Jezus.. Ben je op internet echt zo gevaarlijk?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik waarschuw je alleen en ik leg je de situatie uit. Wat jij ermee doet is je eigen verantwoording. Kom alleen niet jankend aan bij een Mod mocht je het zover schoppen..
Heb je toevallig een kuthumeur?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik waarschuw je alleen en ik leg je de situatie uit. Wat jij ermee doet is je eigen verantwoording. Kom alleen niet jankend aan bij een Mod mocht je het zover schoppen..
Ah ik ben deze maand ook echt voor het eerst pas lekker aan het spammen hier..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, heerlijk onderspammen. Ben er deze maand met goed fatsoen nog niet geweest. En het is "maar MBO" omdat ik het gewoon echt ronduit kut vind. Ze doen zich goed voor, maar je leert gewoon geen fuck
En ik noem het geen opleiding persoonlijk
![]()
dan is hyper zijn idd niet zo heel erg handig
Whyquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het lijkt me anders enorm interessant
Vertel!quote:
Spammenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah ik ben deze maand ook echt voor het eerst pas lekker aan het spammen hier..![]()
Ik heb zelf geen ervaring met MBO, maar als jij het zo zegt geloof ik je gelijkHoe lang moet je nog?
Nee het is niet zo handig.. Ik word inmiddels knettergek van mezelf omdat ik drukte in mijn lijf voel maar dat er niet uit kan (thuis doe ik dan gewoon een uurtje megadruk en dan is het over, maar dat lukt hier niet)
Eigenlijk ben ik best vrolijk. Ik leg je alleen even uit dat ik niet waardeer hoe je me behandeld. Ik denk dat ik in de beste humeur van lange tijd ben.quote:
Ik heb enkel kansloos genoemd en dat sloeg zelfs op mijn klasgenoten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best vrolijk. Ik leg je alleen even uit dat ik niet waardeer hoe je me behandeld. Ik denk dat ik in de beste humeur van lange tijd ben.
Als er dan woorden naar je hoofd wordt gesmeten als "kansloos, hopeloos, zielig, triest bla bla bla", dan is dat niet echt prettig.. Wel?
Nwah dus met 1 jaar lessen ben je daar vanaf (aangezien je anderhalf jaar geen lessen hebt)quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Spammen![]()
Ik moet nog 2,5 jaar.Waarvan 1 jaar nog stage is eigenlijk. En het laatste half jaar bestaat uit enkel examen, geen lessen meer.
kun je geen rondje gaan lopen?
Ik heb de tofste ooitquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel!
Ik heb alleen nog maar een gebrek aan afstudeerbegeleiders, aangezien ik al bijna twee weken bezig ben en men nog niemand benoemd heeft
Das niet erg liefquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
om je te zien stuiteren dan he
Geweldig! Ja dan snap ik dat je er blij mee bentquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb de tofste ooitEen kunstenares / journaliste / communicatieadviseuse.. Haar advies: Volg je hart en schrijf zoals je het wilt schrijven. Mijn doelgroep (afstudeerbegeleidster + bedrijfbegeleider) is tof en los
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geweldig! Ja dan snap ik dat je er blij mee bent
Zo voorbij, ja, laten we het hopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah dus met 1 jaar lessen ben je daar vanaf (aangezien je anderhalf jaar geen lessen hebt)Als je het zo bekijkt is het zo voorbij
Je kunt vast wel een stageplaats vinden waar je wél wat leert toch (itt MBO)?
Nee rondje lopen gaat niet, is een klein kantoor van 1 verdieping en heeft maar één gang (ongeveer 35 meter). In het andere kantoor hebben we drie verdiepingen die een stuk langer zijn, dan kan ik gewoon trappen op en af rennen enzo. En ja, dat doe ik wel eens.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef Yesse het volgende:
[..]Hoop dat jij er ook snel een aangewezen krijgt! Ik moest nog akkoord krijgen op mn onderwerp dus ik kon nog niet beginen
Nu gelijk begonnen
Ik wacht ook al een maand..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef toma het volgende:
pffff ik wacht al bijna een maand op een cijfer van m'n laatste project op school
De leraar die het na moet kijken is al een maand ziek.
niet? Ik hou wel van een beetje actie.quote:
Alsof je dat niet eerder gehoord hebt en alsof je ook echt je best doet om niet zo te willen overkomen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best vrolijk. Ik leg je alleen even uit dat ik niet waardeer hoe je me behandeld. Ik denk dat ik in de beste humeur van lange tijd ben.
Als er dan woorden naar je hoofd wordt gesmeten als "kansloos, hopeloos, zielig, triest bla bla bla", dan is dat niet echt prettig.. Wel?
Jaaa komt wel goed! Vandaag zijn we positieffquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo voorbij, ja, laten we het hopen. Daarna nog 4-5 jaar HBO
![]()
Een stageplaats vinden is al erg moeilijk, dus ik mag binnenkort weer op zoek er voor ook. Zelfs stagelopers van het MBO worden als nietsnutten gezien op bedrijven, dus of daar echt wat te leren zal zijn betwijfel ik nog.
Euhm, ik moest lachen. Mjah, dan word het lastig om die energie kwijt te raken
Goed de volgende woorden lezen:quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb enkel kansloos genoemd en dat sloeg zelfs op mijn klasgenoten.
Daarnaast waardeer ik jouw behandeling met mij misschien ook wel niet, maar ben je er ook niet van gediend die te veranderen.
Persoonlijk ben ik zelfs van mening dat je overdrijft.
Doe jij ook mee aan het NK koffieapparaat rammen??quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaa komt wel goed! Vandaag zijn we positieff![]()
Misschien kun je het beeld dat mensen hebben van MBO stagiaires veranderenEn als je vroeg gaat zoeken heb je wel kans dat je ook nog echt een leuk kantoor vindt, dus dan moet dat zeker goedkomen.
Niet grappig!! Mwah, ik ga zo wel even drinken halen. Dat is toch 20 meter lopen en gefrustreerd op het koffieapparaat rammen
Ik doe HBO Communicatie (best een beetje saaiquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelijk heb jeWat voor opdracht heb je? (En welke opleiding doe je?)
Ik moet eigenlijk ook akkoord hebben, maar als ik geen docent heb en ik wel de volle 18 weken nodig heb voor het schrijven van mijn scriptie ga ik toch echt beginnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |