abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 13:57:41 #101
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65911833
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Dat is dan behoorlijk zonde van je diner. Het gaat er niet om of het wel of niet hoort, maar om de smaak. Wijn of bier vult een gerecht aan, en water is neutraal. Cola of icetea is dat allebei niet.
Maar wat boeit jou dat dan? Als ik tijdens een diner cola wil drinken, dan ben ik daar toch niemand mee tot last?
F.K.A. SuperwormJim
pi_65911881
Cola bij een diner. Haal dan gelijk patat. Barbaar!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:03:19 #103
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_65912011
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:57 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Maar wat boeit jou dat dan? Als ik tijdens een diner cola wil drinken, dan ben ik daar toch niemand mee tot last?
Zo'n ongelooflijke dooddoener, "ïk ben toch niemand tot last."

Maakt niks uit of je iemand tot last bent. Je verpest een diner waar een kok op heeft staan zwoegen, een recept waar misschien wel weken aan gewerkt is. Net zo erg als mensen die meteen peper, zout, of nog erger, maggi over hun bord heen gooien.

En daarnaast is het drinken van cola niet bepaald stijlvol tijdens een diner, en dat kan bij een zakendiner nog wel eens belangrijk zijn.
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
pi_65912048
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Maakt niks uit of je iemand tot last bent. Je verpest een diner waar een kok op heeft staan zwoegen, een recept waar misschien wel weken aan gewerkt is. Net zo erg als mensen die meteen peper, zout, of nog erger, maggi over hun bord heen gooien.

En daarnaast is het drinken van cola niet bepaald stijlvol tijdens een diner, en dat kan bij een zakendiner nog wel eens belangrijk zijn.
Tijdens een zakendiner wordt er toch geluld over koetjes en kalfjes.
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 14:06:26 #105
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65912101
quote:

[..]

Ik betaal er voor, dan doe ik er mee wat ik wil. Al gooi ik er een emmer appelmoes overheen. Nou en?
En stijlvol? Onzin! In je tuinbroek aan komen lopen en tijdens het diner in je broek schijten .... dat is stijlloos. De drankkeuze heeft daar niets mee te maken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_65912184
quote:

[..]
Ja als de personen met wie je aan tafel zit zo kortzichtig zijn wel ja. Alsof je drankkeuze tijdens het diner de doorslaggevende factor in een deal is .

"Ja ik had bijna 3 miljoen in dat bedrijf gestopt, maar toen zag ik ineens dat hij cola bij z'n eten dronk"
"Nee echt?"
"Ja gelukkig kon ik het nog net op tijd afblazen, want met zo'n figuur hoef ik geen zaken te doen".

.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:11:11 #107
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_65912251
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:06 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik betaal er voor, dan doe ik er mee wat ik wil. Al gooi ik er een emmer appelmoes overheen. Nou en?
Als je niet verder komt dan de plaatselijke woktent zul je er inderdaad vast zo over denken.
Je gaat toch ook geen stickers op je Porsche plakken.
quote:
En stijlvol? Onzin! In je tuinbroek aan komen lopen en tijdens het diner in je broek schijten .... dat is stijlloos. De drankkeuze heeft daar niets mee te maken.
't Gaat om de details. Drank hoort daar ook bij.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja als de personen met wie je aan tafel zit zo kortzichtig zijn wel ja. Alsof je drankkeuze tijdens het diner de doorslaggevende factor in een deal is .

"Ja ik had bijna 3 miljoen in dat bedrijf gestopt, maar toen zag ik ineens dat hij cola bij z'n eten dronk"
"Nee echt?"
"Ja gelukkig kon ik het nog net op tijd afblazen, want met zo'n figuur hoef ik geen zaken te doen".

.
Jezelf verkopen hoort bij succesvol zakendoen.
Live vanuit Frankrijk!
pi_65912261
Zakendiners!

Van zulke pakboys die met veel slap gelul en elleboogwerk hun spijt proberen weg te drinken dat ze nooit een vak hebben geleerd.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:13:41 #109
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_65912333
Cola bij een zakensdiner
Dr. Pepper bij een zakendiner
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:14:51 #110
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_65912362
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:04 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Tijdens een zakendiner wordt er toch geluld over koetjes en kalfjes.
En na af loop gaan ze ook dikwijls "lekker stijlvol" naar de hoeren.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:15:12 #111
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_65912372
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
Zakendiners!

Van zulke pakboys die met veel slap gelul en elleboogwerk hun spijt proberen weg te drinken dat ze nooit een vak hebben geleerd.
afgunst
[zelfstandig naamwoord]
vervelend gevoel omdat iemand anders iets leuks of moois heeft
vb:er is bij Udo sprake van afgunst op de broer die het zo rijk heeft
synoniem: jaloezie

pi_65912405
quote:

[..]

Hou toch op met je gelul over culinaire hoogstandjes en de bijbehorende wijn. Ik denk dat de meerderheid van de mensen bij zakendiners totaal geen benul heeft van wijnsoorten en het ook maar gewoon drinkt omdat het zo hoort en in mindere mate omdat ze het lekker vinden. Als je ze een fles Merlot verkoopt van de supermarkt en er keihard bij zegt dat het een fles van 50 euro is zullen ze ook met een stalen gezicht beweren dat hij fantastisch is.

Verder: mensen die bij een diner zoete witte wijn bestellen Bestel dan gewoon frisdrank als je blijkbaar geen wijn lust.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:16:39 #113
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65912421
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:10 schreef TNA het volgende:
Cola is niet erg classy tijdens een diner. Bestel dan gewoon een Spa blauw.

Flikker toch op man.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:17:06 #114
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65912433
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Als je niet verder komt dan de plaatselijke woktent zul je er inderdaad vast zo over denken.
Je gaat toch ook geen stickers op je Porsche plakken.
[..]

't Gaat om de details. Drank hoort daar ook bij.
[..]

Jezelf verkopen hoort bij succesvol zakendoen.
_!
-+-
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:18:57 #115
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65912492
quote:

Goed eten met een goed glas wijn erbij. En drie glazen op een avond kan echt geen kwaad als je nog de auto in moet.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65912493
Als ik stickers op m'n Porsche wil plakken doe ik dat, niemand houd me tegen. En ik ben ook niet bang van het commentaar van anderen omdat ik voor mijn persoonlijke smaak uit kom. Iets wat meer mensen zouden moeten doen, in plaats van zich uit onzekerheid te verschuilen achter allerlei onzinnige regeltjes.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:19:21 #117
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_65912502
ik drink altijd redbull bij zo'n diner. Je blijft er wakker en alert van.
Daar houden ze wel van bij zo'n business-diner. En na afloop lekker hoertjes afranselen. Heerlijk.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_65912509
Gewoon een bitter lemon/tonic bestellen, dan ziet die gast die tegenover je zit ook gelijk dat je een echte man bent.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:20:23 #119
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_65912531
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hou toch op met je gelul over culinaire hoogstandjes en de bijbehorende wijn. Ik denk dat de meerderheid van de mensen bij zakendiners totaal geen benul heeft van wijnsoorten en het ook maar gewoon drinkt omdat het zo hoort en in mindere mate omdat ze het lekker vinden. Als je ze een fles Merlot verkoopt van de supermarkt en er keihard bij zegt dat het een fles van 50 euro is zullen ze ook met een stalen gezicht beweren dat hij fantastisch is.
Ik beweer ook niet dat ze er verstand van hebben. Maar een beetje goed restaurant kan wel een wijn bij een gerecht aanbevelen.
quote:
Verder: mensen die bij een diner zoete witte wijn bestellen Bestel dan gewoon frisdrank als je blijkbaar geen wijn lust.
Eens.
Live vanuit Frankrijk!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:20:55 #120
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65912549
Fristi of Chocomelk
-+-
pi_65912565
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:20 schreef Abercromby het volgende:
Fristi of Chocomelk
Fristi natuurlijk, mits frambozensmaak.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:22:01 #122
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_65912586
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik stickers op m'n Porsche wil plakken doe ik dat, niemand houd me tegen. En ik ben ook niet bang van het commentaar van anderen omdat ik voor mijn persoonlijke smaak uit kom. Iets wat meer mensen zouden moeten doen, in plaats van zich uit onzekerheid te verschuilen achter allerlei onzinnige regeltjes.
Doe wat je wilt, maar of je Porsche er mooier op wordt, of je eten lekkerder, dat betwijfel ik.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Abercromby het volgende:

[..]

_!
Je hebt me overtuigt, ik faal.
Live vanuit Frankrijk!
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 14:23:11 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65912628
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Doe wat je wilt, maar of je Porsche er mooier op wordt, of je eten lekkerder, dat betwijfel ik.
smaak is subjectief
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:23:18 #124
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65912632
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Mijn eten wordt er zeker niet lekkerder op als ik wijn of water drink.
-+-
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:24:16 #125
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65912661
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Flikker toch op man.
Mij zal het verder een zorg zijn wat anderen drinken, maar qua acceptatie en smaak doe je er geen goed aan om cola te drinken tijdens je zakenetentje. Als dat je boeit natuurlijk.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:24:32 #126
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65912675
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een fles Merlot van 5.95 euro van de AH kan een prima wijn voor bij het eten zijn.
Hoe vaak de prijs van zo'n fles over de kop gaat in het betreffende restaurant is moeilijk inzichtelijk te krijgen maar ook 10 x zal geen uitzondering zijn.
Meestal neem ik een glas wijn in een restaurant en drink voor de rest water.
Of jij cola bij je eten wil zal mij verder een zorg zijn, mijn dochter drinkt bv overal chocomel bij.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:26:10 #127
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_65912728
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:23 schreef Abercromby het volgende:

[..]

Mijn eten wordt er zeker niet lekkerder op als ik wijn of water drink.
Van water niet nee, maar omdat het neutraal is neemt het ook geen smaak weg, zoals cola. Wijn kan een gerecht aanvullen, en dan wordt je diner er echt wel lekkerder op. Maar zoals ik al zei, als je niet verder komt dan de woktent om de hoek maakt dat inderdaad niet zoveel uit.
Live vanuit Frankrijk!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:26:11 #128
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65912730
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef TNA het volgende:

[..]

Mij zal het verder een zorg zijn wat anderen drinken, maar qua acceptatie en smaak doe je er geen goed aan om cola te drinken tijdens je zakenetentje. Als dat je boeit natuurlijk.
_!
-+-
pi_65912734
Spa Blauw
Wie gaat er nou fucking kraanwater drinken in een restaurant.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_65912757
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Een fles Merlot van 5.95 euro van de AH kan een prima wijn voor bij het eten zijn.
Hoe vaak de prijs van zo'n fles over de kop gaat in het betreffende restaurant is moeilijk inzichtelijk te krijgen maar ook 10 x zal geen uitzondering zijn.
Ik heb zelfs wel eens een verhaal gehoord dat ze wijn waar ze op dat moment veel van hadden, gewoon wat duurder maakten zodat het meer werd verkocht. Mensen denken namelijk dat goedkoop slecht is, te duur is ook niet goed maar de gemiddelde prijs word veel verkocht, omdat het dan wel een redelijke wijn moet zijn.
Dus als je goedkope wijn gemiddeld prijst, word het ineens veel meer verkocht dan wanneer het goedkoper is.

Werkt uiteraard alleen bij mensen zonder teveel verstand van wijn.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:27:03 #131
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65912761
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Van water niet nee, maar omdat het neutraal is neemt het ook geen smaak weg, zoals cola. Wijn kan een gerecht aanvullen, en dan wordt je diner er echt wel lekkerder op. Maar zoals ik al zei, als je niet verder komt dan de woktent om de hoek maakt dat inderdaad niet zoveel uit.
Wat weet jij nou van mijn smaak zeg. Denk eens na wat je zegt.
Jij zou weten dat mijn smaak er beter van wordt als ik wijn drink

En een woktent of Van der Valk ken ik alleen van er langs rijden.
-+-
pi_65912807
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:20 schreef Abercromby het volgende:
Fristi of Chocomelk
, ik heb in het verleden wel eens iemand aan tafel gehad die een gebakken zeetong bestelde (toendertijd toch 45 gulden, duurste gerecht van de kaart) die daar stroop bij bestelde en chocomelk. Ik heb het hem afgeraden, maar meneer wou het toch. Dus heeft hij het ook gekregen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:29:26 #133
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65912851
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

, ik heb in het verleden wel eens iemand aan tafel gehad die een gebakken zeetong bestelde (toendertijd toch 45 gulden, duurste gerecht van de kaart) die daar stroop bij bestelde en chocomelk. Ik heb het hem afgeraden, maar meneer wou het toch. Dus heeft hij het ook gekregen.

Je kunt tijdens het uitgaan ook consequent melk bestellen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:29:33 #134
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_65912855
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:27 schreef Abercromby het volgende:

[..]

Wat weet jij nou van mijn smaak zeg. Denk eens na wat je zegt.
Jij zou weten dat mijn smaak er beter van wordt als ik wijn drink

En een woktent of Van der Valk ken ik alleen van er langs rijden.
Ik zeg helemaal niet dat je smaak er beter van wordt, de smaken van een diner komen dan beter tot hun recht.
Live vanuit Frankrijk!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:29:36 #135
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65912858
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Oké en nu?
-+-
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:29:41 #136
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_65912859
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef wise het volgende:
ik drink altijd redbull bij zo'n diner. Je blijft er wakker en alert van.
Daar houden ze wel van bij zo'n business-diner. En na afloop lekker hoertjes afranselen. Heerlijk.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_65912885
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Meestal neem ik een glas wijn in een restaurant en drink voor de rest water.
Of jij cola bij je eten wil zal mij verder een zorg zijn, mijn dochter drinkt bv overal chocomel bij.
Hangt een beetje van mijn stemming af wat ik drink bij het eten. Meestal wel een glas wijn, maar ik ga hier niet beweren dat dat een must is. Laat iedereen lekker drinken wat hij of zij graag drinkt.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:30:38 #138
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65912889
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:29 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat je smaak er beter van wordt, de smaken van een diner komen dan beter tot hun recht.
Dus, eigenlijk is een diner dus heel smerig, maar omdat ik cola drink vind ik het wel lekker? _!
-+-
pi_65912912
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:29 schreef Abercromby het volgende:

[..]

Oké en nu?
Ik moet er gewoon altijd aan denken bij dit soort gesprekken.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:32:06 #140
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_65912937
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef Abercromby het volgende:

[..]

Dus, eigenlijk is een diner dus heel smerig, maar omdat ik cola drink vind ik het wel lekker? _!
Jij kunt echt niet begrijpend lezen
Live vanuit Frankrijk!
pi_65912943
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef Abercromby het volgende:

[..]

Ja dit is dus wel zo. Dankzij die cola smaken die gerechten toch anders.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:33:22 #142
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65912977
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef Roi het volgende:

[..]

Ja dit is dus wel zo. Dankzij die cola smaken die gerechten toch anders.
Wat raar dat als ik helemaal niks drink het net zo smaakt als met cola en als ik wijn drink het minder smaakt
-+-
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:34:06 #143
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65912999
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Jij kunt echt niet begrijpend lezen
Ja hoor prima. Ik vertel alleen mijn eigen ervaring als reactie op jouw beweringen. Dat heeft niets te maken met begrijpen lezen, opa! oudere heer
-+-
pi_65913005
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hangt een beetje van mijn stemming af wat ik drink bij het eten. Meestal wel een glas wijn, maar ik ga hier niet beweren dat dat een must is. Laat iedereen lekker drinken wat hij of zij graag drinkt.
Ik drink ook graag een glas wijn bij het eten. Alleen iemand daalt niet in waarde bij mij wanneer hij het niet doet. Ik vind het belangrijker om door de regeltjes heen te kunnen kijken naar de werkelijke kwaliteiten van een persoon, dan om hier krampachtig aan vast te houden. Het moet natuurlijk wel acceptabel blijven, maar dat is cola bij een diner drinken naar mijn mening wel.
pi_65913032
Als ik later ooit een zakendiner zou hebben en 1 of andere hoge pief bestelt een fristi, dan zou ik hem echt een baas vinden
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:36:00 #146
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65913044
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:35 schreef Conversatie het volgende:
Als ik later ooit een zakendiner zou hebben en 1 of andere hoge pief bestelt een coca cola met ijs, dan zou ik hem echt 1 baas vinden
Cola on the rocks
pi_65913150
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik drink ook graag een glas wijn bij het eten. Alleen iemand daalt niet in waarde bij mij wanneer hij het niet doet. Ik vind het belangrijker om door de regeltjes heen te kunnen kijken naar de werkelijke kwaliteiten van een persoon, dan om hier krampachtig aan vast te houden. Het moet natuurlijk wel acceptabel blijven, maar dat is cola bij een diner drinken naar mijn mening wel.
Blijkbaar snappen jij en ik dat, maar blijkbaar bestaan er wel mensen waarbij je als je geen wijn bij het "diner" drinkt je meteen in waarde daalt
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:45:13 #148
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_65913363
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Blijkbaar snappen jij en ik dat, maar blijkbaar bestaan er wel mensen waarbij je als je geen wijn bij het "diner" drinkt je meteen in waarde daalt
Daar gaat het niet om. Het gaat om de cola.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:45:34 #149
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_65913373
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:33 schreef Abercromby het volgende:

[..]

Wat raar dat als ik helemaal niks drink het net zo smaakt als met cola en als ik wijn drink het minder smaakt
Lijkt me sterk want cola is zo zuur dat het je smaakpapillen aantast.
Live vanuit Frankrijk!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:52:49 #150
243449 Abercromby
American Psycho
pi_65913606
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:45 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Lijkt me sterk want cola is zo zuur dat het je smaakpapillen aantast.
Toch is het zo.
-+-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')