Als je dat na zoveel posts nog niet doorhebt, heeft het geen nut meer.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat zou ik dan moeten leren?
Ik moest even teruglezen, maar volgens mij ben jij er zo eentje van over smaak val niet te twisten. Dat mag je denken, maar als anderen wél willen twisten brengt zo'n standpunt je helemaal nergens. Volgens mij valt er voor jou dus nog een boel te leren.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je dat na zoveel posts nog niet doorhebt, heeft het geen nut meer.
Cola light is voor mensen die zittend plassen en costant HIHI roepen. M.a.w. Strand, als jij beschikt over een leuter zit je duidelijk in het verkeerde lichaam.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef Beach het volgende:
En over het gezeik dat zoete cola de smaak beïnvloedt; ik drink alleen maar cola light en dat is echt niet zo zoet als normale
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:36 schreef zatoichi het volgende:
Het valt me echt tegen hoe users hier discussiëren; of eigenlijk het gebrek aan een goede discussie. Het punt is, simpel gezegd, dat het niet echt getuigd van stijl om cola bij een zakendiner (of uberhaupt een beetje stijlvol diner) te bestellen. Netzoals dat je niet met je handen gaat eten.
...
Natuurlijk, het is geen universele waarheid, het is slechts een sociale conventie. Zo is het ook een sociale conventie om niet midden op straat je behoefte te doen. Ik wens je veel succes met het doorbreken van dat taboe, maar je moet achteraf natuurlijk niet komen huilen dat andere mensen dat soort gedrag niet apprecieren.quote:
Hee DD wat doe jij eigenlijk op FOK!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is geen universele waarheid, het is slechts een sociale conventie. Zo is het ook een sociale conventie om niet midden op straat je behoefte te doen. Ik wens je veel succes met het doorbreken van dat taboe, maar je moet achteraf natuurlijk niet komen huilen dat andere mensen dat soort gedrag niet apprecieren.
Tijdverdrijf, met als nevendoel verheffing van de massa.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hee DD wat doe jij eigenlijk op FOK!
Appels en peren...quote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is geen universele waarheid, het is slechts een sociale conventie. Zo is het ook een sociale conventie om niet midden op straat je behoefte te doen. Ik wens je veel succes met het doorbreken van dat taboe, maar je moet achteraf natuurlijk niet komen huilen dat andere mensen dat soort gedrag niet apprecieren.
Serieus: waarom zijn dat appels en peren? Het is echt een op een vergelijkbaar. Allebei worden afgekeurd omwille van een motivering die neerkomt op 'schending sociale conventie!', alleen zal het op straat je behoefte doen sterker afgekeurd worden. Dat doet aan de achtergrond van die afkeuring echter niets af...quote:
Hap hap hapquote:Op zondag 15 februari 2009 16:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Serieus: waarom zijn dat appels en peren? Het is echt een op een vergelijkbaar. Allebei worden afgekeurd omwille van een motivering die neerkomt op 'schending sociale conventie!', alleen zal het op straat je behoefte doen sterker afgekeurd worden. Dat doet aan de achtergrond van die afkeuring echter niets af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |