Goed dat je het zegt! Ik heb ook nog watquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
Welterusten, ik eet nog een toetje en dan ga ik ook.
Het woord of de smaak?quote:
Ik hou toch best wel van knoflookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het woord
De smaak is wel fijn, maar associeer ik niet met![]()
Quoi?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ook, maar t is geenwaard
Makaki in 't bakkie![]()
Beads!!! (Ja, ik ken de afleveringquote:
Word.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo *brrr* als SHE het over knof heeft, in plaats van gewoon knoflook.
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:37 schreef MaJo het volgende:
Wat is SHE weer terug dan?
ze zijn hier zelfs goed in statisitiiekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja deze reeks trekt over het algemeen de wat intelligentere mensen aan
Nee, Van der Valk nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is niet gewoon alles lekkerder dan de Mac?
Ze hebben net een echo van mijn bovenbuik gemaakt, daarvoor moet je nuchter zijn. Voor de tweede echo (van mijn onderbuik) moet ik 2 liter water gedronken hebben. Heb nu 1 liter op en moet plassen, maar dat mag niet want ik moet een volle blaas hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:13 schreef Soempie het volgende:
Tot zo ver het uitslapen.![]()
Waarom mag je niet drinken? Gaan ze je onderzoeken? Heb het even gemist. Zo ja: wat voor onderzoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |