quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
yup, ligt nu aan infuus, zoutoplossing met morfine, dus ze spaced m een beetje, maar verder is alles ok.
[..]
quote:dan had hij de BH al wel met zn ogen uitgedaan of heetheid ingestraald ofzo
Oh dacht dat je onderweg naar huis wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm nou ja, het feit dat ik in het ziekenhuis ben helpt niet echt mee he
jeetje. Lijkt me echt zo eng zo'n operatie. Ik zou zo'n narcose echt supereng vindenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
yup, ligt nu aan infuus, zoutoplossing met morfine, dus ze spaced m een beetje, maar verder is alles ok.
[..]
dan had hij de BH al wel met zn ogen uitgedaan of heetheid ingestraald ofzo
Ik dacht zal ik hem eens googlen om te kijken hoe hij eruit ziet. Maar nee, ik laat het lekker zoquote:
Ik moet toch 2 liter water drinken voor mijn tweede onderzoek zoquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dacht dat je onderweg naar huis was
Je date wat af jij.quote:
pwnd, zie post hierbovenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht zal ik hem eens googlen om te kijken hoe hij eruit ziet. Maar nee, ik laat het lekker zo
Dat valt wel mee hoorquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Uri geiler voor de mensen die m niet kennen:
[ afbeelding ]
zeik ze!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer richting de echo, moet inmiddels toch behoorlijk nodig
Oh wat was dat moment fijnquote:
Het is iemand van fokquote:
Ik denk iemand van Singles.quote:
Post history op internet zegt ook niet alles he.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:44 schreef Soempie het volgende:
Heb je z'n posthistory al nageplozen, MaJo?![]()
The story begins....quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:59 schreef Soempie het volgende:
Heeft ze een date met jou en probeer je je nu in te dekken?
Nope, daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:44 schreef Soempie het volgende:
Heb je z'n posthistory al nageplozen, MaJo?![]()
zegt iemand die hier een week postquote:
mssn was dat wel de hele grap eraanquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
zegt iemand die hier een week post
nem en ik zijn goede matties
Zeg ik niet ...quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:59 schreef Soempie het volgende:
Heeft ze een date met jou en probeer je je nu in te dekken?
Awquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
mssn was dat wel de hele grap eraan
Dat zou een mooie zijn als ik dan jouw date bleek te zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:31 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik ga al naar parijs met mn date!
Morgen amsterdam 22:00, ga je dat halen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou een mooie zijn als ik dan jouw date bleek te zijn![]()
Moet wel lukken jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:35 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Morgen amsterdam 22:00, ga je dat halen?
Over het algemeen is het zo dat wanneer je de bolletjes in een zonnig plekje buiten weer in de grond doet, dat ze gewoon weer bloeien. Daarbij is het wel belangrijk dat je ze in op een zonnig plekje zet. Waren ze binnen uitgebloeid?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, vraagje. Ik heb bolletjes van blauwe druifjes en narcissen die uitgebloeid zijn. Kan ik die dan volgend jaar weer in de aarde stoppen en komt er dan weer iets uit? Moet ik die bolletjes dan bewerken? Of kan ik ze beter weggooien, omdat er toch niks meer uitkomt.
En bedankt, ik heb gelijk nieuwe netvliezen nodig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Uri geiler voor de mensen die m niet kennen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |