Ik werk bij de Rabo....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef Nieuwskijker het volgende:
Hallo.
Kids hier hebben een kluis van de Rabo. Door verhuizing is het papier waar de code opstaat ergens belandt waar we m niet kunnnen vinden.
Iemand hier die m door kan geven?
Dit topic stamt uit 2009 Engelquote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werk bij de Rabo....
Die mini kluisjes bedoel je?
Jajaquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef Nieuwskijker het volgende:
[..]
Nee ze gebruiken m voor hun dagboek...
Just Pot.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:46 schreef HeatWave het volgende:
He wat?
Jij bent de code van een kluis vergeten, en wij moeten hem wel weten?
WTF rook jij?.
Bel maandag gewoon je lokale bank of vraag het op twitter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:37 schreef dikkebleek01 het volgende:
Mijn excuses voor het omhoog schoppen van dit topic maar ik heb dus een probleem en dat is namelijk dat ik dat ding niet meer open krijg.
Ik weet dat het einde 23 was maar de oplossingen van dit topic werken niet..
Het is wel het kluisje van reactie: dinsdag 5 april 2011 @ 22:40:03 van MrHaas
Het zou fijn zijn als iemand mij hiermee kon helpen anders ben ik bang dat ik m moet slopen.
43 met de klok mee, 5 tegen en nogmaals 5 tegen en dan 23 met de klok mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:37 schreef dikkebleek01 het volgende:
Mijn excuses voor het omhoog schoppen van dit topic maar ik heb dus een probleem en dat is namelijk dat ik dat ding niet meer open krijg.
Ik weet dat het einde 23 was maar de oplossingen van dit topic werken niet..
Het is wel het kluisje van reactie: dinsdag 5 april 2011 @ 22:40:03 van MrHaas
Het zou fijn zijn als iemand mij hiermee kon helpen anders ben ik bang dat ik m moet slopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |