net op samen met kotshoofd, youknowwhoquote:Op maandag 16 februari 2009 16:23 schreef appeltjap het volgende:
Ik heb wel weer zin in friet eigenlijk.
verbaasd me dat hij het binnen hieldquote:Op maandag 16 februari 2009 16:47 schreef sexxi het volgende:
[..]
net op samen met kotshoofd, youknowwho
who said he did?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef appeltjap het volgende:
[..]
verbaasd me dat hij het binnen hield
Idd, het is friet!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef Afwazig het volgende:
Patat.
Bewijs het maar!quote:
+1quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik mis een 3de optie: ik gebruik zowel 'friet' als 'patat', en verder kan het me heen ruk schelen!
zwak hoor, typisch geval van niet durven kiezen.quote:
Ja hoe? Net zoals jij niet kan bewijzen dat het een droom was.quote:
Maar dat laatste hoeft ook niet, want ik weet toch al dat het waar isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoe? Net zoals jij niet kan bewijzen dat het een droom was.
Droom lekker verder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Maar dat laatste hoeft ook niet, want ik weet toch al dat het waar is
Inderdaad, het is friet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Maar dat laatste hoeft ook niet, want ik weet toch al dat het waar is
quote:
Jij hebt het gesprek niet gevolgd. Of je bent niet goed in begrijpend lezen.quote:
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:39 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Jij hebt het gesprek niet gevolgd.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Echo99 het volgende:Give me a P.
![]()
Give me an A.
![]()
Give me a T.
![]()
Give me an A.
![]()
Give me T.
![]()
Go Patatjes, make it happen!Go Patatjes, make it happen!
Go Patatjes, make it happen!Go Patatjes, make it happen!
Omdat je dan wat minder zou kunnen falen in je reply.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |