Vraag het El anders even!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
en de smaak ? niet dat het mij boeit natuurlijk als man zijnde maar for the record zegmaar.
Die pijpt jou wel vaker ?quote:
Zou het ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Als Adelante nu op zwart gaat komt er dan nog wel een fotoshoot?!
Huh, wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Hoe zijn de Meisjes ?quote:
Ik heb geen geld gegeven, maar zo'n geste zou ik wel overwegenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Das hetzelfde als jou vragen of je homo bent remlofquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef remlof het volgende:
Wil je je bagger even uit FB houden Ade, dank
OK, wie heeft de deur open laten staan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef remlof het volgende:
Wil je je bagger even uit FB houden Ade, dank
Dat mag je best vragen hoor, krijg je een eerlijk antwoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Das hetzelfde als jou vragen of je homo bent remlof
Dat komt (whehehe) omdat het allemaal homo's zijn daar, J. En potten. Maar dat zijn ook homo's. Maar dan anders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:00 schreef Joene het volgende:
Hier idd UIO, we hebben het nog even in FB geprobeerd maar helaasch mag niet van die Homo's daar.
Ben je homo, remlof?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen hoor, krijg je een eerlijk antwoord
En ze hebben daar ook Yvonne das een oud krengquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat komt (whehehe) omdat het allemaal homo's zijn daar, J. En potten. Maar dat zijn ook homo's. Maar dan anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |