Ik heb hem ook opgezegd per 1 juni. Verwacht dat ze aan het begin van het seizoen wel weer een aanbieding zullen hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef Sandyman het volgende:
Nou ik heb het opgezegd per 1 juni, op hoop van zegen dat het allemaal goed gaat
Het gaat mij meer om de zomermaanden waarin er toch niks te beleven valt op eredivisie live, tenzij je van oefenpotjes houdt... Volgend seizoen ben ik er weer gewoon bijquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Joenes het volgende:
[..]
Ik heb hem ook opgezegd per 1 juni. Verwacht dat ze aan het begin van het seizoen wel weer een aanbieding zullen hebben.
quote:Uw Eredivisie Live abonnement wordt in juni en juli automatisch en kosteloos uitgebreid met Sport1. Na 31 juli wordt dit vanzelf weer beëindigd. Hier hoeft u niets voor te doen!
Assumption is the mother off all fuckups... Damn. Brief binnen gekregen, ze hebben mijn digitaal totaal pakket opgezegd i.p.v. eredivisie live. Iets aan mijn water voelde dit toch wel aankomenquote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef Sandyman het volgende:
Nou ik heb het opgezegd per 1 juni, op hoop van zegen dat het allemaal goed gaat
Gaat ziggo hetzelfde doen?quote:
Nee Humberto zei dat ze niet alle wedstrijden live konden doen volgende week.quote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Iemand die al iets meer weet of er extra kanalen bijkomen van het weekend ? ( al maak ik er geen gebruik van ben er wel benieuwd na )
Ah oke , dan zullen ze wel weer met code's werken voor internet ofzo.quote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee Humberto zei dat ze niet alle wedstrijden live konden doen volgende week.
Dat mag ik wel hopenquote:Op maandag 27 april 2009 08:54 schreef MaxPower het volgende:
Sparta - Ajax vast wel live.
to slowquote:Op woensdag 29 april 2009 17:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit komt zondag live
14.30-16.20 - LIVE: FC Utrecht-Feyenoord
14.30-16.20 - LIVE: PSV-NEC
14.30-16.20 - LIVE: Sparta-Ajax
14.30-16.20 - LIVE: FC Twente-AZ
tja of wachten want hij komt om 18.30 relivequote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:26 schreef TimDeVries het volgende:
En als ik Heerenveen - ADO wil zien? Moet ik dan een internetcode betalen?
Dat zou belachelijk zijn. Ik heb een abonnement en zou dus nu niet alle wedstrijden op tv uitgezonden worden gratis via internet moeten kunnen kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:26 schreef TimDeVries het volgende:
En als ik Heerenveen - ADO wil zien? Moet ik dan een internetcode betalen?
Maar in je abonnement staat wel zoiets dat er gevallen voor kunnen komen dat je niet alles live kunt zien omdat er maar vier kanalen zijn. Het is natuurlijk wel dik irritant. Ik weet van een vriend van me die een keer woest opbelde (aangezien er 5 wedstrijden waren en hij juist die wedstrijd wilde kijken die niet uitgezonden werd) en hij heeft toen een internetcode gekregen. Maar dat moest wel achter de helsdeuren vandaan komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn. Ik heb een abonnement en zou dus nu niet alle wedstrijden op tv uitgezonden worden gratis via internet moeten kunnen kijken.
Dan weet ik wat ik zo ga doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar in je abonnement staat wel zoiets dat er gevallen voor kunnen komen dat je niet alles live kunt zien omdat er maar vier kanalen zijn. Het is natuurlijk wel dik irritant. Ik weet van een vriend van me die een keer woest opbelde (aangezien er 5 wedstrijden waren en hij juist die wedstrijd wilde kijken die niet uitgezonden werd) en hij heeft toen een internetcode gekregen. Maar dat moest wel achter de helsdeuren vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |