Echt klote ja. Leve de vrije markt maar waar is die keuzevrijheid dan? Ik zou per direct naar UPC gaan als dat kon.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Nee, Ziggo nog steeds tyfusduur, en geen combo met Sport1
Helaas, de door jouw opgevraagde pagina is niet gevonden - (404 error)quote:Op maandag 13 juli 2009 10:58 schreef Joenes het volgende:
Aanbieding voor Ziggo klanten gevonden. Twee maanden gratis: http://www.eredivisielive.nl/web/show/id=88188
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas, de door jouw opgevraagde pagina is niet gevonden - (404 error)
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:53 schreef Dynastic het volgende:
Ze hebben hun site vernieuwd..
Dan zeg je de kabel toch op?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:03 schreef Skiet het volgende:
Ik had zo een Digitenne pakket hier liggen met smartcard. Afgelopen seizoen dus 2 maanden eredivisie live gehad. Alleen nu krijg ik dus het "deze uitzending is gecodeerd" bericht. Ik heb hier gewoon kabel televisie alleen geen mogelijkheid om daar eredivisie live op te zetten.
En aangezien ik niet + kabel + digitenne met voetbal wil hebben aangezien de kosten dan gewoon te hoog zijn zoek ik iemand met eredivisie live van digitenne en minder dan 3 tv's/smartcards in gebruik. Aangezien je per abonnement 3 smartcards kostenloos mag activeren en veel mensen 1-2 tv's in gebruik hebben zullen er dus wel mensen zijn die nog een plekje vrij hebben. Eventueel tegen een vergoeding natuurlijk al kost het je niks natuurlijk.
Hier ook UPC en heb hetzelfde, ik wacht even af hoe het verder gaat deze week.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef EddyAlbena het volgende:
Wij hebben het via UPC en ik ervaar momenteel nogal wat haperingen. Telkens na enkele minuten hapert het beeld een paar seconden. Ik dacht dat het misschien aan de kabel kon liggen, maar alle andere zenders zijn gewoon goed. Meer mensen die hier last van hebben, of die weten waar dit aan zou kunnen liggen?
Dankquote:Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef streamzondernaam het volgende:
http://www.eredivisielive.nl/ziggo
actiecode is hier te vinden mocht je het blad niet hebben ontvangen.
http://pages.gpb.nl/publish/readershouse/ziggo/zie1/
pagina 6
succes
Bij digitenne eerste 3 maanden gratisquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:25 schreef Joenes het volgende:
Iemand al een interessante aktie gespot voor het nieuwe seizoen?
Loopt hij inmiddels al vloeiend bij jou?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:30 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Hier ook UPC en heb hetzelfde, ik wacht even af hoe het verder gaat deze week.
Bij mij was het via de ziggo site binnen een paar uur geregeld. Geen idee hoe het met digitenne werkt....quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef bergkamp85 het volgende:
Iemand enig idee hoe lang t duurt voordat eredivisie live geactiveerd wordt na bestelling? Als ik vandaag bestel, kan ik dan vanavond al kijken? (Ik heb digitenne al). Wil namelijk dit weekend al kijken...
Ik zal vanavond kijken als ik er aan denk, nu is alleen maar tekst.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:13 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Loopt hij inmiddels al vloeiend bij jou?
Heb het deze week nog niet kunnen checken.
Dus je hebt twee optie's of je vraagt het aan of je vraagt het niet aan. Als je het niet aanvraagt kun je dit weekend sowieso niet kijken en als je het wel aanvraagt kun je dit weekend misschien wel al kijken. Gewoon doen dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef bergkamp85 het volgende:
Iemand enig idee hoe lang t duurt voordat eredivisie live geactiveerd wordt na bestelling? Als ik vandaag bestel, kan ik dan vanavond al kijken? (Ik heb digitenne al). Wil namelijk dit weekend al kijken...
Vanavond?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef Blawh het volgende:
Foppe en Gullit dus. Foppe vind ik maar een nare man.
Hier gisteravond aangevraagd en hij doet nog niksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:33 schreef Rikketik het volgende:
Vanmiddag een abonnement genomen via Ziggo, nu doet hij het al.Ze zeiden dat het 48 uur kon duren, maar nu kan ik de wedstrijden van morgen gelukkig gewoon kijken.
waarom? omdat ie zo nuchter over voetbal / voetballers praat en neit zo hysterisch schreeuwt als die Jack van Geld doet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef Blawh het volgende:
Foppe en Gullit dus. Foppe vind ik maar een nare man.
had je telefonisch of via internet de aanvraag gedaan? Ik via internet afgelopen woensdag en nog niks helaas. Vorige keer duurde het ook al een week...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:33 schreef Rikketik het volgende:
Vanmiddag een abonnement genomen via Ziggo, nu doet hij het al.Ze zeiden dat het 48 uur kon duren, maar nu kan ik de wedstrijden van morgen gelukkig gewoon kijken.
Heb je Eredivisie Live i.p.v. Sport1 genomen? Dat zou ik echt nooit doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:19 schreef Rikketik het volgende:
Via de telefoon. Ik moest ook nog Sport 1 nog opzeggen, dus dan kon ik mooi alles tegelijk doen.
Sport 1 was leuk met Roland Garros en Wimbledon, maar voor de rest heb ik er niet bijster veel naar gekeken. Ik ben ook niet iemand die verschrikkelijk veel sport kijkt op tv. Alleen de eredivisiewedstrijden nu dus, en uiteraard het NOS Sportjournaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je Eredivisie Live i.p.v. Sport1 genomen? Dat zou ik echt nooit doen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef Dynastic het volgende:
Is de vormgeving en tune nou weer veranderd?
Heb t niet kunnen zien namenlijk ben in buitenland..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef Maja het volgende:
http://www.eredivisielivemagazine.nl
Was dit magazine er vorig seizoen ook al...?
ook lekker interactief met die video's erinquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:51 schreef Ytereo het volgende:
Nee, is mooi geworden.
Ghehe, vond die vormgeving van seizoen 06 07 en 07 08 met dat metallic blauw nog altijd het mooist.. En overzichtelijkere opstellingen met foto´squote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar dat leek me duidelijk
![]()
wel mooi geworden
Dit.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:00 schreef MaxC het volgende:
Is de site down?
Fuck net een kijkcode gekocht en wil heel graag Groningen - Ajax zien
Dat ja...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:00 schreef MaxC het volgende:
Is de site down?
Fuck net een kijkcode gekocht en wil heel graag Groningen - Ajax zien
Ik half / half... ik kom tot het klikken van de "Live" button en daarna gaat het zootje op z'n gat.quote:
De banners doen het.....overigens heb ik vrijdag wel SCH - Roda kunnen kijken zonder problemen.quote:
Behoorlijk. En als je dan naar ze belt zeggen ze doodleuk dat het te druk is, en ze dus geen telefoontjes aan kunnen nemen... mooi verhaal.quote:
Daar moet je sowieso heen, daar gaat het ook fout...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef buddyb het volgende:
probeer www.eredivisie.nl
nog steeds erg traag, maar het lijkt me wel een heeeeeeel klein beetje sneller dan eredivisielive.nl
die werken idd niet meerquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:20 schreef iehlaak het volgende:
Deze krijg ik ook niet aan de gang...mms://213.75.12.56/EREDIV22
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:27 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
en in het andere topic wel?
Om mensen die tijdelijk abo hebben over de streep te trekken...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:03 schreef Plato1980 het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom er op Eredivisie Live reclame gemaakt wordt voor Eredivisie Live.
Vorig jaar was het 4.50 inderdaad, tot november 2008. Toen ging men de prijzen verhogen naar 6 euro.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:51 schreef ToasterxD het volgende:
pff ik dacht ik ga weer is online kijken. 6 euro per wedstrijd, terwijl het vorig jaar 4.50 was en kon je een heel weekend kijken.
Maarja, dalik lekker psv kijken. Ik luister nu maar via de radio =)
Neem dan gewoon een abonnement, dan kun je voor een kleine meerprijs alles zien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 4.50 inderdaad, tot november 2008. Toen ging men de prijzen verhogen naar 6 euro.
Waardeloze kut zooi ook. Andere jaren mooi 4.50 en 3 dagen lang kunnen kijken. En dat is nu 6 euro voor één dag.
Iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:27 schreef Ytereo het volgende:
Theo Reitsma bij Eredvisie Live
Heb je het ondertussen al wel? Hier nog steeds niet na anderhalve week.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:12 schreef Joenes het volgende:
[..]
had je telefonisch of via internet de aanvraag gedaan? Ik via internet afgelopen woensdag en nog niks helaas. Vorige keer duurde het ook al een week...
En ze duren ook urenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef dddour het volgende:
Wordt er gewoon reclame uitgezonden op Eredivisie Live terwijl het een betaalkanaal is.. wat een klucht..
De enige keer dat ik bij hem verschil hoorde in stem was in een reclame van Texaco voor die Eredivisieplaatjes, waarom daar wel en hier nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
IddJe hoort bij hem niet het verschil tussen een doelpunt en een ingooi
Hier ook inderdaad en hij krijgt vaak de topwedstrijdenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:45 schreef Dynastic het volgende:
[..]
De enige keer dat ik bij hem verschil hoorde in stem was in een reclame van Texaco voor die Eredivisieplaatjes, waarom daar wel en hier niet
Vind die andere commentatoren veel enthousiaster
Heb je het via de provider aangevraagd of EL? Ik had het eerst via EL aangevraagd en dat duurde ook langer dan een week, vervolgens heb ik naar UPC gebeld en ik kon het binnen een uur ontvangen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je het ondertussen al wel? Hier nog steeds niet na anderhalve week.
EL idd, ik wacht het nog wel even af.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:26 schreef buddyb het volgende:
[..]
Heb je het via de provider aangevraagd of EL? Ik had het eerst via EL aangevraagd en dat duurde ook langer dan een week, vervolgens heb ik naar UPC gebeld en ik kon het binnen een uur ontvangen.
Die lui van Ziggo vragen 15 euro per maand, 180 euro per jaar. (Ter vergelijk, meeste andere kabelaars 10 euro per maand). Hierdoor wordt het verschil met een seizoenkaart (80 euro) en VIP-kaart (100 euro) via internet wel erg groot. Bovendien neem ik mijn notebook geregeld mee om elders wedstrijden te kijken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef TheZapster het volgende:
Via de kabelmaatschappij is het supersnel geregeld.
Maar bij Ziggo kun je per maand opzeggen, ik heb dus de 2 zomermaanden geen EL gehad. Nu de aanbieding van de eerste 2 maanden gratis, wat betekent dat je op jaarbasis 120 euro betaald. Kijken of ze dit volgend jaar weer doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:26 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Die lui van Ziggo vragen 15 euro per maand, 180 euro per jaar. (Ter vergelijk, meeste andere kabelaars 10 euro per maand). Hierdoor wordt het verschil met een seizoenkaart (80 euro) en VIP-kaart (100 euro) via internet wel erg groot. Bovendien neem ik mijn notebook geregeld mee om elders wedstrijden te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |