quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Alicey het volgende:
Een TVP als OP is wel euh... euh.... tja.
... origineel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Alicey het volgende:
Een TVP als OP is wel euh... euh.... tja.
Slecht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zat in de metro toen ik dat posttedan gaat je kabel er vanzelf uit
Het 'nieuwe' management denkt het wel zonder spil te kunnen. Prima, hoor, ík weet wat de medewerkers wel en niet kunnen, komen ze vanzelf achter.
Waar ik extreem pissig over ben is dat mijn huidige directeur voor het karretje gespannen is om mij dat te vertellen. Dát durfden ze blijkbaar niet aan.
Liever vandaag dan morgen. Mijn leidinggevende (die zelf al wegging; hij wil weer terug naar Duitsland) geeft me de ruimte, want die zit als vertegenwoordiger van het moederbedrijf ook tegenover die gasten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Slecht.![]()
Al nieuwe mogelijkheden aan 't ontdekken of is het daar nog te vroeg voor?
Inderdaad. Dit is een goed moment om te solliciteren in het bank en verzekeringswezen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Ach, laten we het erop houden dat dit weer nieuwe perspectieven biedt
Jammer dan dat je niet met die collega's mee kunt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Contract loopt af (twee maanden), leidinggevende wilde dit verlengen als signaal, werd teruggefloten door moederbedrijf en collega's nemen me niet mee. Voelt genuanceerd anders
Si. Ik zit in de detachering he? En de meeste grootbanken draaien de geldkraan dicht... Dus als er binnen een maand geen andere opdracht is wordt het erg naar allemaal...quote:
Nou, jij ook succes met het vinden van een nieuwe baan dan maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef Echo99 het volgende:
Nou F_H... Vandaag een soortgelijk bericht gekregen hier... Zullen we maar samen een adviespraktijk beginnen...
Maar, tot die tijd kun je niet 'op de bank' zitten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Si. Ik zit in de detachering he? En de meeste grootbanken draaien de geldkraan dicht... Dus als er binnen een maand geen andere opdracht is wordt het erg naar allemaal...
Hij is bang dat tegen die tijd 10% van het personeelsbestand op de bank zit...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar, tot die tijd kun je niet 'op de bank' zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |