Meen je nietquote:
En nog op het werkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:00 schreef Crazy-p het volgende:
weer thuis
mennnn wat is het koud buiten zeg.. brrrrrr
ja.. maar jij had gister geen reistijd problemen enzoquote:
Ik werkte gister vanaf thuisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. maar jij had gister geen reistijd problemen enzo
en het is echt belachelijk koud
ja.. en ik vanaf werkquote:
Chillquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. en ik vanaf werk
woot..
we gaan met mn moeder.. broertje.. schoonmoeder.. en vriend.. het 2de weekend van juni een weekend centerparcs doen.. iets om naar uit te kijken
ja.. heb ik echt zin inquote:
Ik ben ook toe aan vakantiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. heb ik echt zin in
was er ook wel hard aan toe.. maar zal na die tijd ook wel toe zijn aan een weekje vrij..
Ik vlieg in maart weer voor m'n baas naar Boekarestquote:
Betaalde vakantiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vlieg in maart weer voor m'n baas naar Boekarest
Dit wordt dan de zwaarste 'vakantie' ooit...reorganisatie...niet heul grappigquote:
* Sgele zwaait terug naar Draakjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:08 schreef draculettetje het volgende:
even snel zwaaien hier naar sgele
( en de rest natuurlijk)
goedzo runx, jij hebt wel een levenquote:
morguh !quote:
ik zit al op werk, goede reis en werk zequote:Op woensdag 11 februari 2009 08:14 schreef Crazy-p het volgende:
tijd om naar werk te gaan.. misschien tot later vandaag
lulquote:
ik ben gewoon, HELEMAAL FANTASTISCH !!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ook al ben ik wel af en toe best wel sarcastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |