nou jouw tt zegt genoeg hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:49 schreef Murmeli het volgende:
ik heb vandaag een abo op het nieuw aanmaken van het topic
Ik weet het niet, ik ben nooit verliefdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Civilian het volgende:
Ontkennen nog welIs juist leuk toch?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou jouw tt zegt genoeg he
Murmeli is verliehiefd murmeli is verliehiefd
dat ik eigenlijk dingen nooit plan lieverdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
deze is te cryptisch, wat bedoel je pumpkin?
speciaal nog es voor jou voor t geval je twijfeld:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben nooit verliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tada.... als een ware eend uit de hoedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ik ontken alles, kwaak heeft namelijk altijd de neiging om online te komen als ik dingen post die hij niet mag lezen
Wat wil ik niet?quote:
is het nou al teveel moeite om 3 posts terug te lezen?quote:
Prima! Beetje gaar van het werken, maar dat overleef ik welquote:
vals ding, jij leest gewoon mee en als ik dan een keer wat stoms zeg ga je zitten kwaken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tada.... als een ware eend uit de hoed
klinkt heerlijk! ik hoor het wel als we zijn uitgenodigd voor het strandfeestje in Rioquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga weer terug naar het strand, een aantal cocktails roepen mijn naam al de hele tijd. Ik zal er aan toe moeten geven.
En straks naar voetbal op het strand kijken met hetbuurmeisje
Fijne avond nog mensen
B!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga weer terug naar het strand, een aantal cocktails roepen mijn naam al de hele tijd. Ik zal er aan toe moeten geven.
Fijne avond nog mensen
Zn gangetje, nog steeds werkloos, maar still working on it.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima! Beetje gaar van het werken, maar dat overleef ik wel
Ga dalijk maar eens een poging doen om te koken!
En met jou dan?
Dat weet je bestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat wil ik niet?kan niet herinneren dat ik een mac aanbod heb afgeslagen
Dat is natuurlijk een verkapte ja hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vraag maar aan kwaak, ik weet nergens iets van
Doe dat!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zn gangetje, nog steeds werkloos, maar still working on it.
Ik ben vrijdag nog in het wonderschone Utreg, ik zal zwaaien!
Mijn scrol wieltje werkt niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is het nou al teveel moeite om 3 posts terug te lezen?
Fijne avond.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
Fijne avond nog mensen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een verkapte ja he
Ik snap het echt nietquote:
Wat voor training heb je dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik wil eigenlijk liever slapen dan naar een training
nee hoor, het is echt puur toeval.. ik was bezig met jas aan te trekken en dacht ff fok lezen voor ik naar buiten wandel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vals ding, jij leest gewoon mee en als ik dan een keer wat stoms zeg ga je zitten kwaken...
GRRRR
Dat heb ik gister ook al 5 keer gezegd R, dat werkt nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Ripley het volgende:
Hup, kwaak en murmeli - draai er eens niet zo omheen. Jullie vinden elkaar dus leuk en gaan meer daten enzo
Idd!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Ripley het volgende:
Hup, kwaak en murmeli - draai er eens niet zo omheen. Jullie vinden elkaar dus leuk en gaan meer daten enzo
Haha je kan het proberenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:59 schreef kwaakvaak het volgende:
Je leeft op een soort eilandje en kunt over niets anders praten. De ander is alles, verder is er niets.
Sorry... ik moet wel, denk niet dat mijn klanten er in trappen als ik advies voor een nieuwe website, 5 keer murmuli zeg
Nu heb ik em door. Is die civic je circuit auto of daily?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook al 5 keer gezegd R, dat werkt niet
we draaien nergens omheen, hebben alleen geen tijd om af te spreken, hahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Ripley het volgende:
Zeepjes trainingquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Nu heb ik em door. Is die civic je circuit auto of daily?
Ik moest aan zeepjes rapen denken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeepjes trainingover werkzame stoffen enzo
werk als bijbaantje in een zeepwinkel
Murmeli -> Murmeltier -> Cavia of zoiets?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha je kan het proberen
als er eentje fins spreekt zal ie zich afvragen of je van knaagdieren houdt denk ik
Lul niet, dan maak je tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we draaien nergens omheen, hebben alleen geen tijd om af te spreken, hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |