Kan ik die van mij ruilen??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Overduidelijk lulkoek. Waarom zou dat bedrijf eigenaar zijn van die sterren ?
Ik heb interesse. Wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zwendel. Zo kan ik ook wel doen alsof de maan van mij is en daar enorme lappen grond gaan verkopen voor een "zacht" prijssie.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Tollywood het volgende:
Wel veel rukkers trouwens hier... 100 views 3 reacties
Kan je misschien even nokken met mensen die ff kijken in je topic meteen rukkers te noemen, dank je.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Tollywood het volgende:
@ Opa: Geen idee, misschien hebben ze het heelal opgekocht....![]()
Wel veel rukkers trouwens hier... 100 views 3 reacties
Ik zit anders met mijn schwanz in de hand dit topic te F5-en hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je misschien even nokken met mensen die ff kijken in je topic meteen rukkers te noemen, dank je.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Overduidelijk lulkoek. Waarom zou dat bedrijf eigenaar zijn van die sterren ?
Jij ook al, ik had mijn broek uit en mijn wijsvinger op de F5 toen ik de woorden 'ster' en 'rukkers' zag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit anders met mijn schwanz in de hand dit topic te F5-en hoor
Voor 35 euro krijg je een certificaat van 10 cent. Gouden deal!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:35 schreef DJKoster het volgende:
Ik kom niet op de bestelpagina.. wat moet een ster kosten?
Ik ook, laatste zin was om ''rukkers'' te ''trekken''quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:33 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Jij ook al, ik had mijn broek uit en mijn wijsvinger op de F5 toen ik de woorden 'ster' en 'rukkers' zag.
ik zit hier op m'n werk met m'n broek op m'n enkels en een half-harde de F5 knop te swaffelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:33 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Jij ook al, ik had mijn broek uit en mijn wijsvinger op de F5 toen ik de woorden 'ster' en 'rukkers' zag.
Toen had ik nog geen valentijn..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh ja, en als je denkt dat dit een origineel cadeau is voor valentijn, ben je een jaar of 8 te laat...
Daar ben je helaas net iets te laat mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zwendel. Zo kan ik ook wel doen alsof de maan van mij is en daar enorme lappen grond gaan verkopen voor een "zacht" prijssie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnitudequote:Zichtbaarheid
Afhankelijk van de omstandigheden kunnen sterren tot een bepaalde magnitude met het blote oog gezien worden. In een stad met veel lichtvervuiling zullen misschien sterren tot een grensmagnitude 2 gezien kunnen worden, op een hoge bergtop ver van alle omgevingslicht is de grensmagnitude ongeveer 6. Dit is geen absolute grens, het hangt ook van de waarnemer zelf af en zelfs van de manier van kijken.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef lawlhalla het volgende:
niet aan beginnen, is bullshit. ik ken ze
even goed denk ik, niet alsof ik er iets zou bestellen haha.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken ze niet en ik weet al dat het bullshit is. Dus....wie doet het beter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |