MarMar wat schrikken zeg!!!!!

Ik ben weer thuis. Het was mooi vandaag.
En weer heel bijzonder.
We hebben hem opgehaald uit het ziekenhuis. Ik heb niet meer gekeken omdat hij toch wel veranderd was.
Mijn vriendin heeft even voor me gekeken en was erbij toen hij zin zijn mandje gelegd werd. Ze heeft er wel een foto van gemaakt die ik al bekeken heb. Hij lag er heel mooi bij, lekker ingewikkeld in zijn doek, met naam erop. Ik zag alleen zijn hoofdje, maar dat was van veraf zodat ik de verandering niet zo goed zag.
Eenmaal in de auto zet ik de radio aan en ik en vriendin zijn stil. Het liedje wat ik zou afspelen tijdens zijn begrafenis word gedraaid.
Hij laat me weten het mooi te vinden dacht ik gelijk.
Op de begraafplaats eerst wat administrtieve dingen afgehandeld en daarna een sigaret (of 5) gerookt,.
Gewacht tot iedereen er was en daar gingen we. Ik heb Ischa-Gabriel zelf gedragen naar zijn grafje. Het grote hart met bloemen was echt prachtig. En mijn 2 beste vriendinnen hadden ook een prachtig stuk met witte rozen en op t lint hadden ze " je tante's "gezet, echt heel mooi

Mijn ouders waren er, en al mijn collega's met knuffelbeesten bloemen en gedichtjes. En nog wat vriendinnen. We hebben het liedje afgespeeld en daarna heb ik op het veldje een bos met witte balonnen opgelaten, Wat gingen ze hoog.
En wat schijnt het zonnetje lekker. Niet gek he, met zo'n kanjer daarboven erbij
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!