Sinds wanneer kan je tussen UPC en Ziggo in het zelfde gebied kiezen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Joh, kies dan voor UPC. Wie dwingt jou tot het afsluiten van een abonnement bij Ziggo? Ik wist niet eens dat UPC zowel Sport1 als Eredivisie Live voor 15 euro aanbood. Maar ik heb met Sport1 niks te maken. Ik vind Eredivisie Live voor 15 euro per maand niet veel geld. Als je bij UPC voor datzelfde bedrag beide sportkanalen ontvangt, dan is dat een zeer goede aanbieding en de overweging zeker waard.
Gast...quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Joh, kies dan voor UPC. Wie dwingt jou tot het afsluiten van een abonnement bij Ziggo? Ik wist niet eens dat UPC zowel Sport1 als Eredivisie Live voor 15 euro aanbood. Maar ik heb met Sport1 niks te maken. Ik vind Eredivisie Live voor 15 euro per maand niet veel geld. Als je bij UPC voor datzelfde bedrag beide sportkanalen ontvangt, dan is dat een zeer goede aanbieding en de overweging zeker waard.
Spreken van een concurrerende prijs (zoals je nu doet) of van een woekerprijs (zoals je oorspronkelijk deed, de reden waarom ik in eerste instantie ook reageerde) vind ik nogal een nuanceverschil. Ik vind 15 euro per maand namelijk geen onredelijk bedrag. Ja, wel in vergelijking met UPC. Maar die mogelijkheid is simpelweg niet aan de orde. Jammer, maar helaas. Als ik hier in Brabant een huis ga kopen ben ik voor een soortgelijk huis in Limburg een behoorlijk stuk minder kwijt. Doe je niks aan...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:38 schreef MaxPower het volgende:
Dat is heel fijn voor je. De discussie was echter of EredivisieLive nog meer abonnees zou kunnen krijgen dan het huidige aantal van 300.000. En mijn argument was daarbij: "Ja, indien Ziggo dezelfde concurrerende prijs als UPC gaat bieden". Dat jij wel graag 15 euro wil betalen betekent nog niet dat in het hele Ziggo-gebied iedereen dat ook wil.
haha sta je dan voor lulquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:20 schreef Fargo het volgende:
Joh, weet ik veel hoe dat werkt.
Het punt wat ik wil maken verandert er overigens niet door. Nog altijd moet dezelfde afweging gemaakt worden; vind ik Eredivisie Live 15 euro per maand waard of niet? Ik wel.
Inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:38 schreef MaxPower het volgende:
Dat is heel fijn voor je. De discussie was echter of EredivisieLive nog meer abonnees zou kunnen krijgen dan het huidige aantal van 300.000. En mijn argument was daarbij: "Ja, indien Ziggo dezelfde concurrerende prijs als UPC gaat bieden". Dat jij wel graag 15 euro wil betalen betekent nog niet dat in het hele Ziggo-gebied iedereen dat ook wil.
Zomerstop bedoel je?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:24 schreef Sandyman het volgende:
Weet eigenlijk iemand hoe het zit tijdens de winterstop? Of je betalingen dan gewoon doorgaan of dat ze dan stoppen met incasseren totdat het seizoen weer begint. Anders moet je het zelf even opzeggen...
Joepiequote:Op zondag 22 maart 2009 17:42 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
In zomerstop worden diverse progamma's uitgezonden.
Real Madrid tv.
Wk kwalivicatie wedstrijden van zuid-amerika o.a de wedstrijden Uruguay-Brazilie, Argentinie-Colombia.
Oefenwedstrijden van eredivisie clubs live.
voetbal documantaires.
Overzicht seisoen 2008-2009
Dagelijks eredivisie magazine.
Van allen 18 clubs wordt er een appart overzicht uitgezonde.
Uiteraardquote:
Dus ik moet het ff voor 3 maanden opzeggen, wat een baggerprogramma... Thanx for the info.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:42 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
In zomerstop worden diverse progamma's uitgezonden.
Real Madrid tv.
Wk kwalivicatie wedstrijden van zuid-amerika o.a de wedstrijden Uruguay-Brazilie, Argentinie-Colombia.
Oefenwedstrijden van eredivisie clubs live.
voetbal documantaires.
Overzicht seisoen 2008-2009
Dagelijks eredivisie magazine.
Van allen 18 clubs wordt er een appart overzicht uitgezonde.
quote:Eredivisie Live gaat Real Madrid TV uitzenden
06 april 2009
Eredivisie Live heeft de uitzendrechten verworven van Real Madrid TV. Het contract loopt tot medio 2010. Met ingang van deze week is Real Madrid TV elke maandag te zien om 19.00 uur. Vanaf zaterdag is wekelijks om 15.00 uur de zogenaamde Previewshow van de Spaanse topclub te bekijken.
"Real Madrid TV wordt alom beschouwd als één van de meest hoogstaande vormen van Club TV en vormt daarmee een mooie verrijking van onze programmering. Extra bijzonder is natuurlijk ook de aanwezigheid van de zes Nederlanders die allen hun carrière startten in onze eigen Eredivisie en nu voor Real Madrid uitkomen", zegt Alex Tielbeke, directeur van de Eredivisie CV.
Bij Real Madrid staan dit seizoen de Nederlanders Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Arjen Robben, Royston Drenthe, Rafael van der Vaart en Klaas Jan Huntelaar op de loonlijst.
Euh, je hebt toch gewoon een jaarcontract?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Dus ik moet het ff voor 3 maanden opzeggen, wat een baggerprogramma... Thanx for the info.
O.a. bij Ziggo kan je per maand opzeggen.quote:Op maandag 6 april 2009 13:20 schreef lighted het volgende:
[..]
Euh, je hebt toch gewoon een jaarcontract?
Ik heb Real Madrid TV maar wat een overrated gedoe zeg.quote:
Dat is het enige wat bij ziggo goed geregeld is...quote:Op maandag 6 april 2009 13:20 schreef lighted het volgende:
[..]
Euh, je hebt toch gewoon een jaarcontract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |