Goed alleen beetje verveeldquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Hier wel lekker hoor, heb vanochtend alweer anderhalf kantje getypt voor m'n scriptie dus ik ga als een tierelier!!
Hoe gaat het daar?
Whehe niks te doen of is het gewoon niet boeiend?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed alleen beetje verveeld![]()
Zozo, 1,5 kantje, gaat de goede kant op
Volgens mij mag je ook wel trots zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe niks te doen of is het gewoon niet boeiend?
Ja ik ben ook erg trots op mezelf moet ik je eerlijk bekennen
Vergeet niet de foto van je oudere zus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:welkom hier Maraca
![]()
stel je even netjes voor
En Bootje wil een foto van je zien
Ik heb een reputatie merk ik..quote:
Oh dat is wel balen.. Maar zal zometeen toch wel lukken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook wel trots zijnWaar gaat het allemaal over in je scriptie?
![]()
En euhm, ik kwam te laat binnen in de les dus heb vanalles gemist eigenlijk. Nu moet ik het proberen te snappen, maar dat lukt niet zo. Het programma wat ik moest installeren is ook niet gelukt, dus straks maar weer uitleg vragen
voor mannen onder elkaar is bootje echt het hoogst haalbarequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Geloof niet dat je trots hoeft te zijn op je reputatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |