Stockholmsyndroompje? . Dit ook omdat je zelf volmondig toegeeft dat er ook wel foute dingen zijn gebeurd.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef Harriette het volgende:
Beste VenwoudeLeaks,
nee, je naam is slecht te verdedigen na dergelijke acties op internet. Dingen worden héél makkelijk uit verband getrokken, mensen die totaal onschuldig waren aan de praktijken in het verleden op Venwoude, die zelfs nog nooit op Venwoude waren geweest, worden er nu op aan gesproken.
Het is bijv. ook heel makkelijk om op internet te zetten dat jij bezig bent met een wraakneming nadat je werd afgewezen om weer activiteiten te doen op Venwoude. Dit is ook een uit z'n verband gerukt verhaal. Of om te zeggen dat een bepaalde minderjarige ook haar vader moet aanklagen voor seksueel misbruik en haar moeder voor verwaarlozing, die stond er op Venwoude tenslotte ook bij en keek er naar. Wil je dat ik hun namen noem?!! Nee, dat beschadigd het slachtoffer meer dan dat het haar goed doet. Je bent gewoon te laat, punt. Had eerder actie ondernomen, toen Ted nog leefde, nu val je onschuldige mensen aan.
Je webiste VenwoudeLeaks gaat ook niet voor de waarheid, niet de gehele waarheid. Mijn berichten wil je niet plaatsen omdat ik een hele andere kijk heb op het geheel heb en een stuk milder ben, terwijl ik toch ook jaren als minderjarige op Venwoude doorbracht.
Beste ikweetermeervan, je weet er meer van, maar als je spreekt over eigen hachje redden weet je er duidelijk minder van dan je denkt. Hoeveel mensen werken/wonen nog op Venwoude die deelnamen aan de misdadige praktijken op Venwoude? Bijna niemand...
Het is vooral zwaar klote dat de slachtoffers niet meer terecht kunnen bij de ware dader, omdat hij dood is.
Op het Venwoude van nu lopen zoveel onschuldige mensen rond, die nu door het slijk gehaald worden. Ga naar de ware daders/de mensen die het niet tegenhielden!
Precies. En dat is dus wat Venwoude als organisatie nooit heeft gedaan. Laat staan excuses uitspreken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef T.O.N.Y het volgende:
maar als er dingen zijn gebeurd die niet door de beugel konden of strafbaar waren dan is het volgens mij goed als een organisatie dit erkent.
Ik zie niet waarom dat buitenproportioneel zou zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:44 schreef Stevennevets het volgende:
De vergelijking met de kerk is buitenproportioneel. Dat is als het hardwerkende groenteboertje om de hoek met een multinational als AHOLD vergelijken, maar door een dergelijke vergelijking te maken krijg je natuurlijk wel mensen mee.
Wat vooral een beetje eng overkomt is al die nieuwe users die er op duiken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef Strugglemaster het volgende:
WTF is dit? Shit gaat langs mij heen ofzo. Venwoude, ff googelen dan.
Instituut Venwoude is inderdaad overduidelijk een sekte. Mensen die dat niet zien zijn wel heel erg naïef (en/of gehersenspoeld) hoor!quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat vooral een beetje eng overkomt is al die nieuwe users die er op duiken.
De boyz zitten er goed bovenop. Scientology kan hier nog van leren.
Die verdachtmakingen die staan als een huis en daar je de gifpen maar kwistig blijft gebruiken worden ze alleen maar sterker.quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef ikweetermeervan het volgende:
Trouwens hoe staat het nu met al je verdachtmakingen? Hoor ik je ook niet meer over.
En alle waaromvragen zijn beantwoord. Maar dan wel aan de mensen die er toe doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |