH je bent gemeen
zal dat geluid wel even uitbrengen na een slokje thee danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat AHHHhhHHH klinkt eigenlijk wel goed.
Hehehe dan zie je ook niet de toyboy van Duimquote:
'Ik denk dat het nog veel te vroeg om op deze vragen in te gaan. De kamer heeft vragen gesteld, wij gaan dat onderzoeken en zullen de kamer daarna informeren', zei Balkenende stijfjesquote:
Je gebruikt een waterkoker en verbrandt je tong.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zal dat geluid wel even uitbrengen na een slokje thee dan
maar ga je dan ook niet komen, ook niet met ander vervoer?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
'Ik denk dat het nog veel te vroeg om op deze vragen in te gaan. De kamer heeft vragen gesteld, wij gaan dat onderzoeken en zullen de kamer daarna informeren', zei Balkenende stijfjes
ehh kijk in de spiegel zou ik zeggenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hehehe dan zie je ook niet de toyboy van Duim, ik ben wel benieuwd wie hij is
rotterdam....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ga je dan ook niet komen, ook niet met ander vervoer?
waar wonen jij en murm eigenlijk, kleine kans dat t op mn route ligt, maar als wel wil ik jullie best oppikken
zo ja...echt wel.. toch zeker 35 minuten met de tram!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moet zo weg
Moet vast wel een relaxte kerel zijn...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hehehe dan zie je ook niet de toyboy van Duim, ik ben wel benieuwd wie hij is
Rotterdam.Oftewel echt een takketyfus end van Eschede af. De dag daarna (zondag) moet ik in Rotterdam zijn omdat een vriend kaartjes heeft voor de finale van het ABN AMRO tennis toernooi...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ga je dan ook niet komen, ook niet met ander vervoer?
waar wonen jij en murm eigenlijk, kleine kans dat t op mn route ligt, maar als wel wil ik jullie best oppikken
oja...valt wel mee he. nou nee ehhh 20 minuten naar t loo hahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo ja...echt wel.. toch zeker 35 minuten met de tram!
nee dat gaat meer van aijaijaijaijaijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gebruikt een waterkoker en verbrandt je tong.
zoenen is al te lang geleden... denk dat ik beter even een LOI cursus zoenen kan doen, want volgens mij bak ik er helemaal niks meer van.quote:
20 minuutjes maar tssssssssss *jaloers is*quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja...valt wel mee he. nou nee ehhh 20 minuten naar t loo hahaha
als je me daar komt ophalen is t wel te doen he
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet vast wel een relaxte kerel zijn...
Ah joh dat dacht ik ook, komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zoenen is al te lang geleden... denk dat ik beter even een LOI cursus zoenen kan doen, want volgens mij bak ik er helemaal niks meer van.![]()
kan altijd erger, kan ook dat iemand murm zei dat je slecht kon zoenen dan is de druk pas hoog gheghequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zoenen is al te lang geleden... denk dat ik beter even een LOI cursus zoenen kan doen, want volgens mij bak ik er helemaal niks meer van.![]()
oh die cursus die geef ik toevalligquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb jij onlangs gezoend dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah joh dat dacht ik ook, komt vanzelf goed
ach ik heb het wel eens een jaar volgehouden met iemand die niet kon zoenen dus who cares?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan altijd erger, kan ook dat iemand murm zei dat je slecht kon zoenen dan is de druk pas hoog gheghe
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
kom helaas niet in de buurt van rotterdam
ach voor jullie is t nu eitjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach ik heb het wel eens een jaar volgehouden met iemand die niet kon zoenen dus who cares?
zoenen is leukmmmm zin zin zin...
hoewel ik ook niet zo goed durf :s
nee via duitsland zag ik staan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik weet het
ook niet bijutrecht zeker?
ja ik ga dat ook niet meer doen hoor, relatie met iemand die niet kan zoenen. ik werd er gek van.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach voor jullie is t nu eitje
weten beide dat jullie wel willen dussuh
en toch is fijner als zoenen beetje overeenkomt en t heeeeeeerlijk is
tis trouwens geen kwestie van niet kunnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik ga dat ook niet meer doen hoor, relatie met iemand die niet kan zoenen. ik werd er gek van.
gelukkig daarna nog iemand gezoend die het wel kon dus ik ben het nog niet verleerd
vroem vroem vroem!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee via duitsland zag ik staan.
moet daar niet verkeerd gaan anders kom ik er nooit
kan ik wel ff flink gassen hahaha
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hey Murmeli
Ik heb de auto van een collega/vriend van me. Ik moet wel vroeg terug van hem en mag niets drinken. Maar je kan dus wel mee
jeeej....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hey Murmeli
Ik heb de auto van een collega/vriend van me. Ik moet wel vroeg terug van hem en mag niets drinken. Maar je kan dus wel mee
Ja en het was goooeeedquote:
quote:
nee, sommige mensen commniceren niet bij het zoenen. dan wordt het niets, want dan moet je altij dop hun manier zoenen. als je communiceert dan gaat het vanzelf en wissel je stijlen af enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis trouwens geen kwestie van niet kunnen
is gewoon een andere manier van lekker vinden volgens mij
(uitzonderingen daar gelaten)
quote:
Vriend wil dat ik 12 uur terug ben. Half uurtje vertraging kanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jeeej....
hoe laat moet je terug zijn?
en hoe laat vertrekken we dan?
dat is wel te lopen hoor, 5 minuutjes tot aan de voor deur hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja...valt wel mee he. nou nee ehhh 20 minuten naar t loo hahaha
als je me daar komt ophalen is t wel te doen he
ohhhhhh is dat hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, sommige mensen commniceren niet bij het zoenen. dan wordt het niets, want dan moet je altij dop hun manier zoenen. als je communiceert dan gaat het vanzelf en wissel je stijlen af enzo
En mss heb je wel je auto al terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vriend wil dat ik 12 uur terug ben. Half uurtje vertraging kan
ah ok half 2 thuis. 12 uur is wel erg vroeg he, moeten 2 uur rijen, dus dan 10 uur weg, dan zijn e er net denk ik?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee mijn fok identiteit is toch een gesloten persoonquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan breng je hier geen eens verslag uit!?!?
was t eenmalig offuh?? en als niet komt ze ook mee naar cue?
En sommige mensen kunnen het gewoon echt nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, sommige mensen commniceren niet bij het zoenen. dan wordt het niets, want dan moet je altij dop hun manier zoenen. als je communiceert dan gaat het vanzelf en wissel je stijlen af enzo
edit heb m 3x gelezen en snap m half nuquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok half 2 thuis. 12 uur is wel erg vroeg he, moeten 2 uur rijen, dus dan 10 uur weg, dan zijn e er net denk ik?
Half 2 kan ik echt niet maken. Dude is vrij precies. Sorry... Half 11 zullen we echt moeten vertrekkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok half 2 thuis. 12 uur is wel erg vroeg he, moeten 2 uur rijen, dus dan 10 uur weg, dan zijn e er net denk ik?
tssssssssssssssss wel van anderen alles lezen en zelf spannende dingen achterhoudenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee mijn fok identiteit is toch een gesloten persoon
Nee, gij!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tssssssssssssssss wel van anderen alles lezen en zelf spannende dingen achterhouden
doe maar, ik denk dat ik die wel kan gebruiken!.. wanneer is het cursus avond?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh die cursus die geef ik toevallig
kan wel een extra les in plannen voor je
ja ok joh, he is beter dan niks he. vind t tof dat je zo je best doetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Half 2 kan ik echt niet maken. Dude is vrij precies. Sorry... Half 11 zullen we echt moeten vertrekken
Heb je ook weer een punt. Ik vond het alleen een mooie gelegenheid om met "nee, gij!" te gooienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vertel toch zowat alles hier!?!?
doeidoeiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ok joh, he is beter dan niks he. vind t tof dat je zo je best doet
maar nu moet ik echt gaan. dag allemaal goeroe wij PMMen nog
kuskus daag
Het is puur eigen belangquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ok joh, he is beter dan niks he. vind t tof dat je zo je best doet
maar nu moet ik echt gaan. dag allemaal goeroe wij PMMen nog
kuskus daag
gheghequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je ook weer een punt. Ik vond het alleen een mooie gelegenheid om met "nee, gij!" te gooien
lekkere vriend is dat... Waar maakt ie zich druk om zeg.. Mag zijn auto niet op zondag rijden ofzo??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
vriend heeft auto zelf ook nodigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lekkere vriend is dat... Waar maakt ie zich druk om zeg.. Mag zijn auto niet op zondag rijden ofzo??
zal ik ff vertalen anders in het normaal nederlands in plaats van het murmeliaans!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
edit heb m 3x gelezen en snap m half nu
Vriend heeft de auto niet nodig naar mijn weten maar het is een beetje een zeikerig type...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vriend heeft auto zelf ook nodig
hoezo rijdt ie nachttaxi ritten dan??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vriend heeft auto zelf ook nodig
Iedereen is anders. Dit zijn zijn voorwaarden, graag of niet. Dan zeg ik: graag!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lekkere vriend is dat... Waar maakt ie zich druk om zeg.. Mag zijn auto niet op zondag rijden ofzo??
jah dat las ik er ook in, maar hij zei toch duidelijk dat ie 12:00 (halfuur vertraging kan) terug moest zijn....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zal ik ff vertalen anders in het normaal nederlands in plaats van het murmeliaans!
Goeroe moet om 12 uur terug zijn, het is twee uur rijden dus moeten ze om 10 uur weg, maar dan zijn ze er net. Mormel wil liever om half 2 terug zijn, zodat ze tegen half 12 moeten gaan rijden.
of optie KV... welk stuk van enschede woont cue?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah dat las ik er ook in, maar hij zei toch duidelijk dat ie 12:00 (halfuur vertraging kan) terug moest zijn....
ik zou die vriend gewoon iets na 10 bellen en vragen of ie de auto nog nodig had want anders wilde hij wel langer blijven
ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ideequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of optie KV... welk stuk van enschede woont cue?
Knuffel ze!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
fijne avond ik ga mijn kruik knuffelen.
oh goed planquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
fijne avond ik ga mijn kruik knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |